Melk onderweg!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
In geld misschien niet, maar een ritje op een koe lijkt me lang zo lucratief niet.
Doe mij maar een kameel of iets dat er erop begint te lijkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:05 schreef Marrije het volgende:
jij mag kiezen
een koe geeft wel meer melk, dat kloptquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Melk onderweg!
-edit- Hihi, fipeaux![]()
Alleen een geciviliseerde gemodificeerde genetisch aangepaste koe. Een echt rund niet hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
een koe geeft wel meer melk, dat klopt
een der koeien uit t weiland achter je?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik rij overigens liever op wat anders
een kameel alleen als er een kalfje in zicht is las ik netquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen een geciviliseerde gemodificeerde genetisch aangepaste koe. Een echt rund niet hoor
Wel met twee bulten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik rij overigens liever op wat anders
Een echte rund, stunt toch alleen met vuurwerk?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen een geciviliseerde gemodificeerde genetisch aangepaste koe. Een echt rund niet hoor
Omdat dat net als Zegt Het Volgende voor de hand ligt en dus niet grappig is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeilen, waarom noemen jullie dat niet?
Euhquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Teun Zonder Hete Luchtverwarming.
Ja gaaf. Ik zeg: "Doen, zo gevaarlijk mogelijk!"quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een echte rund, stunt toch alleen met vuurwerk?
oh, sorry,quote:
Hoe kom je in godsnaam op het idee om een nogal fout uitziende ex-politieagent als avatar te nemen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja gaaf. Ik zeg: "Doen, zo gevaarlijk mogelijk!"
Dat is hij zelf, de ruige bikkel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op het idee om een nogal fout uitziende ex-politieagent als avatar te nemen?
Oh.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is hij zelf, de ruige bikkel.
die heb ik sinds gisteren van je over genomenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en de blaar van zonder-ovenwant-een-ovenschaal-pakken is net weer heel
Vraag het aan hen die mij gebakken hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op het idee om een nogal fout uitziende ex-politieagent als avatar te nemen?
Volgens mij zeg je dat wel nu hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Flauw hoor, ik zeg toch ook niet Ian Neukt InCognito Kameel?
Dus Buum gaat koken, dat heb je goed voor elkaarquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel met twee bulten?
ik heb me gvd gebrand aan heet plastic.![]()
en de blaar van zonder-ovenwant-een-ovenschaal-pakken is net weer heel.
Nu mag ik niet meer met het fornuis én met de oven van de buum
Waarvoor mijn oprechte dank dan!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
die heb ik sinds gisteren van je over genomen
Huh, waar danquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je dat wel nu hoor.
dank je, ik wilde net zeggen, die op mn pols telt wel voor tweequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarvoor mijn oprechte dank dan!![]()
Kan je die van mijn pink nu ook overnemen?? Of nou ja, laat maar, doorsta ik de pijn wel. Jij hebt al hormonen.
twee krentenbollen waren hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoeveel oliebollen Marrije nu écht heeft opgegeten
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef Dementor het volgende:
Hoe weten we zeker dat jij het bent NMNS?
Omdat het dezelfde man is uit het fobo van NMNS, die óók Teun heet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef Dementor het volgende:
Hoe weten we zeker dat jij het bent NMNS?
Tsja, ik kan wel een paar echte foto's hier plaatsen, maar ik vertrouw Gert z'n paint skills nietquote:
Oehhh die past heul leuk bij mn nwe Fietsquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:29 schreef remlof het volgende:
[TK] Villa in Mozambique, zo goed als nieuw.
Ik zeg: dóen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oehhh die past heul leuk bij mn nwe Fiets
Ik ben gewoon beledigd dat ik geen verklaring heb gekregen in mijn PMquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:40 schreef Jian het volgende:
Gezien de reacties, geloof ik dat die naamswijziging van NMNS niet zo'n succes is
alle goede dingen komen langzaam, als het niet hier is, dan wel eldersquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:40 schreef Jian het volgende:
Gezien de reacties, geloof ik dat die naamswijziging van NMNS niet zo'n succes is
Je was alleen maar nog verwarder geworden van die verklaringquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben gewoon beledigd dat ik geen verklaring heb gekregen in mijn PM
Ga je nu wéér weg?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
alle goede dingen komen langzaam, als het niet hier is, dan wel elders
Dat heb ik dan weer wel, ... maar ik begrijp het gewoon niet ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
't Kwam door Ian, dat gedoe met al die vriendinnen van 'm in de wei, daar werd ik helemaal hyper vanquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel, ... maar ik begrijp het gewoon niet ?
Teun Zoekt Hete Vrouw, nou ja okee dat snap ik, wie niet, maar waarom moet dat nou weer perse in je Nick staanPlaats dan gewoon een contactadvertentie
Doe es rustig gek, een overlijdensbericht doet er tegenwoordig vijf dagen overquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieve Lex,quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa gaat gelijk een mooie brief aan W.A. schrijven...Lieve lex
De helft van dit subforum moet erheen, ze hebben er vier nieuwe scholen gebouwd. Wat bijles kan de helft hier wel gebruikenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Lieve Lex,
ik heb tieten en ik heb bier
alsjeblieft, gun mij een groot plezier
die hut van je in Mozambique
zou ik graag maken tot mijn droomfabriek
Laysa
Mwjah....denk je dat het gaat werken...ben niet blond nlquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Lieve Lex,
ik heb tieten en ik heb bier
alsjeblieft, gun mij een groot plezier
die hut van je in Mozambique
zou ik graag maken tot mijn droomfabriek
Laysa
Only one way to find outquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mwjah....denk je dat het gaat werken...ben niet blond nl
Ach jongen, daar moet je toch niet zo gek van gaan doen, allemaal grootspraak .... je denkt toch niet echt dat Ian zo'n grote koe aandruft, .. hooguit een schaap en dan nog een niet al te grotequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Kwam door Ian, dat gedoe met al die vriendinnen van 'm in de wei, daar werd ik helemaal hyper van
Ja zég!!!! ik kan natuurlijk niet gelijk de zweep erover heen knallenquote:
NMNS is echt weg, finito, pasmailer gebruikt en fout email adres.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach jongen, daar moet je toch niet zo gek van gaan doen, allemaal grootspraak .... je denkt toch niet echt dat Ian zo'n grote koe aandruft, .. hooguit een schaap en dan nog een niet al te groteZo, opgelost dan kan je nu weer gewoon NMNS gaan spelen
NEE....NEE...NEEEEEEEquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach jongen, daar moet je toch niet zo gek van gaan doen, allemaal grootspraak .... je denkt toch niet echt dat Ian zo'n grote koe aandruft, .. hooguit een schaap en dan nog een niet al te groteZo, opgelost dan kan je nu weer gewoon NMNS gaan spelen
Goedzo Teunquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NMNS is echt weg, finito, pasmailer gebruikt en fout email adres.
't Was voor mij wél belangrijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
NEE....NEE...NEEEEEEENu blijft hij teun....je kan goffer niet aan de gang blijven...zit ik me daar druk te maken...en dan blijkt het niet '' Zó belangrijk'' te zijn...dus NEENNNN!!!!
Manmanman ik zat me een potje overstuur te wezen drvanquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was voor mij wél belangrijk![]()
Soort van afscheid, pakt iets anders uit, maar het voelt toch nog steeds zo
Nou ja zeg, je wil zelf verkassen naar Mozambiquequote:Op vrijdag 20 november 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Manmanman ik zat me een potje overstuur te wezen drvan
Ik blijf!!!!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je wil zelf verkassen naar Mozambique![]()
Bovendien had ik je al mijn gegevens van mijn bankrekening gegeven, wat klaag je nou
Jessus, andere naam, andere ava, wansmaak qua muziek, what's next ? .........vrienden met Gert ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bovendien heeft Teun een veel betere muzieksmaak![]()
en geen popstarsquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:
Popstars heeft geen kliekjes, geen ruzies......
Tegen die tijd neem ik wel weer een ander account. Alhoewel Gert de laatste tijd wel te pruimen is? De omkeer was de niet afgeleverde wasmachine, daarna sloeg z'n midlife toe heeft ie een stuk minder gepost.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus, andere naam, andere ava, wansmaak qua muziek, what's next ? .........vrienden met Gert ?
Ja, dat gaat echt werken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was voor mij wél belangrijk![]()
Soort van afscheid, pakt iets anders uit, maar het voelt toch nog steeds zo
Je bent het echt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, ik heb dan ook niet gezegd dat het voor jou werkt toch?
Oh jawel, maar die redenatie klopt niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet denk ik. En je bent vast niet de enige
Maar je draait het ook om hè. 't Komt van binnenuit en dan pas verander je usernaamquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Verander je username en je bent een andere fokker, zo werkt het niet.
Zolang we er maar om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar je draait het ook om hè. 't Komt van binnenuit en dan pas verander je usernaam
Neemmijnietserieus zou nooit meer terugkomen, dat staat er expliciet en letterlijk. Dat dramaqueen geneuzel maak jij (en nog een paar anderen) er vanquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef Dementor het volgende:
Maar je zou toch vertrekken en opeens ben je er weer (onder een andere username).
Dat is gewoon een dramaqueen extreme actie.
Goessoquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef remlof het volgende:
Ik zou geen andere FOK!ker willen zijn
Je handelt er naar maar kondig gerust nogmaals je vertrek aan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neemmijnietserieus zou nooit meer terugkomen, dat staat er expliciet en letterlijk. Dat dramaqueen geneuzel maak jij (en nog een paar anderen) er van![]()
't Geeft niks
maar je zat wel te lachen achter je pc toen je t gister allemaal las?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neemmijnietserieus zou nooit meer terugkomen, dat staat er expliciet en letterlijk. Dat dramaqueen geneuzel maak jij (en nog een paar anderen) er van![]()
't Geeft niks
Jij vindt dat ik er naar handel en dat is je goed rechtquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je handelt er naar maar kondig gerust nogmaals je vertrek aan.
Genoeg variaties mogelijk met de naam teun.
Bij sommige opmerkingen wel, niet toen Marrije de volle laag kreeg. 't Gaf wel precies aan wie de grootste sukkels zijn trouwensquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:27 schreef gomi het volgende:
maar je zat wel te lachen achter je pc toen je t gister allemaal las?
anders ik welquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Manmanman ik zat me een potje overstuur te wezen drvan
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij sommige opmerkingen wel, niet toen Marrije de volle laag kreeg. 't Gaf wel precies aan wie de grootste sukkels zijn trouwens
Ik snap nooit zo als users opeens op een ander account overstappen. Ik bedoel, ik kan wel een ander account nemen, maar dan zou ik toch precies hetzelfde blijven posten. Ik kan niet anders, ik ben gewoon mezelf, ook op FOK!. Ik bén remlof.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goesso, Maar hoe moet zo'n opmerking plaatsen m.b.t. mij?
Dat begreep ik ook niet helemaal, ik hou het er maar op dat ze in shock warenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij sommige opmerkingen wel, niet toen Marrije de volle laag kreeg. 't Gaf wel precies aan wie de grootste sukkels zijn trouwens
Gisteravond had ik jou wel even willen zijn. Maar jij deed het ook goed hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef remlof het volgende:
Ik zou geen andere FOK!ker willen zijn
Misschien toch maar eens fok abo nemen, puur voor friends and foes.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, dát was het onderwerp.
Kameel ook. Dromedaris staat er niet bij.
oh dat begrijp ik dan weer wel, al was het alleen al dat mn moeder dan niet meer met me kan meelezenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo als users opeens op een ander account overstappen. Ik bedoel, ik kan wel een ander account nemen, maar dan zou ik toch precies hetzelfde blijven posten. Ik kan niet anders, ik ben gewoon mezelf, ook op FOK!. Ik bén remlof.
Het was in ieder geval een prachtig een-tweetje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet helemaal, ik hou het er maar op dat ze in shock waren
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteravond had ik jou wel even willen zijn. Maar jij deed het ook goed hoor
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een prachtig een-tweetje.
* Marrije kijkt even in het banmeldtopicquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, geen melodrama. Wel een goeie ban
Het gaat te ver om het hier exact uit te leggen, maar ik ben in ieder geval niet de man van tien jaar geleden, niet de man van twintig jaar geleden én niet de man die hier startte als Neemmijnietserieus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo als users opeens op een ander account overstappen. Ik bedoel, ik kan wel een ander account nemen, maar dan zou ik toch precies hetzelfde blijven posten. Ik kan niet anders, ik ben gewoon mezelf, ook op FOK!. Ik bén remlof.
laat het dan hier ook ff wetenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
* Marrije kijkt even in het banmeldtopic
Bingoquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
whiskey tango, nadat disana het al zei schoot ie door mn hoofd en het is ook nog zo
er schoten er twee door mn hoofd, maar deze is het, nah wie weet volgt die ander ook nogquote:
Het kan er heftig aan toe gaan ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
er schoten er twee door mn hoofd, maar deze is het, nah wie weet volgt die ander ook nogSommige dingen veranderen nooit
Die heb ik kennelijk gemist dan, want de naam zegt me nietsquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
whiskey tango, nadat disana het al zei schoot ie door mn hoofd en het is ook nog zo
En ik zag jou nog wel posten vandaag in NWSquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik kennelijk gemist dan, want de naam zegt me niets
Ik ben ook niet meer de remlof die in 2005 in ONZ kwam baggeren hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gaat te ver om het hier exact uit te leggen, maar ik ben in ieder geval niet de man van tien jaar geleden, niet de man van twintig jaar geleden én niet de man die hier startte als Neemmijnietserieus.
Zie het maar als een spijkerbroek, opeens ben je er op uit gekeken en voel je je er niet lekker meer in. Zoiets is het ongeveer.
Maar ik heb er ook nog iets meer over geschreven, dat wordt hier gemakshalve vergeten.
ah nog niet gedaan. tot wanneer kan t nog?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iedereen al gestemd? Zo ja, doe het lijstje eens plaatsen s.v.p.?
http://top2000.radio2.nl/stemmen/
En daar ligt een link?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik zag jou nog wel posten vandaag in NWS
Nog nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kan, ieder op zijn manier hèquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer de remlof die in 2005 in ONZ kwam baggeren hoorKijk maar: http://forum.fok.nl/user/active/104871/623
remlof onwikkeldt zich, unlike een spijkerbroek
In zoverre dat daar gisteren bans vielen.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan, ieder op zijn manier hè![]()
Ik begrijp dan weer totaal niet dat er zo'n drukte van gemaakt wordt, van die naamsverwisseling![]()
Echter dan je mij nu ziet kun je mij niet krijgen, dat lijkt mij wel een soort van ok of zo, maar schijnbaar denken derden daar dan weer anders over. So be it
Ik volg heel Fokquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
In zoverre dat daar gisteren bans vielen.
Volg jij NWS? Het was de eerste keer dat ik je er zag.
Done:quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het wachten is op een jongetje van 13 dat op de motor de wereld rond wil.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee, ik heb al even niet meer gelurkt in NWS
Jij lurkt per subforum?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee, ik heb al even niet meer gelurkt in NWS
Moet je er geen 10?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Done:
Dit zijn jouw favorieten uit de lijst
1 Donald Fagen - New frontier
2 Fleetwood Mac - Tusk
3 Pino D'angio - Ma quale idea
4 Spandau Ballet - True
5 Toto - 99
Dit zijn jouw vrije keuzes
1 Here comes Johnny - Idlewild
Oh jij doet dat dus anders. Ik heb slechts 3 subfora waarin in wat meelees en soms iets post.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang er heel veel bijstaat wat niet de moeite waard is niet
als ik Fok open gaat ie automatisch naar mijn MATquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jij doet dat dus anders. Ik heb slechts 3 subfora waarin in wat meelees en soms iets post.
Zo kan het ook. Ik ben meer honkgebondenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
als ik Fok open gaat ie automatisch naar mijn MAT
Dat neem ik eerst door en vanaf dan kies ik steeds AT
dat hangt er vanaf, in principe lurk ik niet mee in SHO, maar er staan 2 topics uit SHO in mijn AT, dus blijft het wat dat subforum betreft beperkt tot die 2 topics, WGR staat niet in mijn AT maar daar ligt wel mijn lurkinteresse, om maar wat te noemenquote:
Ik niet. Ik zit hier nu 8 jaar (en 4 dagenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo kan het ook. Ik ben meer honkgebonden
Mijn 5 staan er niet inquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dit zijn gewoon de belangrijkste platen uit m'n leven
Zo dat is lang. Ik ben hoofdzakelijk van de rls'sen. Vind het leuk dat we nu een subforum hebben al is er nog steeds geen fluit te zien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zit hiet nu 8 jaar (en 4 dagen) en ben bijna overal al eens blijven hangen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo dat is lang. Ik ben hoofdzakelijk van de rls'sen. Vind het leuk dat we nu een subforum hebben al is er nog steeds geen fluit te zien.
Mooi lijstje, onderstaande vergeet ik dan evenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Done:
1 Donald Fagen - New frontier
2 Fleetwood Mac - Tusk
3 Pino D'angio - Ma quale idea
4 Spandau Ballet - True
5 Toto - 99
1 Here comes Johnny - Idlewild
Oh, ik ben gewoon meer een streamer. Al moet het niet te gek worden (wat ik eigenlijk wel verwacht van Vlemmix tv).quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was van Big Brother, alle andere RLS'en (op tv) waren niet mijn ding
Het enige succesvolle topic alhier is de SC.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo dat is lang. Ik ben hoofdzakelijk van de rls'sen. Vind het leuk dat we nu een subforum hebben al is er nog steeds geen fluit te zien.
Het ging niet zozeer om de naamsverwisseling toch? Maar meer om de manier waarop.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan, ieder op zijn manier hè![]()
Ik begrijp dan weer totaal niet dat er zo'n drukte van gemaakt wordt, van die naamsverwisseling![]()
Echter dan je mij nu ziet kun je mij niet krijgen, dat lijkt mij wel een soort van ok of zo, maar schijnbaar denken derden daar dan weer anders over. So be it
ik ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik ben gewoon meer een streamer. Al moet het niet te gek worden (wat ik eigenlijk wel verwacht van Vlemmix tv).
Ik ben ook een streamer, maar dan moeten de stream wel de moeite waard zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik ben gewoon meer een streamer. Al moet het niet te gek worden (wat ik eigenlijk wel verwacht van Vlemmix tv).
dgk was lachen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook een streamer, maar dan moeten de stream wel de moeite waard zijn.
DGK heb ik 3 keer geprobeerd maar dat was me te plat
Ook die eerste maanden al?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook een streamer, maar dan moeten de stream wel de moeite waard zijn.
DGK heb ik 3 keer geprobeerd maar dat was me te plat
die eerste maanden waren echt saai in vgl met het latere idd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook die eerste maanden al?
Dat was een oase van beschaving, vergeleken bij het sodom&gomorra dat het later werd.
Nee, de motivatie wisselt niet Gert, alleen komen er vragen over één aspect. Zoals ik al eerder aangaf, ik had er meer over geschreven dan alleen dat wat vanavond de revue passeert. Het ene sluit het andere ook niet uit denk ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ging niet zozeer om de naamsverwisseling toch? Maar meer om de manier waarop.
En de motivatie van je aktie wisselt ook nogal eens.![]()
Maar je zei zelf al: we zijn toch niet getrouwd of zo. Het is geen misdaad of zo. Je moet het helemaal zelf weten, ook al neem je vanavond wéér afscheid en kom je met een nieuwe naam terug. Al zal het effect dan wel minder zijn.
Die plaat is zo grappig, één vette parodie op het tijdsbeeld van de jaren 80. De tekst is echt hilarisch als je italiaans kan verstaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi lijstje, onderstaande vergeet ik dan even![]()
Geen enkel nummer wat ik zou kiezen, maar wel bijna allemaal leuke nummersquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
1 Beatles - When I'm sixty four
2 Bryan Ferry - Let's stick together
3 Carly Simon - You're so vain
4 David Bowie - Absolute beginners
5 Duran Duran - Ordinary world
6 Elvis Costello - Good year for the roses
7 Feargal Sharkey - A good heart
8 Jamiroquai - Deeper underground
9 Katrina & the Waves - Walking on sunshine
10 Nik Kershaw - I won't let the sun go down on me
11 Nina Simone - Ain't got no - I got life
12 Phil Collins - You can't hurry love
13 Prince & The Revolution - Raspberry beret
1 doe Maar - nooit meer slapen
2 The Powerstation - Harvest for the world
Zo, ik kon echt niet kiezen.![]()
dit is het geworden dan maar.
Nee, de eerste maanden heb ik gekeken, na een maand of 3 hield ik het niet meer vol.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook die eerste maanden al?
Dat was een oase van beschaving, vergeleken bij het sodom&gomorra dat het later werd.
Jaquote:
Hey mountainbike chickiequote:
Doe 's?quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een elektronisch kattenluik gekocht, mén er zitten een handleiding van 20 pagina's bij![]()
Maar hij is cool, met een luifel
luifelquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een elektronisch kattenluik gekocht, mén er zitten een handleiding van 20 pagina's bij![]()
Ik had van jou een ietwat ruiger lijstje verwachtquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe 's?
Ik heb een chicklit/wansmaak/HughGrantfilm lijstje.![]()
Love it!
Waarom wil je niet meer gewoon door de deurquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Voor als het regent en de luifel per ogneluk niet open gaatquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
luifelvoor als de zon naar binnen schijnt ofzo
Ja, nou ja, politiek hè.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had van jou een ietwat ruiger lijstje verwacht
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deissy met zo'n afzichtelijk halsbandje om
Het is voor het poezebeest en die houdt ook niet van halsbandjesquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deissy met zo'n afzichtelijk halsbandje om
Hendig Wahquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor als het regent en de luifel per ogneluk niet open gaat![]()
Maar eigenlijk zit daar de chiplezer in, daardoor gaat de luifel alleen open als mijn gechipte poes in de buurt komt
Ik kan ook niet kiezenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het was gewoon teveel allemaal.
Niets hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is voor het poezebeest en die houdt ook niet van halsbandjes![]()
Wat heb jij tegen halsbandjes?
Ga jij ook nog even een duit in het zakje doen Pietje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
SM is zo NMNS, where is zhe change.
Joquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ga jij ook nog even een duit in het zakje doen Pietje?![]()
Wat zit je dwars menneke, zeg 't maar
Que!?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Men laat ons alvast wennen, voor morgen![]()
.
* Kuchquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
*hoest!
*wacht tot stofwolk optrekt...
Leeft iedereen nog!?
Wat is er morgen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
laten ze dat maar mooi Maandag doen danquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Geef nu maar toe, jij hebt die schakelaar omgezetquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
laten ze dat maar mooi Maandag doen dan![]()
Wow!quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Nieuwe servers & verhuizen, downtime aankomend weekend
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Deep Purple - Smoke on the water (1973)
Deep Purple - Child in time (1972)
Depeche Mode - Enjoy the silence (1990)
Led Zeppelin - Immigrant song (1971)
Metallica - Enter sandman (1991)
Michael Jackson - Earth song (1995)
Michael Jackson - Smooth criminal (1988)
Michael Jackson - They don't care about us (1996)
Pink Floyd - Comfortably numb (1979)
Pink Floyd - Another brick in the wall (1979)
Pink Floyd - One of these days (1971)
Pink Floyd - Shine on you crazy diamond (1975)
Pink Floyd - Wish you were here (1975)
Radiohead - Street spirit (1995)
Michael Jackson - Morphine
Michael Jackson - Privacy
Rammstein - Sonne
Rammstein - Haifisch
Black Sabbath - Paranoid
Dat heb ik tot nu toe.
Van wanneer tot wanneer is de verwachtte downtime?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Nieuwe servers & verhuizen, downtime aankomend weekend
Die verwachtingen komen nooit uitquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer is de verwachtte downtime?
Dat weet ik ook wel, maar dan kan ik die als richtijn gebruikenquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die verwachtingen komen nooit uit.
dat is ook mijn vraag, kon ik zo snel niet vinden bij die linkjesquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer is de verwachtte downtime?
Pop een upperquote:
Moet meteen aan supadupa denkenquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:09 schreef Danny het volgende:
dat weet niemand. rond 10:00 zijn we bij redbus. ergens tussen dan en 's avonds zullen de stekkers uit de servers gaan, zullen ze naar de nieuwe locatie worden gereden en zullen ze weer aangezet worden. Ter plaatse houden we iedereen via twitter op de hoogte.
O, dat is geruststellendquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die verwachtingen komen nooit uit.
oh nou ik reken nergens opquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Kan snel gaan hoor, als ze tenminste alle kabeltjes hebben
Dat was te verwachten hequote:Op vrijdag 20 november 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:
Topic is bijna dicht en de kameel wint het van de koe, zoals het er nu uit ziet, met 8 tegen 6.
Ik weetquote:
Bij een kameel "staan" ze tenminste een beetje, dat gebungel, zoals bij en koe, da's toch ook niks hèquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:
Topic is bijna dicht en de kameel wint het van de koe, zoals het er nu uit ziet, met 8 tegen 6.
Soms is wel vaak wat lulligs aan de hand, zoals een glasvezelkabeltje niet aanwezig of een stekkerdoosgebrek. Maar ik neem aan dat het wel goed zal komen binnen vier uur, dat moet welhaast lukken denk ik.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 20 november 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ach dan ga ik maar weer klussen en helpen bij een gedeeltelijke verhuizing, zou wel fijn zijn als 's-avonds Fok! het weer doet![]()
O, en Laysa, alle goeds i.v.m. de onderzoeken etc.
Die ouwe limburgers, dat leek wel de muppetshowquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooie uitzending trouwens, op Ned 2
ow wie weet heb ik ooit zn gebitje langs zien komen op mijn werkquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet![]()
De brackets van mijn zoon gaan er volgende week uit
of komen ze in de file terecht of krijgen ze een lekke band en misschien is het wel en enquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soms is wel vaak wat lulligs aan de hand, zoals een glasvezelkabeltje niet aanwezig of een stekkerdoosgebrek. Maar ik neem aan dat het wel goed zal komen binnen vier uur, dat moet welhaast lukken denk ik.
Wat heb je daar voor moeten doen Ian?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Muhehehe, 7 euro fooi van één persoon die technisch gezien voor ongeveer 9 euro zat te eten![]()
Da's fucking veel
Tsjauwquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik ben kroegen, fijne avond nog
Ben jij ijzerboerin?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow wie weet heb ik ooit zn gebitje langs zien komen op mijn werk
Ik weet niet eens waar het nu staat. Ze gaan van Almere naar A'dam of zo?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
of komen ze in de file terecht of krijgen ze een lekke band en misschien is het wel en en
Enjoyquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Kroeg zequote:Op vrijdag 20 november 2009 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus jij deed het beugelwerk achter de schermenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
13 jaar op een Orthodontisch Lab gewerkt
En een Peter6000 waardige titel : De onrendabelen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Die ouwe limburgers, dat leek wel de muppetshow
oh ik heb er ook heel snel doorheen gescrolled (linkje van PP en daar weer een link in de OP?), maar las dat ze ergens anders naartoe gebracht zouden worden (servers?)quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het nu staat. Ze gaan van Almere naar A'dam of zo?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij deed het beugelwerk achter de schermen
Prachtig mooi hèquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Het kalfje is in ieder geval blij dat hij er vanaf volgende week af is.quote:
Denk je dat de gemiddelde nederlander erg veel slimmer is?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik lag echt dubbel om al die limbo'sal mijn vooroordelen in een klap bevestigd
Je mag nu slapen voor 2, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
ik ben onwijs moe, ik denk dat ik maar eens ga slapen
Gaan jullie maar slapenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
Wat een tenenkrommend slechte uitzending was dat. Ik zag het al aankomen, een parade van verslaafden, criminelen en zwakbegaafden, maar het was nog veel erger dan ik dacht. Waar waren de gehandicapten, de zieken, de mensen met een IQ hoger dan 90 met wel een opleiding maar domweg pech in het leven.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
13 jaar op een Orthodontisch Lab gewerkt
quote:
Dat mag ook wel want het was ws niet goedkoopquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kalfje is in ieder geval blij dat hij er vanaf volgende week af is.
Maar het is wel mooi geworden
Trustequote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
Bijna 3.000 euroquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat mag ook wel want het was ws niet goedkoop
Wel zorgen dat ie zn spalkje dr in houdt....quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna 3.000 euro![]()
Maar dan is hij wel voor de rest van zijn leven een lekkere vent
Zodra het er goed en lekker in zit, ruzie gaan maken en het eruit slaan met een rechtse hoekquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna 3.000 euro![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel zorgen dat ie zn spalkje dr in houdt....
Ze trekken het hele hoofd 'goed'?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna 3.000 euro![]()
ik kan spalkjes buigenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat je het gezegd hebt.
Hij heeft afgelopen week gehapt voor zijn spalkje en die gaat er volgende week in zodra zijn ijzerwerk eruit is.
Ik ook niet, vond het ook tenenkrommend.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een tenenkrommend slechte uitzending was dat. Ik zag het al aankomen, een parade van verslaafden, criminelen en zwakbegaafden, maar het was nog veel erger dan ik dacht. Waar waren de gehandicapten, de zieken, de mensen met een IQ hoger dan 90 met wel een opleiding maar domweg pech in het leven.
Typisch de visie van een katholiek op 'de kleine mensen'. Ik denk dat iedereen die er hier wat toe had kunnen doen al na twintig minuten heeft afgehaakt. Dat dit met zoveel bombarie is aangekondigd snap ik niet.
Dat had mijn neefje, die was net een jaar van zijn beugel af en inmiddels 16. Op een regenachtige dag rijdt hij hier op een weg vol bladeren en gaat in een bocht onderuit en klapt met zijn helm op een ijzeren hek.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zodra het er goed en lekker in zit, ruzie gaan maken en het eruit slaan met een rechtse hoek
Ook aan de beugel, of beter gezegd, bijna eraf? Jongste en oudste hier hebben ook een beugel gehad, de correctie van de jongste was heftig, eerst een "blokbeugel" en daarna een plaatjesbeugel. Bijna 2 jaar mee zoetgeweest, toch sneller als verwacht aangezien hij net in zijn groeispurt zat(dit vanwege de blokbeugel, onderkaak moest naar voren). Maar nu, kaarsrecht. Ik vind soms te recht, te perfekt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kalfje is in ieder geval blij dat hij er vanaf volgende week af is.
Maar het is wel mooi geworden
Jammer dat dat is blijven hangen en niet al dat andere, met name die ongelijkheid die hier jaar na jaar groter wordt en de vergelijking van dit land met de Scandinavische landen. Dat was voor mij de leidende draad, deze maatschappij versus de wat meer socialere en de uitkomsten van het hier jarenlang hier gevoerde beleid.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Typisch de visie van een katholiek op 'de kleine mensen'. Ik denk dat iedereen die er hier wat toe had kunnen doen al na twintig minuten heeft afgehaakt. Dat dit met zoveel bombarie is aangekondigd snap ik niet.
Jeezzzzzquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had mijn neefje, die was net een jaar van zijn beugel af en inmiddels 16. Op een regenachtige dag rijdt hij hier op een weg vol bladeren en gaat in een bocht onderuit en klapt met zijn helm op een ijzeren hek.
Toen is het integraal gedeelte van zijn helm zijn mond en kaak in geslagen, 10 gezonde kiezen en tanden eruit
Van welk materiaal is zo'n spalkje eigenlijk gemaakt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan spalkjes buigenen das echt niet zo makkelijk als het eruit ziet
Hij lijkt op een vrouw?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet nodig, hij lijkt op zijn moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |