Jaquote:
Hey mountainbike chickiequote:
Doe 's?quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een elektronisch kattenluik gekocht, mén er zitten een handleiding van 20 pagina's bij![]()
Maar hij is cool, met een luifel
luifelquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een elektronisch kattenluik gekocht, mén er zitten een handleiding van 20 pagina's bij![]()
Ik had van jou een ietwat ruiger lijstje verwachtquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe 's?
Ik heb een chicklit/wansmaak/HughGrantfilm lijstje.![]()
Love it!
Waarom wil je niet meer gewoon door de deurquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Voor als het regent en de luifel per ogneluk niet open gaatquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
luifelvoor als de zon naar binnen schijnt ofzo
Ja, nou ja, politiek hè.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had van jou een ietwat ruiger lijstje verwacht
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deissy met zo'n afzichtelijk halsbandje om
Het is voor het poezebeest en die houdt ook niet van halsbandjesquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deissy met zo'n afzichtelijk halsbandje om
Hendig Wahquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor als het regent en de luifel per ogneluk niet open gaat![]()
Maar eigenlijk zit daar de chiplezer in, daardoor gaat de luifel alleen open als mijn gechipte poes in de buurt komt
Ik kan ook niet kiezenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het was gewoon teveel allemaal.
Niets hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is voor het poezebeest en die houdt ook niet van halsbandjes![]()
Wat heb jij tegen halsbandjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |