Melk onderweg!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
In geld misschien niet, maar een ritje op een koe lijkt me lang zo lucratief niet.
Doe mij maar een kameel of iets dat er erop begint te lijkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:05 schreef Marrije het volgende:
jij mag kiezen
een koe geeft wel meer melk, dat kloptquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Melk onderweg!
-edit- Hihi, fipeaux![]()
Alleen een geciviliseerde gemodificeerde genetisch aangepaste koe. Een echt rund niet hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
een koe geeft wel meer melk, dat klopt
een der koeien uit t weiland achter je?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik rij overigens liever op wat anders
een kameel alleen als er een kalfje in zicht is las ik netquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen een geciviliseerde gemodificeerde genetisch aangepaste koe. Een echt rund niet hoor
Wel met twee bulten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik rij overigens liever op wat anders
Een echte rund, stunt toch alleen met vuurwerk?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen een geciviliseerde gemodificeerde genetisch aangepaste koe. Een echt rund niet hoor
Omdat dat net als Zegt Het Volgende voor de hand ligt en dus niet grappig is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeilen, waarom noemen jullie dat niet?
Euhquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Teun Zonder Hete Luchtverwarming.
Ja gaaf. Ik zeg: "Doen, zo gevaarlijk mogelijk!"quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een echte rund, stunt toch alleen met vuurwerk?
oh, sorry,quote:
Hoe kom je in godsnaam op het idee om een nogal fout uitziende ex-politieagent als avatar te nemen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja gaaf. Ik zeg: "Doen, zo gevaarlijk mogelijk!"
Dat is hij zelf, de ruige bikkel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op het idee om een nogal fout uitziende ex-politieagent als avatar te nemen?
Oh.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is hij zelf, de ruige bikkel.
die heb ik sinds gisteren van je over genomenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en de blaar van zonder-ovenwant-een-ovenschaal-pakken is net weer heel
Vraag het aan hen die mij gebakken hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op het idee om een nogal fout uitziende ex-politieagent als avatar te nemen?
Volgens mij zeg je dat wel nu hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Flauw hoor, ik zeg toch ook niet Ian Neukt InCognito Kameel?
Dus Buum gaat koken, dat heb je goed voor elkaarquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel met twee bulten?
ik heb me gvd gebrand aan heet plastic.![]()
en de blaar van zonder-ovenwant-een-ovenschaal-pakken is net weer heel.
Nu mag ik niet meer met het fornuis én met de oven van de buum
Waarvoor mijn oprechte dank dan!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
die heb ik sinds gisteren van je over genomen
Huh, waar danquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je dat wel nu hoor.
dank je, ik wilde net zeggen, die op mn pols telt wel voor tweequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarvoor mijn oprechte dank dan!![]()
Kan je die van mijn pink nu ook overnemen?? Of nou ja, laat maar, doorsta ik de pijn wel. Jij hebt al hormonen.
twee krentenbollen waren hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoeveel oliebollen Marrije nu écht heeft opgegeten
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef Dementor het volgende:
Hoe weten we zeker dat jij het bent NMNS?
Omdat het dezelfde man is uit het fobo van NMNS, die óók Teun heet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef Dementor het volgende:
Hoe weten we zeker dat jij het bent NMNS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |