quote:Op woensdag 25 november 2009 22:45 schreef Rookert het volgende:
En ik zapte net ook langs Grenzeloos Verliefd; in Peru gaan wonen omdat je vriendje door visumgedoe niet in NL meteen kan wonen... Dan zit het wel diep
Maar natuurlijk zoo ongelooflijk romantisch he
Waarom dat dan? Ze is gewoon ene beetje naïef typetje die daar gaat wonen, kon je verwachtenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vind haar echt vreselijk irritant.
Lul niet man, je zit de afgelopen uren nonstop op Fokquote:Op woensdag 25 november 2009 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
ik geef het op, methodology is echt het kutste vak ooit.
Nee, maar echt. Je moet dat boek eens lezen, het slaat als een lul op een drumstel. Net een oefententamen geprobeerd, maar na 10 vragen stopte ik maar want zelfs nadat ik naar de antwoorden heb gekeken begrijp ik er geen ruk van.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lul niet man, je zit de afgelopen uren nonstop op FokEffectief leren doe je nu toch niet meer
Waar zou Methodology over moeten gaan dan? Zeker een studie gemaakt over iets waar je geen studie van kan maken zoals bij zoveel in de economische wereldquote:Op woensdag 25 november 2009 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar echt. Je moet dat boek eens lezen, het slaat als een lul op een drumstel. Net een oefententamen geprobeerd, maar na 10 vragen stopte ik maar want zelfs nadat ik naar de antwoorden heb gekeken begrijp ik er geen ruk van.
Het gaat over business research methods, de verschillende stromingen die er bestaan, de manieren waarop je research kan doen (elke met 100 uitzonderingen of varianten erop die net iets anders zijn), de verschillende gedachtegangen, wetenschappelijk literair onderzoek, de vijfduizendzevenhonderd verschillende gedachtegangen die er over de jaren zijn geweest en hoe ze geevolueerd zijn... etc.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar zou Methodology over moeten gaan dan? Zeker een studie gemaakt over iets waar je geen studie van kan maken zoals bij zoveel in de economische wereld
Achtergrondinfoquote:Op woensdag 25 november 2009 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gaat over business research methods, de verschillende stromingen die er bestaan, de manieren waarop je research kan doen (elke met 100 uitzonderingen of varianten erop die net iets anders zijn), de verschillende gedachtegangen, wetenschappelijk literair onderzoek, de vijfduizendzevenhonderd verschillende gedachtegangen die er over de jaren zijn geweest en hoe ze geevolueerd zijn... etc.
Tsja, ze geilen een beetje op van die nutteloze woorden zoals epistemological radical humanist constructionista-influenced systematic review.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
AchtergrondinfoJe moet een onderzoek later kunnen doen, niet vertellen welke alternatieven er ook zijn
Hoop voor je dat het multiple choice isquote:Op woensdag 25 november 2009 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, ze geilen een beetje op van die nutteloze woorden zoals epistemological radical humanist constructionista-influenced systematic review.
Volgens mij laten ze nu weer seizoen 2 zien.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welk seizoen is er nu? Laatste seizoenen zijn flauw en zonder Kelso en Eric
Dat wel, maar dat kan ook extra verwarrend werken.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het multiple choice is
Ik log net in na beetje lezen en je bent er ook, ga je me verrassen en zeggen dat je ook hebt geleerd?quote:
Voldoendesquote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Wolla, 5.7 voor Intro to Business en een 10 voor skills 1: IT. OB heb ik dan zeker ook gehaald. Nu morgen mijn laatste tentamen en dan gaat mijn waterpijp het hele weekend aan.
Oh nee niet geleerd. Wel gewinkeld?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik log net in na beetje lezen en je bent er ook, ga je me verrassen en zeggen dat je ook hebt geleerd?
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh nee niet geleerd. Wel gewinkeld?
Vrouwenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh nee niet geleerd. Wel gewinkeld?
Jij verdient taart.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Wolla, 5.7 voor Intro to Business en een 10 voor skills 1: IT. OB heb ik dan zeker ook gehaald. Nu morgen mijn laatste tentamen en dan gaat mijn waterpijp het hele weekend aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |