Hoezo zei je dat?quote:Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef IHVK het volgende:
Eventjes, maar ik zei dat ik wikwakka2 was.
Nee, het was een rokend wijf, niet mijn ding....quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Da´s studentikoos he, zeker een corpsballetje. Die wonen het liefste in een zwijnenstal.
Over 40 minuten tentamen![]()
Het gaat meestal om de hoorcolleges, docenten daar beslissen wat boeiend is, zetten dat in slides en laten dat dus ook terugkomen op tentamen. Succes iig, de laatste?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Neuh, na 11 van de 15 hoofdstukken ben ik gestopt, toen maar even de slides doorgeracet, en nu ben ik er zekers te weten klaar voor.
Voor het vorige tentamen had ik ook een boek van 300 pagina's dat essentieel was voor het vak niet gelezen en ik heb het toch nog gehaald... Als je een beetje goed kan nadenken dan is MC meestal niet zo heel moeilijk.
Nog eentje te gaan. Sommige vragen waren iets te specfiek op gericht op dingen die docenten tijdens hoorcolleges hebben gezegd, waarvan ik er een aantal had gemistquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het gaat meestal om de hoorcolleges, docenten daar beslissen wat boeiend is, zetten dat in slides en laten dat dus ook terugkomen op tentamen. Succes iig, de laatste?
20 ofzoquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef ViciousFa het volgende:
Wat is hier de gemiddelde leeftijd?
Multiple choice of was je gewoon ziek snel?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog eentje te gaan. Sommige vragen waren iets te specfiek op gericht op dingen die docenten tijdens hoorcolleges hebben gezegd, waarvan ik er een aantal had gemist. Andere vragen waren gewoon rechtstreeks overgenomen uit de slides en/of het boek. Ging wel redelijk, ik was na een half uur al klaar.
Mutant01 verhoogt het wel erg, die ouwe lul.quote:
MC, jaquote:[..]
Multiple choice of was je gewoon ziek snel?
17 van de hoeveel vragen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mutant01 verhoogt het wel erg, die ouwe lul.
[..]
MC, ja. Maar de vorige keer deed iedereen er wel wat langer over. Dit keer had ik 17 fout, waarvan 10 in de laatste twintig vragen omdat ik twee hoofdstukken niet had gelezen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |