Tsja, ik kan wel een paar echte foto's hier plaatsen, maar ik vertrouw Gert z'n paint skills nietquote:
Oehhh die past heul leuk bij mn nwe Fietsquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:29 schreef remlof het volgende:
[TK] Villa in Mozambique, zo goed als nieuw.
Ik zeg: dóen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oehhh die past heul leuk bij mn nwe Fiets
Ik ben gewoon beledigd dat ik geen verklaring heb gekregen in mijn PMquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:40 schreef Jian het volgende:
Gezien de reacties, geloof ik dat die naamswijziging van NMNS niet zo'n succes is
alle goede dingen komen langzaam, als het niet hier is, dan wel eldersquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:40 schreef Jian het volgende:
Gezien de reacties, geloof ik dat die naamswijziging van NMNS niet zo'n succes is
Je was alleen maar nog verwarder geworden van die verklaringquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben gewoon beledigd dat ik geen verklaring heb gekregen in mijn PM
Ga je nu wéér weg?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
alle goede dingen komen langzaam, als het niet hier is, dan wel elders
Dat heb ik dan weer wel, ... maar ik begrijp het gewoon niet ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
't Kwam door Ian, dat gedoe met al die vriendinnen van 'm in de wei, daar werd ik helemaal hyper vanquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel, ... maar ik begrijp het gewoon niet ?
Teun Zoekt Hete Vrouw, nou ja okee dat snap ik, wie niet, maar waarom moet dat nou weer perse in je Nick staanPlaats dan gewoon een contactadvertentie
Doe es rustig gek, een overlijdensbericht doet er tegenwoordig vijf dagen overquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieve Lex,quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa gaat gelijk een mooie brief aan W.A. schrijven...Lieve lex
De helft van dit subforum moet erheen, ze hebben er vier nieuwe scholen gebouwd. Wat bijles kan de helft hier wel gebruikenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Lieve Lex,
ik heb tieten en ik heb bier
alsjeblieft, gun mij een groot plezier
die hut van je in Mozambique
zou ik graag maken tot mijn droomfabriek
Laysa
Mwjah....denk je dat het gaat werken...ben niet blond nlquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Lieve Lex,
ik heb tieten en ik heb bier
alsjeblieft, gun mij een groot plezier
die hut van je in Mozambique
zou ik graag maken tot mijn droomfabriek
Laysa
Only one way to find outquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mwjah....denk je dat het gaat werken...ben niet blond nl
Ach jongen, daar moet je toch niet zo gek van gaan doen, allemaal grootspraak .... je denkt toch niet echt dat Ian zo'n grote koe aandruft, .. hooguit een schaap en dan nog een niet al te grotequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Kwam door Ian, dat gedoe met al die vriendinnen van 'm in de wei, daar werd ik helemaal hyper van
Ja zég!!!! ik kan natuurlijk niet gelijk de zweep erover heen knallenquote:
NMNS is echt weg, finito, pasmailer gebruikt en fout email adres.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach jongen, daar moet je toch niet zo gek van gaan doen, allemaal grootspraak .... je denkt toch niet echt dat Ian zo'n grote koe aandruft, .. hooguit een schaap en dan nog een niet al te groteZo, opgelost dan kan je nu weer gewoon NMNS gaan spelen
NEE....NEE...NEEEEEEEquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach jongen, daar moet je toch niet zo gek van gaan doen, allemaal grootspraak .... je denkt toch niet echt dat Ian zo'n grote koe aandruft, .. hooguit een schaap en dan nog een niet al te groteZo, opgelost dan kan je nu weer gewoon NMNS gaan spelen
Goedzo Teunquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NMNS is echt weg, finito, pasmailer gebruikt en fout email adres.
't Was voor mij wél belangrijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
NEE....NEE...NEEEEEEENu blijft hij teun....je kan goffer niet aan de gang blijven...zit ik me daar druk te maken...en dan blijkt het niet '' Zó belangrijk'' te zijn...dus NEENNNN!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |