Ik zag hem gisteren al in de MTV Charts opduiken, opzich wel een leuk vrolijk nummer maar ik vind die hele hoge vocalen ook weer een beetje gayquote:
Neequote:Op maandag 23 november 2009 00:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En toen begon jij zo van:
"Zo, zijn jullie nog maagd jongens? Zal ik jullie eens..."
Ik vind het niet zo.quote:
Waarover? En succes ermeequote:Op maandag 23 november 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee! En nu ga ik slapen, tentamen over 8 uur.
Trusten en succes morgen.quote:Op maandag 23 november 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee! En nu ga ik slapen, tentamen over 8 uur.
Ik zat dus zo door die chart heen te bladeren omdat ik wel weer zin had om wat nieuwe nummers aan mijn library toe te voegen maar echt meer dan 75% van die chart is niggermusic of lady gagy/katy perry/britney spears shitquote:Op maandag 23 november 2009 00:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren al in de MTV Charts opduiken, opzich wel een leuk vrolijk nummer maar ik vind die hele hoge vocalen ook weer een beetje gay
Eventjes luisteren.quote:
Heb hem zojuist voor de 5e keer vandaag bekeken, hij blijft meesterlijkquote:Op maandag 23 november 2009 01:23 schreef Maisnon het volgende:
Vind al die details in die clip zo tofnet zoals die move uitleg enzo
Deze vind ik wel chill klinkenquote:Op maandag 23 november 2009 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Ja die had ik al gezienwel leuk
Maar je moet deze anders proberen van ze Japsnars, is wat andersmaar minstens even mooi (al zegt dat voor jou nou minder
!)
Die was ook wel lachen ja. Ik vind de deuntjes allemaal wel leuk maar het mist inderdaad een soort van climax.quote:Op maandag 23 november 2009 01:26 schreef Maisnon het volgende:
Had ook zo'n ander nummer van Flair geluisterd, Better than Prince. Dat idee is wel geniaalin alles is ie cooler dan Prince
Maar ik vind het wel af en toe jammer dat het zo rustig blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |