Dank jequote:Op vrijdag 20 november 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ach dan ga ik maar weer klussen en helpen bij een gedeeltelijke verhuizing, zou wel fijn zijn als 's-avonds Fok! het weer doet![]()
O, en Laysa, alle goeds i.v.m. de onderzoeken etc.
Die ouwe limburgers, dat leek wel de muppetshowquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooie uitzending trouwens, op Ned 2
ow wie weet heb ik ooit zn gebitje langs zien komen op mijn werkquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet![]()
De brackets van mijn zoon gaan er volgende week uit
of komen ze in de file terecht of krijgen ze een lekke band en misschien is het wel en enquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Soms is wel vaak wat lulligs aan de hand, zoals een glasvezelkabeltje niet aanwezig of een stekkerdoosgebrek. Maar ik neem aan dat het wel goed zal komen binnen vier uur, dat moet welhaast lukken denk ik.
Wat heb je daar voor moeten doen Ian?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Muhehehe, 7 euro fooi van één persoon die technisch gezien voor ongeveer 9 euro zat te eten![]()
Da's fucking veel
Tsjauwquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik ben kroegen, fijne avond nog
Ben jij ijzerboerin?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow wie weet heb ik ooit zn gebitje langs zien komen op mijn werk
Ik weet niet eens waar het nu staat. Ze gaan van Almere naar A'dam of zo?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
of komen ze in de file terecht of krijgen ze een lekke band en misschien is het wel en en
Enjoyquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Kroeg zequote:Op vrijdag 20 november 2009 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus jij deed het beugelwerk achter de schermenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
13 jaar op een Orthodontisch Lab gewerkt
En een Peter6000 waardige titel : De onrendabelen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Die ouwe limburgers, dat leek wel de muppetshow
oh ik heb er ook heel snel doorheen gescrolled (linkje van PP en daar weer een link in de OP?), maar las dat ze ergens anders naartoe gebracht zouden worden (servers?)quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het nu staat. Ze gaan van Almere naar A'dam of zo?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij deed het beugelwerk achter de schermen
Prachtig mooi hèquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Die ouwe limburgers, dat leek wel de muppetshow
Het kalfje is in ieder geval blij dat hij er vanaf volgende week af is.quote:
Denk je dat de gemiddelde nederlander erg veel slimmer is?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik lag echt dubbel om al die limbo'sal mijn vooroordelen in een klap bevestigd
Je mag nu slapen voor 2, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
ik ben onwijs moe, ik denk dat ik maar eens ga slapen
Gaan jullie maar slapenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Marrije het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |