Anders maak je toch zelf een tussenuur..quote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er op z'n minst een tussenuur in zit, anders overleef ik het nooit.
Was dat nou berbersquote:
Doe ik waarschijnlijk ook welquote:Op woensdag 25 november 2009 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Anders maak je toch zelf een tussenuur..
Nou ik begreep t niet..zal dus wel Berbers geweest zijn X'Dquote:Op woensdag 25 november 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was dat nou berbers? Klonk wel arabishc trouwens.
[..]
Doe ik waarschijnlijk ook wel. Ik denk toch niet dat ik naar álle hoorcolleges ga.
tegen wie had je het, ongemanierde vlerk.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
Het is berbers inderdaad.
En letterlijk is het: Ga je kont eten.
Jij was toch berber? Of je spreekt de taal gewoon niet zo goed?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou ik begreep t niet..zal dus wel Berbers geweest zijn X'D
Hehe terecht..
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
Het is berbers inderdaad.
En letterlijk is het: Ga je kont eten.
"...en maak foto's voor het Marokkanentopic"quote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
ah ja ik dacht wel dat ik t woordje tegna herkende..maar wist t niet zeker![]()
Maar oke..ja oke ?
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Tegna = kont? Is dat met zo'n diepe-uit-de-keel H?
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij was toch berber? Of je spreekt de taal gewoon niet zo goed?
ja zal ik doenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
"...en maak foto's voor het Marokkanentopic"
Mwah, best begrijpelijk. Alleen spreek je dan Nederlands met je ouders?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik ben een berber..maar spreekt t niet.
Vaag he?
Maar zelfs in het Nederlands geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef Rookert het volgende:
Schelden in het buitenlands![]()
Ik kan in het Deens zeggen: Moge als je zonen geboren worden met schaapherders en een chronische erectie krijgen.
Zeer nuttig
Disquote:Op woensdag 25 november 2009 22:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Maar zelfs in het Nederland geen touw aan vast te knopen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, best begrijpelijk. Alleen spreek je dan Nederlands met je ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |