NOU, NU KWETS JE MIJ.quote:
Is dat nog een beetje leuk? Volgens mij is alles wel zo'n beetje besproken.quote:
Geen idee, zag het net toevallig. Dus ga zo even kijken.quote:Op zondag 22 november 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk? Volgens mij is alles wel zo'n beetje besproken.
Ik kan maar niet wennen aan die bek van Filemon.quote:Op zondag 22 november 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk? Volgens mij is alles wel zo'n beetje besproken.
Ik dacht eerst altijd dat hij een stemmetje opzette, maar hij praat echt zo.quote:Op zondag 22 november 2009 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die bek van Filemon.En nu presenteert hij ook Nu we er toch zijn.
Haha.quote:Op zondag 22 november 2009 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht eerst altijd dat hij een stemmetje opzette, maar hij praat echt zo.
Aandacht te kort?quote:Op zondag 22 november 2009 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Kunnen jullie mij helpen? Wat betekent 'expliceren'? Php zegt dat ik dat niet weet.![]()
![]()
Je maakt me jaloers.quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik krijg genoeg aandacht, kind.
Hoe is het met je Dodge?quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef Fascination het volgende:
Omg, Spike is gescheiden.Dat je zo'n prachtvent laat gaan.
oh die staat in vs voor fotoshoot.quote:Op zondag 22 november 2009 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe is het met je Dodge?
En houd je bek dat 'ie bij de garage staat ofzo, daar is 'ie al geweest had je verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |