dank je, ik wilde net zeggen, die op mn pols telt wel voor tweequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarvoor mijn oprechte dank dan!![]()
Kan je die van mijn pink nu ook overnemen?? Of nou ja, laat maar, doorsta ik de pijn wel. Jij hebt al hormonen.
twee krentenbollen waren hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoeveel oliebollen Marrije nu écht heeft opgegeten
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef Dementor het volgende:
Hoe weten we zeker dat jij het bent NMNS?
Omdat het dezelfde man is uit het fobo van NMNS, die óók Teun heet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef Dementor het volgende:
Hoe weten we zeker dat jij het bent NMNS?
Tsja, ik kan wel een paar echte foto's hier plaatsen, maar ik vertrouw Gert z'n paint skills nietquote:
Oehhh die past heul leuk bij mn nwe Fietsquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:29 schreef remlof het volgende:
[TK] Villa in Mozambique, zo goed als nieuw.
Ik zeg: dóen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oehhh die past heul leuk bij mn nwe Fiets
Ik ben gewoon beledigd dat ik geen verklaring heb gekregen in mijn PMquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:40 schreef Jian het volgende:
Gezien de reacties, geloof ik dat die naamswijziging van NMNS niet zo'n succes is
alle goede dingen komen langzaam, als het niet hier is, dan wel eldersquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:40 schreef Jian het volgende:
Gezien de reacties, geloof ik dat die naamswijziging van NMNS niet zo'n succes is
Je was alleen maar nog verwarder geworden van die verklaringquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben gewoon beledigd dat ik geen verklaring heb gekregen in mijn PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |