Dat kun je toch wel opmaken uit die zin?quote:Op zondag 22 november 2009 23:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat betekend precair?
Arbitrair.quote:Op zondag 22 november 2009 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Php doet zich voor als een intelligente jongen, maar dat is hij helemaal niet
Maar jij denkt dus dat je heel slim bent enzo?quote:Op zondag 22 november 2009 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Arbitrair.
Leuke one-liner, nog nooit gehoord enzo.
Pauper, shage is voor het proletariaat. Sigaretten zijn voor de heren.quote:Op zondag 22 november 2009 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Eens even een lekker shagje pielen
Marlboro.quote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pauper, shage is voor het proletariaat. Sigaretten zijn voor de heren.
Ik prefereer Marlboro.
Neu, want zo doe ik me ook helemaal niet voor. Ik weet wat ik weet. En dat zeg ik. Ik zeg ook dat ik vrachtwagenwassen als bijbaantje heb. Net zoals ik MBO doe. Maar ik vertel ook de andere kanten, dat ik bijv vavo ga doen.quote:Op zondag 22 november 2009 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar jij denkt dus dat je heel slim bent enzo?
is zij de nieuwe krentenbol ?quote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Suusje-V
Kan nog niet tippen aan rainbows.quote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Suusje-V
Wat?quote:
Dit legt alles uit:quote:Op zondag 22 november 2009 22:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe kan je daar met So is your face op reageren
Nee hoor, bij php weet je het nooit!quote:Op zondag 22 november 2009 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat kun je toch wel opmaken uit die zin?
En dan Marlboro rokenquote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik prefereer Marlboro.
Pubers die voor het eerst een sigaretje roken, roken Marlboro.quote:
Ik vind Suusje best welquote:Op zondag 22 november 2009 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pubers die voor het eerst een sigaretje roken, roken Marlboro.![]()
Ik vind Suusje-V overigens niets. Raar bekkie.
Normaal gesproken rook ik ook gewoon sigaretten hoor, maar die van mij zijn op.quote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik prefereer Marlboro.
quote:
wat voor een hunt?quote:Op zondag 22 november 2009 23:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Nog drie minuten tot de hunt
Daarna pitten
Is de hunt er niet, dan ga ik alsnog pitten
Nee, de iBood huntquote:
Nee dan is het goed.quote:Op zondag 22 november 2009 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Normaal gesproken rook ik ook gewoon sigaretten hoor, maar die van mij zijn op.
ik heb anders wel een hekel aan fagsquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 00:01 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb anders wel een hekel aan fags![]()
klote lui op hun opgevoerde scooters
Nice, in Amsterdam?quote:Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens tequila gedronken met een Noor, m'n sokken in een gracht gegooid omdat ik een eendje wilde redden, gediscussieerd over negers die muziek maken op straat, 3 fietsen in een gracht gegooid en m'n veters laten strikken door een barmeisje.
stoerquote:Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens tequila gedronken met een Noor, m'n sokken in een gracht gegooid omdat ik een eendje wilde redden, gediscussieerd over negers die muziek maken op straat, 3 fietsen in een gracht gegooid en m'n veters laten strikken door een barmeisje.
Eerst een feestje in mijn hometown bij een meisje van m'n oude school, toen naar Amsterdam nog. Begon op 't Leidse maar ik weet niet waar ik allemaal ben geweestquote:Op maandag 23 november 2009 00:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nice, in Amsterdam?
Waar ben je heen geweest dan?
hooligan for life hequote:Op maandag 23 november 2009 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent pas stoer, met je stadionverbod.
De huntquote:Op zondag 22 november 2009 23:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Nog drie minuten tot de hunt
Daarna pitten
Is de hunt er niet, dan ga ik alsnog pitten
Ossquote:
Puttenquote:
haiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 23 november 2009 00:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik kom me even melden
U gaat werkelijk rusten?quote:
Gaat moeilijk, kom altijd lastig in slaapquote:
Lee Hottiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |