Van wanneer tot wanneer is de verwachtte downtime?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Nieuwe servers & verhuizen, downtime aankomend weekend
Die verwachtingen komen nooit uitquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer is de verwachtte downtime?
Dat weet ik ook wel, maar dan kan ik die als richtijn gebruikenquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die verwachtingen komen nooit uit.
dat is ook mijn vraag, kon ik zo snel niet vinden bij die linkjesquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer is de verwachtte downtime?
Pop een upperquote:
Moet meteen aan supadupa denkenquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:09 schreef Danny het volgende:
dat weet niemand. rond 10:00 zijn we bij redbus. ergens tussen dan en 's avonds zullen de stekkers uit de servers gaan, zullen ze naar de nieuwe locatie worden gereden en zullen ze weer aangezet worden. Ter plaatse houden we iedereen via twitter op de hoogte.
O, dat is geruststellendquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die verwachtingen komen nooit uit.
oh nou ik reken nergens opquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Kan snel gaan hoor, als ze tenminste alle kabeltjes hebben
Dat was te verwachten hequote:Op vrijdag 20 november 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:
Topic is bijna dicht en de kameel wint het van de koe, zoals het er nu uit ziet, met 8 tegen 6.
Ik weetquote:
Bij een kameel "staan" ze tenminste een beetje, dat gebungel, zoals bij en koe, da's toch ook niks hèquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:54 schreef Marrije het volgende:
Topic is bijna dicht en de kameel wint het van de koe, zoals het er nu uit ziet, met 8 tegen 6.
Soms is wel vaak wat lulligs aan de hand, zoals een glasvezelkabeltje niet aanwezig of een stekkerdoosgebrek. Maar ik neem aan dat het wel goed zal komen binnen vier uur, dat moet welhaast lukken denk ik.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 20 november 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ach dan ga ik maar weer klussen en helpen bij een gedeeltelijke verhuizing, zou wel fijn zijn als 's-avonds Fok! het weer doet![]()
O, en Laysa, alle goeds i.v.m. de onderzoeken etc.
Die ouwe limburgers, dat leek wel de muppetshowquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooie uitzending trouwens, op Ned 2
ow wie weet heb ik ooit zn gebitje langs zien komen op mijn werkquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet![]()
De brackets van mijn zoon gaan er volgende week uit
of komen ze in de file terecht of krijgen ze een lekke band en misschien is het wel en enquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soms is wel vaak wat lulligs aan de hand, zoals een glasvezelkabeltje niet aanwezig of een stekkerdoosgebrek. Maar ik neem aan dat het wel goed zal komen binnen vier uur, dat moet welhaast lukken denk ik.
Wat heb je daar voor moeten doen Ian?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Muhehehe, 7 euro fooi van één persoon die technisch gezien voor ongeveer 9 euro zat te eten![]()
Da's fucking veel
Tsjauwquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik ben kroegen, fijne avond nog
Ben jij ijzerboerin?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow wie weet heb ik ooit zn gebitje langs zien komen op mijn werk
Ik weet niet eens waar het nu staat. Ze gaan van Almere naar A'dam of zo?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
of komen ze in de file terecht of krijgen ze een lekke band en misschien is het wel en en
Enjoyquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Kroeg zequote:Op vrijdag 20 november 2009 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus jij deed het beugelwerk achter de schermenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
13 jaar op een Orthodontisch Lab gewerkt
En een Peter6000 waardige titel : De onrendabelen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Die ouwe limburgers, dat leek wel de muppetshow
oh ik heb er ook heel snel doorheen gescrolled (linkje van PP en daar weer een link in de OP?), maar las dat ze ergens anders naartoe gebracht zouden worden (servers?)quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het nu staat. Ze gaan van Almere naar A'dam of zo?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij deed het beugelwerk achter de schermen
Prachtig mooi hèquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Het kalfje is in ieder geval blij dat hij er vanaf volgende week af is.quote:
Denk je dat de gemiddelde nederlander erg veel slimmer is?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik lag echt dubbel om al die limbo'sal mijn vooroordelen in een klap bevestigd
Je mag nu slapen voor 2, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
ik ben onwijs moe, ik denk dat ik maar eens ga slapen
Gaan jullie maar slapenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
Wat een tenenkrommend slechte uitzending was dat. Ik zag het al aankomen, een parade van verslaafden, criminelen en zwakbegaafden, maar het was nog veel erger dan ik dacht. Waar waren de gehandicapten, de zieken, de mensen met een IQ hoger dan 90 met wel een opleiding maar domweg pech in het leven.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
13 jaar op een Orthodontisch Lab gewerkt
quote:
Dat mag ook wel want het was ws niet goedkoopquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kalfje is in ieder geval blij dat hij er vanaf volgende week af is.
Maar het is wel mooi geworden
Trustequote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
Bijna 3.000 euroquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat mag ook wel want het was ws niet goedkoop
Wel zorgen dat ie zn spalkje dr in houdt....quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna 3.000 euro![]()
Maar dan is hij wel voor de rest van zijn leven een lekkere vent
Zodra het er goed en lekker in zit, ruzie gaan maken en het eruit slaan met een rechtse hoekquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna 3.000 euro![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel zorgen dat ie zn spalkje dr in houdt....
Ze trekken het hele hoofd 'goed'?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna 3.000 euro![]()
ik kan spalkjes buigenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat je het gezegd hebt.
Hij heeft afgelopen week gehapt voor zijn spalkje en die gaat er volgende week in zodra zijn ijzerwerk eruit is.
Ik ook niet, vond het ook tenenkrommend.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een tenenkrommend slechte uitzending was dat. Ik zag het al aankomen, een parade van verslaafden, criminelen en zwakbegaafden, maar het was nog veel erger dan ik dacht. Waar waren de gehandicapten, de zieken, de mensen met een IQ hoger dan 90 met wel een opleiding maar domweg pech in het leven.
Typisch de visie van een katholiek op 'de kleine mensen'. Ik denk dat iedereen die er hier wat toe had kunnen doen al na twintig minuten heeft afgehaakt. Dat dit met zoveel bombarie is aangekondigd snap ik niet.
Dat had mijn neefje, die was net een jaar van zijn beugel af en inmiddels 16. Op een regenachtige dag rijdt hij hier op een weg vol bladeren en gaat in een bocht onderuit en klapt met zijn helm op een ijzeren hek.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zodra het er goed en lekker in zit, ruzie gaan maken en het eruit slaan met een rechtse hoek
Ook aan de beugel, of beter gezegd, bijna eraf? Jongste en oudste hier hebben ook een beugel gehad, de correctie van de jongste was heftig, eerst een "blokbeugel" en daarna een plaatjesbeugel. Bijna 2 jaar mee zoetgeweest, toch sneller als verwacht aangezien hij net in zijn groeispurt zat(dit vanwege de blokbeugel, onderkaak moest naar voren). Maar nu, kaarsrecht. Ik vind soms te recht, te perfekt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kalfje is in ieder geval blij dat hij er vanaf volgende week af is.
Maar het is wel mooi geworden
Jammer dat dat is blijven hangen en niet al dat andere, met name die ongelijkheid die hier jaar na jaar groter wordt en de vergelijking van dit land met de Scandinavische landen. Dat was voor mij de leidende draad, deze maatschappij versus de wat meer socialere en de uitkomsten van het hier jarenlang hier gevoerde beleid.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Typisch de visie van een katholiek op 'de kleine mensen'. Ik denk dat iedereen die er hier wat toe had kunnen doen al na twintig minuten heeft afgehaakt. Dat dit met zoveel bombarie is aangekondigd snap ik niet.
Jeezzzzzquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had mijn neefje, die was net een jaar van zijn beugel af en inmiddels 16. Op een regenachtige dag rijdt hij hier op een weg vol bladeren en gaat in een bocht onderuit en klapt met zijn helm op een ijzeren hek.
Toen is het integraal gedeelte van zijn helm zijn mond en kaak in geslagen, 10 gezonde kiezen en tanden eruit
Van welk materiaal is zo'n spalkje eigenlijk gemaakt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan spalkjes buigenen das echt niet zo makkelijk als het eruit ziet
Hij lijkt op een vrouw?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet nodig, hij lijkt op zijn moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |