Was een beetje een naaistreek ja, snakey had het een kans kunnen gevenquote:
Ze snapt het niet helemaal volgens mijquote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Marokkanen! Waar ik em een keertje niet te laat open..
Ja, lachen, ik deed het de vorige keer en toen was je eerder kneus. Ik doe er niet meer aanquote:Op zondag 22 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Je deed er fokking lang over, en rookert had het moeten doen.
Subjectief.quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Was een beetje een naaistreek ja, snakey had het een kans kunnen geven![]()
Maar wikwakka heeft toch weer ene mooiere
quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze snapt het niet helemaal volgens mij.
Meningen zijn altijd subjectiefquote:Op zondag 22 november 2009 22:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Subjectief.
Ik dacht..sniksnik is weer eens wat anders!?
Je had geen openingspost, geen nummer in de topictitel etc.quote:Op zondag 22 november 2009 22:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jawel. Slaat nergens op. Het is toch duidelijk? Naar mijn zeggen dan..
Je presenteerde het als een feit vond ik.quote:Op zondag 22 november 2009 22:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meningen zijn altijd subjectief![]()
Niet meteen aan de zelfmedelijden gaan he
quote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je had geen openingspost, geen nummer in de topictitel etc.
Volgens mij zit je altijd al in de startblokken bij de laatste 3 posts van het topic met alle linkjes in een Kladblok bestand om binnen 10 seconden een topic te kunnen openenquote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je had geen openingspost, geen nummer in de topictitel etc.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij zit je altijd al in de startblokken bij de laatste 3 posts van het topic met alle linkjes in een Kladblok bestand om binnen 10 seconden een topic te kunnen openen
Haha, je raakt altijd snel op je teentjes getraptquote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je presenteerde het als een feit vond ik.
Wil je aub niet doen alsof ik een achterlijk kutkind ben met je ''meningen zijn altijd subjectief''![]()
JAWEL!
Ja, retards die ze zijn kunnen het anders niet vindenquote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zodat mutant en en Sjaak het topic ook kunnen vinden.
Ze zijn toch niet achterlijk? Er stond ''Marokkanen'' hoor..quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zodat mutant en en Sjaak het topic ook kunnen vinden.
Ja als iemand me behandelt alsof ik een debieltje ben wel jaquote:Op zondag 22 november 2009 22:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haha, je raakt altijd snel op je teentjes getrapt![]()
[..]
Ja, retards die ze zijn kunnen het anders niet vinden
Rustig nouquote:Op zondag 22 november 2009 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet achterlijk? Er stond ''Marokkanen'' hoor..
Wat een gezeik weer
Ik vind dat leuk om te doen en dan reacties af te wachten, zodat ik met een grijns kan kijken en zij wanhopig doenquote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja als iemand me behandelt alsof ik een debieltje ben wel ja
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 22:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind dat leuk om te doen en dan reacties af te wachten, zodat ik met een grijns kan kijken en zij wanhopig doen
RUSTIG NOUquote:Op zondag 22 november 2009 22:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben rustig? Je moet niet zeggen dat ik rustig moet doen want dan raak ik geirriteerd![]()
Nou de sfeer is wel gelijk verpest
Van die viswijven die meteen bij een nietzeggend akkefietje "RUSTIG RUSTIG RUSTIG RUSTIG RUSTIG" roepenquote:
Is dit een handreiking?quote:Op zondag 22 november 2009 22:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
IHVK geniet ervan..
Nou hier wikwakka2 en Rookert;
Sowieso zijn viswijven met schelle stemmen en een IQ < 50 vreselijk irritant.quote:Op zondag 22 november 2009 22:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Van die viswijven die meteen bij een nietzeggend akkefietje "RUSTIG RUSTIG RUSTIG RUSTIG RUSTIG" roepen
Ik doe alsof ik er van geniet zodat jullie geen ruzie meer maken.quote:Op zondag 22 november 2009 22:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
IHVK geniet ervan..
Nou hier wikwakka2 en Rookert;
Ja, dat tot in den treure toe gespeelde kutlied, daarvoor is het altijd te vroegquote:
Toe maar..quote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik er van geniet zodat jullie geen ruzie meer maken.
Heel nobel of niet.
Ik word altijd vrolijk van dat nummerquote:Op zondag 22 november 2009 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, dat tot in den treure toe gespeelde kutlied, daarvoor is het altijd te vroeg.
Ookal hoor je het elke dag een keer of 100?quote:Op zondag 22 november 2009 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van dat nummer
Mariah Carey isquote:Op zondag 22 november 2009 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van dat nummer
Moet je gewoon skyradio uitzettenquote:Op zondag 22 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ookal hoor je het elke dag een keer of 100?
quote:Op zondag 22 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ookal hoor je het elke dag een keer of 100?
Winkels hebben er ook een handje van, hoor.quote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mariah Carey is![]()
Maar dat nummer is wel een trigger voor kerst voor mij![]()
Sowieso december
[..]
Moet je gewoon skyradio uitzetten
Ik loop niet de hele dag in winkelsquote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Winkels hebben er ook een handje van, hoor.
Sommige nummers van dr vind ik wel leuk. Maar van Mariah Carey zelf ben ik ook niet bepaald fan nee..quote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mariah Carey is![]()
Maar dat nummer is wel een trigger voor kerst voor mij![]()
Sowieso december
[..]
Moet je gewoon skyradio uitzetten
Sinterklaas, jarig, vakantie, kerst, oud&nieuwquote:Op zondag 22 november 2009 22:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Sommige nummers van dr vind ik wel leuk. Maar van Mariah Carey zelf ben ik ook niet bepaald fan nee..
Ja december is fijn
quote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
verkaasd!!
Grapje.
Ik vind kerst ook leuk.
Dat nummer niet echt.
Wij hebben ook zo'n boompje, maar die mag niet meer aan wegens brandgevaarquote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een klein kerstboompje ergens..gewoon omdat het gezellig is![]()
En oh al die films op tv![]()
![]()
![]()
Nee niet op die film!quote:Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n boompje, maar die mag niet meer aan wegens brandgevaarIk zie hem btw zo in de fik vliegen, maar het is gewoon een chill boompje
![]()
Zit je alweer te wachten op Love, Actually?(leuke film
)
Jingle All The Wayquote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee niet op die film!
Hoe heet die ene film nou..met Arnold ? En dat die dan een zoontje heeft en dat die dan een bepaald actiefiguurpopgeval moet bemachtigen..
Een kerstboom dus!!!1quote:Op zondag 22 november 2009 22:40 schreef gohan16 het volgende:
Marokkanen met kerstbomen? mis ik iets
Ik dacht dat alleen puberjongetjes die film leuk konden vinden, maar je bent een uitzonderingquote:
ik niet snappe?quote:Op zondag 22 november 2009 22:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke deze vind ik grappig hahaha
Misschien mis ik wel Marokkanenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:47 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Misschien mis ik wel MarokkanenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je zelf een Marokkaan?
Omgwtfbbqroflmaoquote:Op zondag 22 november 2009 23:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee ben enkel nieuwsgierig.
Rookert; stfu.
En een kapper voor hun opgeschoren koppenquote:Op zondag 22 november 2009 23:09 schreef MMA het volgende:
Jammer genoeg niet nee, maar was niet racistisch, ze morgen ook heus wel blijven hoor, als ze opvoedinglessen krijgen.
quote:Op zondag 22 november 2009 23:09 schreef MMA het volgende:
Jammer genoeg niet nee, maar was niet racistisch, ze morgen ook heus wel blijven hoor, als ze opvoedinglessen krijgen.
Ik vind dat ze eettentjes moeten beginnen met Marokkaanse snacksquote:Op zondag 22 november 2009 23:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh houd toch op. Net of iedere Marokkaan elke dag op het station hangt en zich niet weet te gedragen.
Handtasjes?quote:Op zondag 22 november 2009 23:11 schreef gohan16 het volgende:
en om hun petjes en handtasjes aan flarden te knippen
Wel significant meer dan autochtonen. Dus opvoedingslessen zijn wel nodig.quote:Op zondag 22 november 2009 23:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh houd toch op. Net of iedere Marokkaan elke dag op het station hangt en zich niet weet te gedragen.
Voor een bepaalde groep wel ja. Maar het is niet nodig om gelijk over alle Marokkanen te praten. ''Beetje'' lullig voor de ouders die hun kinderen wel fatsoenlijk hebben opgevoed.quote:Op zondag 22 november 2009 23:13 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wel significant meer dan autochtonen. Dus opvoedingslessen zijn wel nodig.
Ik heb geen iPhone en zie de link niet meteen, dus laat maar zittenquote:Op zondag 22 november 2009 23:15 schreef gohan16 het volgende:
[..]
wtf?!of dragen alleen homocro's die?
Of de harde hand van de wet, maar die hebben we helaas niet. Stem *cough* pvv *cough*quote:Wel significant meer dan autochtonen. Dus opvoedingslessen zijn wel nodig.
iPhone was ene fout?quote:Op zondag 22 november 2009 23:15 schreef gohan16 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of dragen alleen homocro's die?
ik heb het over ouders waarvan de kinderen tot 12 structureel om 22:00 zich nog op straat bevinden. Of van kinderen die in aanraking komen met polittie. En blijven ontkennen dat je zoontje een crimineeltje isquote:Op zondag 22 november 2009 23:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Voor een bepaalde groep wel ja. Maar het is niet nodig om gelijk over alle Marokkanen te praten. ''Beetje'' lullig voor de ouders die hun kinderen wel fatsoenlijk hebben opgevoed.
ctrl-v faalquote:Op zondag 22 november 2009 23:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
iPhone was ene fout?
Wat doen alle galspuwers hier? Hier zitten alleen de beschaafde, welopgevoedde mensen, boerensjonnies worden hier ook uitgekotst, dus hangmocro's ook
Oke in dat geval heb ik niks gezegdquote:Op zondag 22 november 2009 23:20 schreef gohan16 het volgende:
[..]
ik heb het over ouders waarvan de kinderen tot 12 structureel om 22:00 zich nog op straat bevinden. Of van kinderen die in aanraking komen met polittie. En blijven ontkennen dat je zoontje een crimineeltje is
Ik ben 100% Nederlands sjaak, vader uit 't Gooi, moeder uit Groningenquote:Op zondag 22 november 2009 23:28 schreef gohan16 het volgende:
Ik dacht dat Marokkanen konden hangen in regen en storm... maar niets is minder waar
Moet jij niet leren?quote:Op zondag 22 november 2009 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Oke, en nu gaan we weer gezellig slowchatten?
quote:Op zondag 22 november 2009 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb de wekker om 8:45 gezet, toch vroeg, maar dan kan ik meteen naar de bieb zodra hij open is.
Ja, maar ga je er dan ook uit?quote:Op zondag 22 november 2009 23:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
6 uur gaat mijn wekker..kill me:D?
Ik voel met je meequote:Op zondag 22 november 2009 23:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
6 uur gaat mijn wekker..kill me:D?
Ik heb ze twee jaar geleden in Dubai gezien. Fantastisch gewoonquote:Op zondag 22 november 2009 23:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van me heeft net kaarten gekocht voor Muse in Wembley in Londen voor september 2010![]()
Muse
Ah vetquote:Op zondag 22 november 2009 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb ze twee jaar geleden in Dubai gezien. Fantastisch gewoon.
Ja, die Matt Bellamy kan sick goed live zingen, niks schor ofzo en rest van de band ookquote:Op zondag 22 november 2009 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Inderdaad, en ze klinken ook nog eens perfect.
Daar ben ik niet zo thuis in, die vriend van Muse heeft wel een Gibson Les Paul blabla met een soort oranjegeel klassiek uiterlijk t.w.w. van 2100 euroquote:
Zoiets heet een Les Paul Goldtopquote:Op maandag 23 november 2009 00:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo thuis in, die vriend van Muse heeft wel een Gibson Les Paul blabla met een soort oranjegeel klassiek uiterlijk t.w.w. van 2100 euro![]()
Maar ik ga tukken, leer ze morgenMarokkaanse18 moet over 5:54 uur alweer op
![]()
gamela gamela gjasdofjwiofjasflquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Marokkaanse18, het spijt me dit te zeggen maar ik vond Hot van Heinz niet bijster speciaal. Ik proefde weinig verschil met de euroshopper variant en hij was ook niet bepaald 'hot' zoals de naam doet vermoeden.
jij was er ookquote:Op maandag 23 november 2009 19:16 schreef IHVK het volgende:
Marokkaanse18, jij was het op de chat he toen?
Hoezo zei je dat?quote:Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef IHVK het volgende:
Eventjes, maar ik zei dat ik wikwakka2 was.
Nee, het was een rokend wijf, niet mijn ding....quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Da´s studentikoos he, zeker een corpsballetje. Die wonen het liefste in een zwijnenstal.
Over 40 minuten tentamen![]()
Het gaat meestal om de hoorcolleges, docenten daar beslissen wat boeiend is, zetten dat in slides en laten dat dus ook terugkomen op tentamen. Succes iig, de laatste?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Neuh, na 11 van de 15 hoofdstukken ben ik gestopt, toen maar even de slides doorgeracet, en nu ben ik er zekers te weten klaar voor.
Voor het vorige tentamen had ik ook een boek van 300 pagina's dat essentieel was voor het vak niet gelezen en ik heb het toch nog gehaald... Als je een beetje goed kan nadenken dan is MC meestal niet zo heel moeilijk.
Nog eentje te gaan. Sommige vragen waren iets te specfiek op gericht op dingen die docenten tijdens hoorcolleges hebben gezegd, waarvan ik er een aantal had gemistquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het gaat meestal om de hoorcolleges, docenten daar beslissen wat boeiend is, zetten dat in slides en laten dat dus ook terugkomen op tentamen. Succes iig, de laatste?
20 ofzoquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef ViciousFa het volgende:
Wat is hier de gemiddelde leeftijd?
Multiple choice of was je gewoon ziek snel?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog eentje te gaan. Sommige vragen waren iets te specfiek op gericht op dingen die docenten tijdens hoorcolleges hebben gezegd, waarvan ik er een aantal had gemist. Andere vragen waren gewoon rechtstreeks overgenomen uit de slides en/of het boek. Ging wel redelijk, ik was na een half uur al klaar.
Mutant01 verhoogt het wel erg, die ouwe lul.quote:
MC, jaquote:[..]
Multiple choice of was je gewoon ziek snel?
17 van de hoeveel vragen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mutant01 verhoogt het wel erg, die ouwe lul.
[..]
MC, ja. Maar de vorige keer deed iedereen er wel wat langer over. Dit keer had ik 17 fout, waarvan 10 in de laatste twintig vragen omdat ik twee hoofdstukken niet had gelezen
.
Hardere faler, ik heb morgen om 11:00 uur weekendquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Faler, ik mag morgen lekker de hele dag in de bieb studeren!
Is al langere tijd toch? Geen enkel topic dat niet uitmondt in een marokkanen/moslimbashfestijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
En dan claimen dat NWS niet verziekt is
Moslims zamelen vlees in voor Voedselbanken
Klopt, maar het verschil met vroeger is dat het nu gewoon toegelaten wordt. Tis de normaalste zaak van de wereld.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is al langere tijd toch? Geen enkel topic dat niet uitmondt in een marokkanen/moslimbashfestijn.
Ja, het begint een beetje op de frontpage te lijken, wel jammer, want vroeger was ik er ook wel wat actiever omdat het over het aglemeen wat leuker was.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, maar het verschil met vroeger is dat het nu gewoon toegelaten wordt. Tis de normaalste zaak van de wereld.
NRC Next is relaxed, al is het meer achtergronden enzo, wat verder niet uitmaakt als je 1x per dag een nieuwssite checked. Ikzelf betrap me erop dat ik na een rondje van sites altijd weer terugkom op www.nu.nlquote:Op woensdag 25 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Frontpage heb ik ook al maanden geleden opgegeven omdat er gewoon niks nuttigs gepost wordt en de niewsartikelen bar slecht geschreven zijn. Ik heb maar een abonnement op de NRC Next genomen.
Er zijn zoveel mensen die geen enkel benul hebben van wat er in de wereld gebeurtquote:Op woensdag 25 november 2009 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
NRC Next is relaxed, al is het meer achtergronden enzo, wat verder niet uitmaakt als je 1x per dag een nieuwssite checked. Ikzelf betrap me erop dat ik na een rondje van sites altijd weer terugkom op www.nu.nl![]()
Had daardoor wel steeds 9 of hoger op nieuwstoetsen van maatschappijleer zonder specifiek te leren, terwijl de rest van de klas de Wiki-pagina van de maanden januari en februari gingen doornemen
Van 9 tot 5 les..en dan moeten avondeten in de metro omdat je gelijk door naar je werk moetquote:
Kan je meteen de telegraafkoppen vergelijken met die van fatsoenlijke krantenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:02 schreef Sjaakz het volgende:
Ik ga meestal naar nieuws.nl omdat je daar een overzicht krijgt van alle grote kranten(sites).
http://dagbladen.nieuws.nl/
Ik heb vanaf volgende week elke dinsdag van 9 tot 18:30 lesquote:Op woensdag 25 november 2009 22:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Van 9 tot 5 les..en dan moeten avondeten in de metro omdat je gelijk door naar je werk moet![]()
Na december neem ik ontslag
Zonder tussenuren? Naja met of zonder het blijft zwaar kut.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf volgende week elke dinsdag van 9 tot 18:30 les.
Ik mag hopen dat er op z'n minst een tussenuur in zit, anders overleef ik het nooitquote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zonder tussenuren? Naja met of zonder het blijft zwaar kut.
Anders maak je toch zelf een tussenuur..quote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er op z'n minst een tussenuur in zit, anders overleef ik het nooit.
Was dat nou berbersquote:
Doe ik waarschijnlijk ook welquote:Op woensdag 25 november 2009 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Anders maak je toch zelf een tussenuur..
Nou ik begreep t niet..zal dus wel Berbers geweest zijn X'Dquote:Op woensdag 25 november 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was dat nou berbers? Klonk wel arabishc trouwens.
[..]
Doe ik waarschijnlijk ook wel. Ik denk toch niet dat ik naar álle hoorcolleges ga.
tegen wie had je het, ongemanierde vlerk.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
Het is berbers inderdaad.
En letterlijk is het: Ga je kont eten.
Jij was toch berber? Of je spreekt de taal gewoon niet zo goed?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou ik begreep t niet..zal dus wel Berbers geweest zijn X'D
Hehe terecht..
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
Het is berbers inderdaad.
En letterlijk is het: Ga je kont eten.
"...en maak foto's voor het Marokkanentopic"quote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
ah ja ik dacht wel dat ik t woordje tegna herkende..maar wist t niet zeker![]()
Maar oke..ja oke ?
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Tegna = kont? Is dat met zo'n diepe-uit-de-keel H?
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij was toch berber? Of je spreekt de taal gewoon niet zo goed?
ja zal ik doenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
"...en maak foto's voor het Marokkanentopic"
Mwah, best begrijpelijk. Alleen spreek je dan Nederlands met je ouders?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik ben een berber..maar spreekt t niet.
Vaag he?
Maar zelfs in het Nederlands geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef Rookert het volgende:
Schelden in het buitenlands![]()
Ik kan in het Deens zeggen: Moge als je zonen geboren worden met schaapherders en een chronische erectie krijgen.
Zeer nuttig
Disquote:Op woensdag 25 november 2009 22:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Maar zelfs in het Nederland geen touw aan vast te knopen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, best begrijpelijk. Alleen spreek je dan Nederlands met je ouders?
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Rookert het volgende:
En ik zapte net ook langs Grenzeloos Verliefd; in Peru gaan wonen omdat je vriendje door visumgedoe niet in NL meteen kan wonen... Dan zit het wel diep
Maar natuurlijk zoo ongelooflijk romantisch he
Waarom dat dan? Ze is gewoon ene beetje naïef typetje die daar gaat wonen, kon je verwachtenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vind haar echt vreselijk irritant.
Lul niet man, je zit de afgelopen uren nonstop op Fokquote:Op woensdag 25 november 2009 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
ik geef het op, methodology is echt het kutste vak ooit.
Nee, maar echt. Je moet dat boek eens lezen, het slaat als een lul op een drumstel. Net een oefententamen geprobeerd, maar na 10 vragen stopte ik maar want zelfs nadat ik naar de antwoorden heb gekeken begrijp ik er geen ruk van.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lul niet man, je zit de afgelopen uren nonstop op FokEffectief leren doe je nu toch niet meer
Waar zou Methodology over moeten gaan dan? Zeker een studie gemaakt over iets waar je geen studie van kan maken zoals bij zoveel in de economische wereldquote:Op woensdag 25 november 2009 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar echt. Je moet dat boek eens lezen, het slaat als een lul op een drumstel. Net een oefententamen geprobeerd, maar na 10 vragen stopte ik maar want zelfs nadat ik naar de antwoorden heb gekeken begrijp ik er geen ruk van.
Het gaat over business research methods, de verschillende stromingen die er bestaan, de manieren waarop je research kan doen (elke met 100 uitzonderingen of varianten erop die net iets anders zijn), de verschillende gedachtegangen, wetenschappelijk literair onderzoek, de vijfduizendzevenhonderd verschillende gedachtegangen die er over de jaren zijn geweest en hoe ze geevolueerd zijn... etc.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar zou Methodology over moeten gaan dan? Zeker een studie gemaakt over iets waar je geen studie van kan maken zoals bij zoveel in de economische wereld
Achtergrondinfoquote:Op woensdag 25 november 2009 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gaat over business research methods, de verschillende stromingen die er bestaan, de manieren waarop je research kan doen (elke met 100 uitzonderingen of varianten erop die net iets anders zijn), de verschillende gedachtegangen, wetenschappelijk literair onderzoek, de vijfduizendzevenhonderd verschillende gedachtegangen die er over de jaren zijn geweest en hoe ze geevolueerd zijn... etc.
Tsja, ze geilen een beetje op van die nutteloze woorden zoals epistemological radical humanist constructionista-influenced systematic review.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
AchtergrondinfoJe moet een onderzoek later kunnen doen, niet vertellen welke alternatieven er ook zijn
Hoop voor je dat het multiple choice isquote:Op woensdag 25 november 2009 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, ze geilen een beetje op van die nutteloze woorden zoals epistemological radical humanist constructionista-influenced systematic review.
Volgens mij laten ze nu weer seizoen 2 zien.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welk seizoen is er nu? Laatste seizoenen zijn flauw en zonder Kelso en Eric
Dat wel, maar dat kan ook extra verwarrend werken.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het multiple choice is
Ik log net in na beetje lezen en je bent er ook, ga je me verrassen en zeggen dat je ook hebt geleerd?quote:
Voldoendesquote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Wolla, 5.7 voor Intro to Business en een 10 voor skills 1: IT. OB heb ik dan zeker ook gehaald. Nu morgen mijn laatste tentamen en dan gaat mijn waterpijp het hele weekend aan.
Oh nee niet geleerd. Wel gewinkeld?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik log net in na beetje lezen en je bent er ook, ga je me verrassen en zeggen dat je ook hebt geleerd?
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh nee niet geleerd. Wel gewinkeld?
Vrouwenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh nee niet geleerd. Wel gewinkeld?
Jij verdient taart.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Wolla, 5.7 voor Intro to Business en een 10 voor skills 1: IT. OB heb ik dan zeker ook gehaald. Nu morgen mijn laatste tentamen en dan gaat mijn waterpijp het hele weekend aan.
En dan is het net allemaal een maatje te groot en dan neem jij het wel zeker?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja wat nou?![]()
Merendeels voor mn zusje hoor..
Dat voel je gelijk? Ga je dan stuiteren door al die suikers?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
ik heb trek in spekjes..maar die dingen zijn zo zoet, dat voel ik gelijk hehe
Wolla mattie dit foto is haram.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkaanse kontjes:
[ afbeelding ]
jij gaat zeker alleen voor haar plezier meequote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja wat nou?![]()
Merendeels voor mn zusje hoor..
Als je die burqa even verderop wegdenkt is het net de costaquote:Op donderdag 26 november 2009 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkaanse kontjes:
[ afbeelding ]
Dat is geen burka. Van achter lijkt het idd wel zo.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je die burqa even verderop wegdenkt is het net de costa.
Oh, ik dacht dat ze richting de fotograaf liepquote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is geen burka. Van achter lijkt het idd wel zo.
Niet haten op Nederlandquote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef IHVK het volgende:
Ik hoor de golven al in mijn hoofd. Nederland -1.
Ik ben de fotograaf. En ik zuig erin, ik weet het.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze richting de fotograaf liep.
[..]
Niet haten op Nederland.
De volgende keer je zoomfunctie naar rechtsonderen gebruiken.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben de fotograaf. En ik zuig erin, ik weet het.
Het Beloofde Land, Europaquote:Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Speciaal voor IHVK dan, met uitzicht op Spanje (als je goed kijkt)
[ afbeelding ]
Ik moest het subtiel doen, stel dat er een grote broer toevallig achter mij loopt.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De volgende keer je zoomfunctie naar rechtsonderen gebruiken.
Ik haat niet op Nederland. Ik trek 1 punt van Nederland af. Beter lezen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze richting de fotograaf liep.
[..]
Niet haten op Nederland.
REaguurder die je bentquote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik haat niet op Nederland. Ik trek 1 punt van Nederland af. Beter lezen.
Je zat toch met je matties in je gepimpte golf? Hoef je enrgens bang voor te zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moest het subtiel doen, stel dat er een grote broer toevallig achter mij loopt.
Ik heb geen Golf. En nee ik liep achter hen, dat zie je toch.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zat toch met je matties in je gepimpte golf? Hoef je enrgens bang voor te zijn.
De bontkragen zaten in de wegquote:Op donderdag 26 november 2009 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb geen Golf. En nee ik liep achter hen, dat zie je toch.
Hehe dat is wel grappig.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Speciaal voor IHVK dan, met uitzicht op Spanje (als je goed kijkt)
[ afbeelding ]
In Oman gingen ze altijd stoer half over de stoep rijden om hun hippe 4x4 skills te laten zienquote:Op donderdag 26 november 2009 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb geen Golf. En nee ik liep achter hen, dat zie je toch.
thugLiFe!1.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bontkragen in de zomer in Marokko.
Volledig lichaamsbedekkende gewaden in de zomer in Marokkoquote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bontkragen in de zomer in Marokko.
Ja dat doet iemand uit geloofsovertuiging.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volledig lichaamsbedekkende gewaden in de zomer in Marokko![]()
Het moest even
Wat deden die Marokkanen in Oman dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Oman gingen ze altijd stoer half over de stoep rijden om hun hippe 4x4 skills te laten zien.
hun gepimpte golfjes laten zien, wat dacht jij?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat deden die Marokkanen in Oman dan?
Turken houden van diaspora. Er zijn overal wel Turken.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hun gepimpte golfjes laten zien, wat dacht jij?
Er woonden trouwens wel turken![]()
![]()
![]()
.
Ze verspreidden propaganda met hun kebabshop die Istanbulli heettequote:Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Turken houden van diaspora. Er zijn overal wel Turken.
Moslims zjin dus Marokkanen die ervoor zorgen dat mensen niks durven te zeggen omdat hun matties met bontkragen en lichaamsbedekkende gewaden in 4x4 Golfjes als Turken over de stoep in Oman rijdenquote:
Iedereen lacht je uit als je in een Golfje naar Marokko komt. Je moet op z'n minst een S klasse hebben om een beetje uit de toon te vallenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hun gepimpte golfjes laten zien, wat dacht jij?
Er woonden trouwens wel turken![]()
![]()
![]()
.
in Saudi-Arabië was onlangs een Turkse kapper ter dood veroordeeld omdat hij God zou hebben beledigd. Uiteindelijk is hij gered door de Turkse premier.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze verspreidden propaganda met hun kebabshop die Istanbulli heette.
Goede samenvatting.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moslims zjin dus Marokkanen die ervoor zorgen dat mensen niks durven te zeggen omdat hun matties met bontkragen en lichaamsbedekkende gewaden in 4x4 Golfjes als Turken over de stoep in Oman rijden
Dan huur je er toch eentje? Nadat je van de jaloerse blikken hebt genoten en chicks mee naar de coffeeshop hebt genomen, lever je hem weer inquote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iedereen lacht je uit als je in een Golfje naar Marokko komt. Je moet op z'n minst een S klasse hebben om een beetje uit de toon te vallen
Saudi Arabiëquote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
in Saudi-Arabië was onlangs een Turkse kapper ter dood veroordeeld omdat hij God zou hebben beledigd. Uiteindelijk is hij gered door de Turkse premier.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkaanse kontjes:
[ afbeelding ]
Ze lopen in marokko nog een beetje achter, ze zitten daar nog in de eighties.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat jurkje wil ik verbranden. Wat een ordi print zeg, zucht![]()
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
het zijn net turkse vrouwenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:48 schreef IHVK het volgende:
oosterse vrouwen zijn agressief blijkt maar weer eens
Nah, ik blijf liefst bescheiden. Zodat ik ook een bescheiden dame tegenkom.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan huur je er toch eentje? Nadat je van de jaloerse blikken hebt genoten en chicks mee naar de coffeeshop hebt genomen, lever je hem weer in.
Yeah right? Wie zegt dat dat geen Europese Marokkanen zijn?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze lopen in marokko nog een beetje achter, ze zitten daar nog in de eighties.
Jouw eeuwige focus op kledingquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
je moet wel uitkijken hiermeequote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
het zijn net turkse vrouwen.
Dat je spoedig een bescheiden dame tegen zal komenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nah, ik blijf liefst bescheiden. Zodat ik ook een bescheiden dame tegenkom.
Ik ben die print nog niet tegengekomen anders, hier in roffa.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yeah right? Wie zegt dat dat geen Europese Marokkanen zijn?![]()
En die print is nu trouwens weer helemaal ''hip'' maar ik vind het gewoon afschuwelijk
Jouw eeuwige focus op klederdracht.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jouw eeuwige focus op kleding
Wat vind je van de stjilvolle effen niqaab erachter?
En dat jullie veel kinderen mogen krijgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je spoedig een bescheiden dame tegen zal komen.
Dat hun bontkraag mooi en vol zal zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat jullie veel kinderen mogen krijgen.
Ik vond het een mooie compositiequote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jouw eeuwige focus op klederdracht.
Dan krijgen ze van mij een pak slaag.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat hun bontkraag mooi en vol zal zijn, met een mooie tijgerprint.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jouw eeuwige focus op kleding
Wat vind je van de stjilvolle effen niqaab erachter?
Dat is verboden in Nederland, remember?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze van mij een pak slaag.
Kijk eens beter uit je doppen. Niet precies die print..maar heel veel soortgelijkequote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je spoedig een bescheiden dame tegen zal komen.
[..]
Ik ben die print nog niet tegengekomen anders, hier in roffa.
Het Marokkaans gemiddelde is 2.5quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat zit wel ver onder het gemiddelde dan.
Pak slaag krijgen ze in Marokko.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is verboden in Nederland, remember?
Dan vergeet je nog iets.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het Marokkaans gemiddelde is 2.5
Of mischien let ik er gewoon niet opquote:Op donderdag 26 november 2009 21:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kijk eens beter uit je doppen. Niet precies die print..maar heel veel soortgelijke
Je zal een lieve vader wordenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pak slaag krijgen ze in Marokko.
Zo mag ik het horen.quote:
2, anders zijn we niet voor elkaar gemaakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik wil er 2 3 of 4. Ligt aan de omstandigheden..
Omstandigheden, 3x een tweeling? Dan baal jequote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik wil er 2 3 of 4. Ligt aan de omstandigheden..
Gewoon in een keer een achtling eruit pompen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omstandigheden, 3x een tweeling? Dan baal je
Jongens en een meisje, maximaal drie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |