quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Rookert het volgende:
En ik zapte net ook langs Grenzeloos Verliefd; in Peru gaan wonen omdat je vriendje door visumgedoe niet in NL meteen kan wonen... Dan zit het wel diep
Maar natuurlijk zoo ongelooflijk romantisch he
Waarom dat dan? Ze is gewoon ene beetje naïef typetje die daar gaat wonen, kon je verwachtenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vind haar echt vreselijk irritant.
Lul niet man, je zit de afgelopen uren nonstop op Fokquote:Op woensdag 25 november 2009 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
ik geef het op, methodology is echt het kutste vak ooit.
Nee, maar echt. Je moet dat boek eens lezen, het slaat als een lul op een drumstel. Net een oefententamen geprobeerd, maar na 10 vragen stopte ik maar want zelfs nadat ik naar de antwoorden heb gekeken begrijp ik er geen ruk van.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lul niet man, je zit de afgelopen uren nonstop op FokEffectief leren doe je nu toch niet meer
Waar zou Methodology over moeten gaan dan? Zeker een studie gemaakt over iets waar je geen studie van kan maken zoals bij zoveel in de economische wereldquote:Op woensdag 25 november 2009 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar echt. Je moet dat boek eens lezen, het slaat als een lul op een drumstel. Net een oefententamen geprobeerd, maar na 10 vragen stopte ik maar want zelfs nadat ik naar de antwoorden heb gekeken begrijp ik er geen ruk van.
Het gaat over business research methods, de verschillende stromingen die er bestaan, de manieren waarop je research kan doen (elke met 100 uitzonderingen of varianten erop die net iets anders zijn), de verschillende gedachtegangen, wetenschappelijk literair onderzoek, de vijfduizendzevenhonderd verschillende gedachtegangen die er over de jaren zijn geweest en hoe ze geevolueerd zijn... etc.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar zou Methodology over moeten gaan dan? Zeker een studie gemaakt over iets waar je geen studie van kan maken zoals bij zoveel in de economische wereld
Achtergrondinfoquote:Op woensdag 25 november 2009 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gaat over business research methods, de verschillende stromingen die er bestaan, de manieren waarop je research kan doen (elke met 100 uitzonderingen of varianten erop die net iets anders zijn), de verschillende gedachtegangen, wetenschappelijk literair onderzoek, de vijfduizendzevenhonderd verschillende gedachtegangen die er over de jaren zijn geweest en hoe ze geevolueerd zijn... etc.
Tsja, ze geilen een beetje op van die nutteloze woorden zoals epistemological radical humanist constructionista-influenced systematic review.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
AchtergrondinfoJe moet een onderzoek later kunnen doen, niet vertellen welke alternatieven er ook zijn
Hoop voor je dat het multiple choice isquote:Op woensdag 25 november 2009 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, ze geilen een beetje op van die nutteloze woorden zoals epistemological radical humanist constructionista-influenced systematic review.
Volgens mij laten ze nu weer seizoen 2 zien.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welk seizoen is er nu? Laatste seizoenen zijn flauw en zonder Kelso en Eric
Dat wel, maar dat kan ook extra verwarrend werken.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het multiple choice is
Ik log net in na beetje lezen en je bent er ook, ga je me verrassen en zeggen dat je ook hebt geleerd?quote:
Voldoendesquote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Wolla, 5.7 voor Intro to Business en een 10 voor skills 1: IT. OB heb ik dan zeker ook gehaald. Nu morgen mijn laatste tentamen en dan gaat mijn waterpijp het hele weekend aan.
Oh nee niet geleerd. Wel gewinkeld?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik log net in na beetje lezen en je bent er ook, ga je me verrassen en zeggen dat je ook hebt geleerd?
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh nee niet geleerd. Wel gewinkeld?
Vrouwenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh nee niet geleerd. Wel gewinkeld?
Jij verdient taart.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Wolla, 5.7 voor Intro to Business en een 10 voor skills 1: IT. OB heb ik dan zeker ook gehaald. Nu morgen mijn laatste tentamen en dan gaat mijn waterpijp het hele weekend aan.
En dan is het net allemaal een maatje te groot en dan neem jij het wel zeker?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja wat nou?![]()
Merendeels voor mn zusje hoor..
Dat voel je gelijk? Ga je dan stuiteren door al die suikers?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
ik heb trek in spekjes..maar die dingen zijn zo zoet, dat voel ik gelijk hehe
Wolla mattie dit foto is haram.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkaanse kontjes:
[ afbeelding ]
jij gaat zeker alleen voor haar plezier meequote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja wat nou?![]()
Merendeels voor mn zusje hoor..
Als je die burqa even verderop wegdenkt is het net de costaquote:Op donderdag 26 november 2009 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkaanse kontjes:
[ afbeelding ]
Dat is geen burka. Van achter lijkt het idd wel zo.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je die burqa even verderop wegdenkt is het net de costa.
Oh, ik dacht dat ze richting de fotograaf liepquote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is geen burka. Van achter lijkt het idd wel zo.
Niet haten op Nederlandquote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef IHVK het volgende:
Ik hoor de golven al in mijn hoofd. Nederland -1.
Ik ben de fotograaf. En ik zuig erin, ik weet het.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze richting de fotograaf liep.
[..]
Niet haten op Nederland.
De volgende keer je zoomfunctie naar rechtsonderen gebruiken.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben de fotograaf. En ik zuig erin, ik weet het.
Het Beloofde Land, Europaquote:Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Speciaal voor IHVK dan, met uitzicht op Spanje (als je goed kijkt)
[ afbeelding ]
Ik moest het subtiel doen, stel dat er een grote broer toevallig achter mij loopt.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De volgende keer je zoomfunctie naar rechtsonderen gebruiken.
Ik haat niet op Nederland. Ik trek 1 punt van Nederland af. Beter lezen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze richting de fotograaf liep.
[..]
Niet haten op Nederland.
REaguurder die je bentquote:Op donderdag 26 november 2009 21:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik haat niet op Nederland. Ik trek 1 punt van Nederland af. Beter lezen.
Je zat toch met je matties in je gepimpte golf? Hoef je enrgens bang voor te zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moest het subtiel doen, stel dat er een grote broer toevallig achter mij loopt.
Ik heb geen Golf. En nee ik liep achter hen, dat zie je toch.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zat toch met je matties in je gepimpte golf? Hoef je enrgens bang voor te zijn.
De bontkragen zaten in de wegquote:Op donderdag 26 november 2009 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb geen Golf. En nee ik liep achter hen, dat zie je toch.
Hehe dat is wel grappig.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
Speciaal voor IHVK dan, met uitzicht op Spanje (als je goed kijkt)
[ afbeelding ]
In Oman gingen ze altijd stoer half over de stoep rijden om hun hippe 4x4 skills te laten zienquote:Op donderdag 26 november 2009 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb geen Golf. En nee ik liep achter hen, dat zie je toch.
thugLiFe!1.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bontkragen in de zomer in Marokko.
Volledig lichaamsbedekkende gewaden in de zomer in Marokkoquote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bontkragen in de zomer in Marokko.
Ja dat doet iemand uit geloofsovertuiging.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volledig lichaamsbedekkende gewaden in de zomer in Marokko![]()
Het moest even
Wat deden die Marokkanen in Oman dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Oman gingen ze altijd stoer half over de stoep rijden om hun hippe 4x4 skills te laten zien.
hun gepimpte golfjes laten zien, wat dacht jij?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat deden die Marokkanen in Oman dan?
Turken houden van diaspora. Er zijn overal wel Turken.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hun gepimpte golfjes laten zien, wat dacht jij?
Er woonden trouwens wel turken![]()
![]()
![]()
.
Ze verspreidden propaganda met hun kebabshop die Istanbulli heettequote:Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Turken houden van diaspora. Er zijn overal wel Turken.
Moslims zjin dus Marokkanen die ervoor zorgen dat mensen niks durven te zeggen omdat hun matties met bontkragen en lichaamsbedekkende gewaden in 4x4 Golfjes als Turken over de stoep in Oman rijdenquote:
Iedereen lacht je uit als je in een Golfje naar Marokko komt. Je moet op z'n minst een S klasse hebben om een beetje uit de toon te vallenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hun gepimpte golfjes laten zien, wat dacht jij?
Er woonden trouwens wel turken![]()
![]()
![]()
.
in Saudi-Arabië was onlangs een Turkse kapper ter dood veroordeeld omdat hij God zou hebben beledigd. Uiteindelijk is hij gered door de Turkse premier.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze verspreidden propaganda met hun kebabshop die Istanbulli heette.
Goede samenvatting.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moslims zjin dus Marokkanen die ervoor zorgen dat mensen niks durven te zeggen omdat hun matties met bontkragen en lichaamsbedekkende gewaden in 4x4 Golfjes als Turken over de stoep in Oman rijden
Dan huur je er toch eentje? Nadat je van de jaloerse blikken hebt genoten en chicks mee naar de coffeeshop hebt genomen, lever je hem weer inquote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iedereen lacht je uit als je in een Golfje naar Marokko komt. Je moet op z'n minst een S klasse hebben om een beetje uit de toon te vallen
Saudi Arabiëquote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
in Saudi-Arabië was onlangs een Turkse kapper ter dood veroordeeld omdat hij God zou hebben beledigd. Uiteindelijk is hij gered door de Turkse premier.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkaanse kontjes:
[ afbeelding ]
Ze lopen in marokko nog een beetje achter, ze zitten daar nog in de eighties.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat jurkje wil ik verbranden. Wat een ordi print zeg, zucht![]()
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
het zijn net turkse vrouwenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:48 schreef IHVK het volgende:
oosterse vrouwen zijn agressief blijkt maar weer eens
Nah, ik blijf liefst bescheiden. Zodat ik ook een bescheiden dame tegenkom.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan huur je er toch eentje? Nadat je van de jaloerse blikken hebt genoten en chicks mee naar de coffeeshop hebt genomen, lever je hem weer in.
Yeah right? Wie zegt dat dat geen Europese Marokkanen zijn?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze lopen in marokko nog een beetje achter, ze zitten daar nog in de eighties.
Jouw eeuwige focus op kledingquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
je moet wel uitkijken hiermeequote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
het zijn net turkse vrouwen.
Dat je spoedig een bescheiden dame tegen zal komenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nah, ik blijf liefst bescheiden. Zodat ik ook een bescheiden dame tegenkom.
Ik ben die print nog niet tegengekomen anders, hier in roffa.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yeah right? Wie zegt dat dat geen Europese Marokkanen zijn?![]()
En die print is nu trouwens weer helemaal ''hip'' maar ik vind het gewoon afschuwelijk
Jouw eeuwige focus op klederdracht.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jouw eeuwige focus op kleding
Wat vind je van de stjilvolle effen niqaab erachter?
En dat jullie veel kinderen mogen krijgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je spoedig een bescheiden dame tegen zal komen.
Dat hun bontkraag mooi en vol zal zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat jullie veel kinderen mogen krijgen.
Ik vond het een mooie compositiequote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jouw eeuwige focus op klederdracht.
Dan krijgen ze van mij een pak slaag.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat hun bontkraag mooi en vol zal zijn, met een mooie tijgerprint.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jouw eeuwige focus op kleding
Wat vind je van de stjilvolle effen niqaab erachter?
Dat is verboden in Nederland, remember?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze van mij een pak slaag.
Kijk eens beter uit je doppen. Niet precies die print..maar heel veel soortgelijkequote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je spoedig een bescheiden dame tegen zal komen.
[..]
Ik ben die print nog niet tegengekomen anders, hier in roffa.
Het Marokkaans gemiddelde is 2.5quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat zit wel ver onder het gemiddelde dan.
Pak slaag krijgen ze in Marokko.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is verboden in Nederland, remember?
Dan vergeet je nog iets.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het Marokkaans gemiddelde is 2.5
Of mischien let ik er gewoon niet opquote:Op donderdag 26 november 2009 21:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kijk eens beter uit je doppen. Niet precies die print..maar heel veel soortgelijke
Je zal een lieve vader wordenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pak slaag krijgen ze in Marokko.
Zo mag ik het horen.quote:
2, anders zijn we niet voor elkaar gemaakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik wil er 2 3 of 4. Ligt aan de omstandigheden..
Omstandigheden, 3x een tweeling? Dan baal jequote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik wil er 2 3 of 4. Ligt aan de omstandigheden..
Gewoon in een keer een achtling eruit pompen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omstandigheden, 3x een tweeling? Dan baal je
Jongens en een meisje, maximaal drie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |