RUSTIG NOUquote:Op zondag 22 november 2009 22:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben rustig? Je moet niet zeggen dat ik rustig moet doen want dan raak ik geirriteerd![]()
Nou de sfeer is wel gelijk verpest
Van die viswijven die meteen bij een nietzeggend akkefietje "RUSTIG RUSTIG RUSTIG RUSTIG RUSTIG" roepenquote:
Is dit een handreiking?quote:Op zondag 22 november 2009 22:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
IHVK geniet ervan..
Nou hier wikwakka2 en Rookert;
Sowieso zijn viswijven met schelle stemmen en een IQ < 50 vreselijk irritant.quote:Op zondag 22 november 2009 22:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Van die viswijven die meteen bij een nietzeggend akkefietje "RUSTIG RUSTIG RUSTIG RUSTIG RUSTIG" roepen
Ik doe alsof ik er van geniet zodat jullie geen ruzie meer maken.quote:Op zondag 22 november 2009 22:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
IHVK geniet ervan..
Nou hier wikwakka2 en Rookert;
Ja, dat tot in den treure toe gespeelde kutlied, daarvoor is het altijd te vroegquote:
Toe maar..quote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik er van geniet zodat jullie geen ruzie meer maken.
Heel nobel of niet.
Ik word altijd vrolijk van dat nummerquote:Op zondag 22 november 2009 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, dat tot in den treure toe gespeelde kutlied, daarvoor is het altijd te vroeg.
Ookal hoor je het elke dag een keer of 100?quote:Op zondag 22 november 2009 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van dat nummer
Mariah Carey isquote:Op zondag 22 november 2009 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van dat nummer
Moet je gewoon skyradio uitzettenquote:Op zondag 22 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ookal hoor je het elke dag een keer of 100?
quote:Op zondag 22 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ookal hoor je het elke dag een keer of 100?
Winkels hebben er ook een handje van, hoor.quote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mariah Carey is![]()
Maar dat nummer is wel een trigger voor kerst voor mij![]()
Sowieso december
[..]
Moet je gewoon skyradio uitzetten
Ik loop niet de hele dag in winkelsquote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Winkels hebben er ook een handje van, hoor.
Sommige nummers van dr vind ik wel leuk. Maar van Mariah Carey zelf ben ik ook niet bepaald fan nee..quote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mariah Carey is![]()
Maar dat nummer is wel een trigger voor kerst voor mij![]()
Sowieso december
[..]
Moet je gewoon skyradio uitzetten
Sinterklaas, jarig, vakantie, kerst, oud&nieuwquote:Op zondag 22 november 2009 22:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Sommige nummers van dr vind ik wel leuk. Maar van Mariah Carey zelf ben ik ook niet bepaald fan nee..
Ja december is fijn
quote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
verkaasd!!
Grapje.
Ik vind kerst ook leuk.
Dat nummer niet echt.
Wij hebben ook zo'n boompje, maar die mag niet meer aan wegens brandgevaarquote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een klein kerstboompje ergens..gewoon omdat het gezellig is![]()
En oh al die films op tv![]()
![]()
![]()
Nee niet op die film!quote:Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n boompje, maar die mag niet meer aan wegens brandgevaarIk zie hem btw zo in de fik vliegen, maar het is gewoon een chill boompje
![]()
Zit je alweer te wachten op Love, Actually?(leuke film
)
Jingle All The Wayquote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee niet op die film!
Hoe heet die ene film nou..met Arnold ? En dat die dan een zoontje heeft en dat die dan een bepaald actiefiguurpopgeval moet bemachtigen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |