thugLiFe!1.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bontkragen in de zomer in Marokko.
Volledig lichaamsbedekkende gewaden in de zomer in Marokkoquote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bontkragen in de zomer in Marokko.
Ja dat doet iemand uit geloofsovertuiging.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volledig lichaamsbedekkende gewaden in de zomer in Marokko![]()
Het moest even
Wat deden die Marokkanen in Oman dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Oman gingen ze altijd stoer half over de stoep rijden om hun hippe 4x4 skills te laten zien.
hun gepimpte golfjes laten zien, wat dacht jij?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat deden die Marokkanen in Oman dan?
Turken houden van diaspora. Er zijn overal wel Turken.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hun gepimpte golfjes laten zien, wat dacht jij?
Er woonden trouwens wel turken![]()
![]()
![]()
.
Ze verspreidden propaganda met hun kebabshop die Istanbulli heettequote:Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Turken houden van diaspora. Er zijn overal wel Turken.
Moslims zjin dus Marokkanen die ervoor zorgen dat mensen niks durven te zeggen omdat hun matties met bontkragen en lichaamsbedekkende gewaden in 4x4 Golfjes als Turken over de stoep in Oman rijdenquote:
Iedereen lacht je uit als je in een Golfje naar Marokko komt. Je moet op z'n minst een S klasse hebben om een beetje uit de toon te vallenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hun gepimpte golfjes laten zien, wat dacht jij?
Er woonden trouwens wel turken![]()
![]()
![]()
.
in Saudi-Arabië was onlangs een Turkse kapper ter dood veroordeeld omdat hij God zou hebben beledigd. Uiteindelijk is hij gered door de Turkse premier.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze verspreidden propaganda met hun kebabshop die Istanbulli heette.
Goede samenvatting.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moslims zjin dus Marokkanen die ervoor zorgen dat mensen niks durven te zeggen omdat hun matties met bontkragen en lichaamsbedekkende gewaden in 4x4 Golfjes als Turken over de stoep in Oman rijden
Dan huur je er toch eentje? Nadat je van de jaloerse blikken hebt genoten en chicks mee naar de coffeeshop hebt genomen, lever je hem weer inquote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iedereen lacht je uit als je in een Golfje naar Marokko komt. Je moet op z'n minst een S klasse hebben om een beetje uit de toon te vallen
Saudi Arabiëquote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
in Saudi-Arabië was onlangs een Turkse kapper ter dood veroordeeld omdat hij God zou hebben beledigd. Uiteindelijk is hij gered door de Turkse premier.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkaanse kontjes:
[ afbeelding ]
Ze lopen in marokko nog een beetje achter, ze zitten daar nog in de eighties.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat jurkje wil ik verbranden. Wat een ordi print zeg, zucht![]()
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
het zijn net turkse vrouwenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:48 schreef IHVK het volgende:
oosterse vrouwen zijn agressief blijkt maar weer eens
Nah, ik blijf liefst bescheiden. Zodat ik ook een bescheiden dame tegenkom.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan huur je er toch eentje? Nadat je van de jaloerse blikken hebt genoten en chicks mee naar de coffeeshop hebt genomen, lever je hem weer in.
Yeah right? Wie zegt dat dat geen Europese Marokkanen zijn?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze lopen in marokko nog een beetje achter, ze zitten daar nog in de eighties.
Jouw eeuwige focus op kledingquote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
je moet wel uitkijken hiermeequote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
het zijn net turkse vrouwen.
Dat je spoedig een bescheiden dame tegen zal komenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nah, ik blijf liefst bescheiden. Zodat ik ook een bescheiden dame tegenkom.
Ik ben die print nog niet tegengekomen anders, hier in roffa.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yeah right? Wie zegt dat dat geen Europese Marokkanen zijn?![]()
En die print is nu trouwens weer helemaal ''hip'' maar ik vind het gewoon afschuwelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |