Een kerstboom dus!!!1quote:Op zondag 22 november 2009 22:40 schreef gohan16 het volgende:
Marokkanen met kerstbomen? mis ik iets
Ik dacht dat alleen puberjongetjes die film leuk konden vinden, maar je bent een uitzonderingquote:
ik niet snappe?quote:Op zondag 22 november 2009 22:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke deze vind ik grappig hahaha
Misschien mis ik wel Marokkanenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:47 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Misschien mis ik wel MarokkanenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je zelf een Marokkaan?
Omgwtfbbqroflmaoquote:Op zondag 22 november 2009 23:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee ben enkel nieuwsgierig.
Rookert; stfu.
En een kapper voor hun opgeschoren koppenquote:Op zondag 22 november 2009 23:09 schreef MMA het volgende:
Jammer genoeg niet nee, maar was niet racistisch, ze morgen ook heus wel blijven hoor, als ze opvoedinglessen krijgen.
quote:Op zondag 22 november 2009 23:09 schreef MMA het volgende:
Jammer genoeg niet nee, maar was niet racistisch, ze morgen ook heus wel blijven hoor, als ze opvoedinglessen krijgen.
Ik vind dat ze eettentjes moeten beginnen met Marokkaanse snacksquote:Op zondag 22 november 2009 23:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh houd toch op. Net of iedere Marokkaan elke dag op het station hangt en zich niet weet te gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |