Puttenquote:
haiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 23 november 2009 00:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik kom me even melden
U gaat werkelijk rusten?quote:
Gaat moeilijk, kom altijd lastig in slaapquote:
Lee Hottiequote:
Quadcore?quote:
Ja, Q9650quote:
Wat? Php wil zijn foto's liever niet gepost, nou dan wil hij ze liever niet gepost. PUNTOS.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat? Php wil zijn foto's liever niet gepost, nou dan wil hij ze liever niet gepost. PUNTOS.
Als dat jou zou gebeuren zou ik ook mijn volledige medewerking verlenen!
Why, die dingen gaan toch snel genoeg.quote:Op maandag 23 november 2009 00:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, Q9650
Hopelijk komt ie dinsdag gewoon al binnen, kan ik hem meteen overklokken
Dankjequote:Op maandag 23 november 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat? Php wil zijn foto's liever niet gepost, nou dan wil hij ze liever niet gepost. PUNTOS.
Dan gaan ze nog snellerquote:Op maandag 23 november 2009 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Why, die dingen gaan toch snel genoeg.
Wtfquote:Hoi
Ok,
Mvg,
Ga jij nog wat pikante foto's van jezelf posten?quote:Op maandag 23 november 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat moet ie nog meer zeggen danquote:Op maandag 23 november 2009 00:45 schreef Japsnars het volgende:
Ik vertel die gast zo dat het geld overgemaakt is en wat mijn adres is:
[..]
Wtf
Je computer is zo snel als zijn langzaamste onderdeel.quote:Op maandag 23 november 2009 00:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan gaan ze nog sneller
Hij is standaard 3ghz en ik kan er makkelijk 4ghz uitslepen met mijn RAM en koeling.
Misschien iets in de trant vanquote:Op maandag 23 november 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat moet ie nog meer zeggen dan?
Maarja, die gast is niet van Nederlandse afkomst dus dat zal het wel zijnquote:Hoi,
Oke, zodra het geld op mijn rekening staat zal ik de processor opsturen en de track & trace code mailen.
Mvg,
En vervolgens smelt dat ding tegen je moederbord aanquote:Op maandag 23 november 2009 00:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan gaan ze nog sneller
Hij is standaard 3ghz en ik kan er makkelijk 4ghz uitslepen met mijn RAM en koeling.
2 jongens met bril en lang haar zaten voor jou in de bus over World of Warcraft te praten terwijl ze, verkleed, op weg waren naar een LARP party?quote:Op maandag 23 november 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je computer is zo snel als zijn langzaamste onderdeel.
HEB IK GELEERD IN DE BUS.
Gekke Gerritquote:
Een paar gig intern?quote:Op maandag 23 november 2009 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En vervolgens smelt dat ding tegen je moederbord aan! Gooi er dan paar gig intern.
Zo'n beetje wel ja.quote:Op maandag 23 november 2009 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2 jongens met bril en lang haar zaten voor jou in de bus over World of Warcraft te praten terwijl ze, verkleed, op weg waren naar een LARP party?
[..]
Gekke Gerrit
En toen begon jij zo van:quote:
Ik zag hem gisteren al in de MTV Charts opduiken, opzich wel een leuk vrolijk nummer maar ik vind die hele hoge vocalen ook weer een beetje gayquote:
Neequote:Op maandag 23 november 2009 00:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En toen begon jij zo van:
"Zo, zijn jullie nog maagd jongens? Zal ik jullie eens..."
Ik vind het niet zo.quote:
Waarover? En succes ermeequote:Op maandag 23 november 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee! En nu ga ik slapen, tentamen over 8 uur.
Trusten en succes morgen.quote:Op maandag 23 november 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee! En nu ga ik slapen, tentamen over 8 uur.
Ik zat dus zo door die chart heen te bladeren omdat ik wel weer zin had om wat nieuwe nummers aan mijn library toe te voegen maar echt meer dan 75% van die chart is niggermusic of lady gagy/katy perry/britney spears shitquote:Op maandag 23 november 2009 00:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren al in de MTV Charts opduiken, opzich wel een leuk vrolijk nummer maar ik vind die hele hoge vocalen ook weer een beetje gay
Eventjes luisteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |