Ah vetquote:Op zondag 22 november 2009 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb ze twee jaar geleden in Dubai gezien. Fantastisch gewoon.
Ja, die Matt Bellamy kan sick goed live zingen, niks schor ofzo en rest van de band ookquote:Op zondag 22 november 2009 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Inderdaad, en ze klinken ook nog eens perfect.
Daar ben ik niet zo thuis in, die vriend van Muse heeft wel een Gibson Les Paul blabla met een soort oranjegeel klassiek uiterlijk t.w.w. van 2100 euroquote:
Zoiets heet een Les Paul Goldtopquote:Op maandag 23 november 2009 00:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo thuis in, die vriend van Muse heeft wel een Gibson Les Paul blabla met een soort oranjegeel klassiek uiterlijk t.w.w. van 2100 euro![]()
Maar ik ga tukken, leer ze morgenMarokkaanse18 moet over 5:54 uur alweer op
![]()
gamela gamela gjasdofjwiofjasflquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Marokkaanse18, het spijt me dit te zeggen maar ik vond Hot van Heinz niet bijster speciaal. Ik proefde weinig verschil met de euroshopper variant en hij was ook niet bepaald 'hot' zoals de naam doet vermoeden.
jij was er ookquote:Op maandag 23 november 2009 19:16 schreef IHVK het volgende:
Marokkaanse18, jij was het op de chat he toen?
Hoezo zei je dat?quote:Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef IHVK het volgende:
Eventjes, maar ik zei dat ik wikwakka2 was.
Nee, het was een rokend wijf, niet mijn ding....quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Da´s studentikoos he, zeker een corpsballetje. Die wonen het liefste in een zwijnenstal.
Over 40 minuten tentamen![]()
Het gaat meestal om de hoorcolleges, docenten daar beslissen wat boeiend is, zetten dat in slides en laten dat dus ook terugkomen op tentamen. Succes iig, de laatste?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Neuh, na 11 van de 15 hoofdstukken ben ik gestopt, toen maar even de slides doorgeracet, en nu ben ik er zekers te weten klaar voor.
Voor het vorige tentamen had ik ook een boek van 300 pagina's dat essentieel was voor het vak niet gelezen en ik heb het toch nog gehaald... Als je een beetje goed kan nadenken dan is MC meestal niet zo heel moeilijk.
Nog eentje te gaan. Sommige vragen waren iets te specfiek op gericht op dingen die docenten tijdens hoorcolleges hebben gezegd, waarvan ik er een aantal had gemistquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het gaat meestal om de hoorcolleges, docenten daar beslissen wat boeiend is, zetten dat in slides en laten dat dus ook terugkomen op tentamen. Succes iig, de laatste?
20 ofzoquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef ViciousFa het volgende:
Wat is hier de gemiddelde leeftijd?
Multiple choice of was je gewoon ziek snel?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog eentje te gaan. Sommige vragen waren iets te specfiek op gericht op dingen die docenten tijdens hoorcolleges hebben gezegd, waarvan ik er een aantal had gemist. Andere vragen waren gewoon rechtstreeks overgenomen uit de slides en/of het boek. Ging wel redelijk, ik was na een half uur al klaar.
Mutant01 verhoogt het wel erg, die ouwe lul.quote:
MC, jaquote:[..]
Multiple choice of was je gewoon ziek snel?
17 van de hoeveel vragen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mutant01 verhoogt het wel erg, die ouwe lul.
[..]
MC, ja. Maar de vorige keer deed iedereen er wel wat langer over. Dit keer had ik 17 fout, waarvan 10 in de laatste twintig vragen omdat ik twee hoofdstukken niet had gelezen
.
Hardere faler, ik heb morgen om 11:00 uur weekendquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Faler, ik mag morgen lekker de hele dag in de bieb studeren!
Is al langere tijd toch? Geen enkel topic dat niet uitmondt in een marokkanen/moslimbashfestijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
En dan claimen dat NWS niet verziekt is
Moslims zamelen vlees in voor Voedselbanken
Klopt, maar het verschil met vroeger is dat het nu gewoon toegelaten wordt. Tis de normaalste zaak van de wereld.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is al langere tijd toch? Geen enkel topic dat niet uitmondt in een marokkanen/moslimbashfestijn.
Ja, het begint een beetje op de frontpage te lijken, wel jammer, want vroeger was ik er ook wel wat actiever omdat het over het aglemeen wat leuker was.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, maar het verschil met vroeger is dat het nu gewoon toegelaten wordt. Tis de normaalste zaak van de wereld.
NRC Next is relaxed, al is het meer achtergronden enzo, wat verder niet uitmaakt als je 1x per dag een nieuwssite checked. Ikzelf betrap me erop dat ik na een rondje van sites altijd weer terugkom op www.nu.nlquote:Op woensdag 25 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Frontpage heb ik ook al maanden geleden opgegeven omdat er gewoon niks nuttigs gepost wordt en de niewsartikelen bar slecht geschreven zijn. Ik heb maar een abonnement op de NRC Next genomen.
Er zijn zoveel mensen die geen enkel benul hebben van wat er in de wereld gebeurtquote:Op woensdag 25 november 2009 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
NRC Next is relaxed, al is het meer achtergronden enzo, wat verder niet uitmaakt als je 1x per dag een nieuwssite checked. Ikzelf betrap me erop dat ik na een rondje van sites altijd weer terugkom op www.nu.nl![]()
Had daardoor wel steeds 9 of hoger op nieuwstoetsen van maatschappijleer zonder specifiek te leren, terwijl de rest van de klas de Wiki-pagina van de maanden januari en februari gingen doornemen
Van 9 tot 5 les..en dan moeten avondeten in de metro omdat je gelijk door naar je werk moetquote:
Kan je meteen de telegraafkoppen vergelijken met die van fatsoenlijke krantenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:02 schreef Sjaakz het volgende:
Ik ga meestal naar nieuws.nl omdat je daar een overzicht krijgt van alle grote kranten(sites).
http://dagbladen.nieuws.nl/
Ik heb vanaf volgende week elke dinsdag van 9 tot 18:30 lesquote:Op woensdag 25 november 2009 22:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Van 9 tot 5 les..en dan moeten avondeten in de metro omdat je gelijk door naar je werk moet![]()
Na december neem ik ontslag
Zonder tussenuren? Naja met of zonder het blijft zwaar kut.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf volgende week elke dinsdag van 9 tot 18:30 les.
Ik mag hopen dat er op z'n minst een tussenuur in zit, anders overleef ik het nooitquote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zonder tussenuren? Naja met of zonder het blijft zwaar kut.
Anders maak je toch zelf een tussenuur..quote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er op z'n minst een tussenuur in zit, anders overleef ik het nooit.
Was dat nou berbersquote:
Doe ik waarschijnlijk ook welquote:Op woensdag 25 november 2009 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Anders maak je toch zelf een tussenuur..
Nou ik begreep t niet..zal dus wel Berbers geweest zijn X'Dquote:Op woensdag 25 november 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was dat nou berbers? Klonk wel arabishc trouwens.
[..]
Doe ik waarschijnlijk ook wel. Ik denk toch niet dat ik naar álle hoorcolleges ga.
tegen wie had je het, ongemanierde vlerk.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
Het is berbers inderdaad.
En letterlijk is het: Ga je kont eten.
Jij was toch berber? Of je spreekt de taal gewoon niet zo goed?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou ik begreep t niet..zal dus wel Berbers geweest zijn X'D
Hehe terecht..
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
Het is berbers inderdaad.
En letterlijk is het: Ga je kont eten.
"...en maak foto's voor het Marokkanentopic"quote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
ah ja ik dacht wel dat ik t woordje tegna herkende..maar wist t niet zeker![]()
Maar oke..ja oke ?
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Tegna = kont? Is dat met zo'n diepe-uit-de-keel H?
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij was toch berber? Of je spreekt de taal gewoon niet zo goed?
ja zal ik doenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
"...en maak foto's voor het Marokkanentopic"
Mwah, best begrijpelijk. Alleen spreek je dan Nederlands met je ouders?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik ben een berber..maar spreekt t niet.
Vaag he?
Maar zelfs in het Nederlands geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef Rookert het volgende:
Schelden in het buitenlands![]()
Ik kan in het Deens zeggen: Moge als je zonen geboren worden met schaapherders en een chronische erectie krijgen.
Zeer nuttig
Disquote:Op woensdag 25 november 2009 22:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Maar zelfs in het Nederland geen touw aan vast te knopen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, best begrijpelijk. Alleen spreek je dan Nederlands met je ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |