Hardere faler, ik heb morgen om 11:00 uur weekendquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Faler, ik mag morgen lekker de hele dag in de bieb studeren!
Is al langere tijd toch? Geen enkel topic dat niet uitmondt in een marokkanen/moslimbashfestijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
En dan claimen dat NWS niet verziekt is
Moslims zamelen vlees in voor Voedselbanken
Klopt, maar het verschil met vroeger is dat het nu gewoon toegelaten wordt. Tis de normaalste zaak van de wereld.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is al langere tijd toch? Geen enkel topic dat niet uitmondt in een marokkanen/moslimbashfestijn.
Ja, het begint een beetje op de frontpage te lijken, wel jammer, want vroeger was ik er ook wel wat actiever omdat het over het aglemeen wat leuker was.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, maar het verschil met vroeger is dat het nu gewoon toegelaten wordt. Tis de normaalste zaak van de wereld.
NRC Next is relaxed, al is het meer achtergronden enzo, wat verder niet uitmaakt als je 1x per dag een nieuwssite checked. Ikzelf betrap me erop dat ik na een rondje van sites altijd weer terugkom op www.nu.nlquote:Op woensdag 25 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Frontpage heb ik ook al maanden geleden opgegeven omdat er gewoon niks nuttigs gepost wordt en de niewsartikelen bar slecht geschreven zijn. Ik heb maar een abonnement op de NRC Next genomen.
Er zijn zoveel mensen die geen enkel benul hebben van wat er in de wereld gebeurtquote:Op woensdag 25 november 2009 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
NRC Next is relaxed, al is het meer achtergronden enzo, wat verder niet uitmaakt als je 1x per dag een nieuwssite checked. Ikzelf betrap me erop dat ik na een rondje van sites altijd weer terugkom op www.nu.nl![]()
Had daardoor wel steeds 9 of hoger op nieuwstoetsen van maatschappijleer zonder specifiek te leren, terwijl de rest van de klas de Wiki-pagina van de maanden januari en februari gingen doornemen
Van 9 tot 5 les..en dan moeten avondeten in de metro omdat je gelijk door naar je werk moetquote:
Kan je meteen de telegraafkoppen vergelijken met die van fatsoenlijke krantenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:02 schreef Sjaakz het volgende:
Ik ga meestal naar nieuws.nl omdat je daar een overzicht krijgt van alle grote kranten(sites).
http://dagbladen.nieuws.nl/
Ik heb vanaf volgende week elke dinsdag van 9 tot 18:30 lesquote:Op woensdag 25 november 2009 22:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Van 9 tot 5 les..en dan moeten avondeten in de metro omdat je gelijk door naar je werk moet![]()
Na december neem ik ontslag
Zonder tussenuren? Naja met of zonder het blijft zwaar kut.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf volgende week elke dinsdag van 9 tot 18:30 les.
Ik mag hopen dat er op z'n minst een tussenuur in zit, anders overleef ik het nooitquote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zonder tussenuren? Naja met of zonder het blijft zwaar kut.
Anders maak je toch zelf een tussenuur..quote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er op z'n minst een tussenuur in zit, anders overleef ik het nooit.
Was dat nou berbersquote:
Doe ik waarschijnlijk ook welquote:Op woensdag 25 november 2009 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Anders maak je toch zelf een tussenuur..
Nou ik begreep t niet..zal dus wel Berbers geweest zijn X'Dquote:Op woensdag 25 november 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was dat nou berbers? Klonk wel arabishc trouwens.
[..]
Doe ik waarschijnlijk ook wel. Ik denk toch niet dat ik naar álle hoorcolleges ga.
tegen wie had je het, ongemanierde vlerk.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
Het is berbers inderdaad.
En letterlijk is het: Ga je kont eten.
Jij was toch berber? Of je spreekt de taal gewoon niet zo goed?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou ik begreep t niet..zal dus wel Berbers geweest zijn X'D
Hehe terecht..
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
Het is berbers inderdaad.
En letterlijk is het: Ga je kont eten.
"...en maak foto's voor het Marokkanentopic"quote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
ah ja ik dacht wel dat ik t woordje tegna herkende..maar wist t niet zeker![]()
Maar oke..ja oke ?
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Tegna = kont? Is dat met zo'n diepe-uit-de-keel H?
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij was toch berber? Of je spreekt de taal gewoon niet zo goed?
ja zal ik doenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
"...en maak foto's voor het Marokkanentopic"
Mwah, best begrijpelijk. Alleen spreek je dan Nederlands met je ouders?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik ben een berber..maar spreekt t niet.
Vaag he?
Maar zelfs in het Nederlands geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef Rookert het volgende:
Schelden in het buitenlands![]()
Ik kan in het Deens zeggen: Moge als je zonen geboren worden met schaapherders en een chronische erectie krijgen.
Zeer nuttig
Disquote:Op woensdag 25 november 2009 22:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Maar zelfs in het Nederland geen touw aan vast te knopen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, best begrijpelijk. Alleen spreek je dan Nederlands met je ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |