dat hangt er vanaf, in principe lurk ik niet mee in SHO, maar er staan 2 topics uit SHO in mijn AT, dus blijft het wat dat subforum betreft beperkt tot die 2 topics, WGR staat niet in mijn AT maar daar ligt wel mijn lurkinteresse, om maar wat te noemenquote:
Ik niet. Ik zit hier nu 8 jaar (en 4 dagenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo kan het ook. Ik ben meer honkgebonden
Mijn 5 staan er niet inquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dit zijn gewoon de belangrijkste platen uit m'n leven
Zo dat is lang. Ik ben hoofdzakelijk van de rls'sen. Vind het leuk dat we nu een subforum hebben al is er nog steeds geen fluit te zien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zit hiet nu 8 jaar (en 4 dagen) en ben bijna overal al eens blijven hangen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo dat is lang. Ik ben hoofdzakelijk van de rls'sen. Vind het leuk dat we nu een subforum hebben al is er nog steeds geen fluit te zien.
Mooi lijstje, onderstaande vergeet ik dan evenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Done:
Dit zijn jouw favorieten uit de lijst
1 Donald Fagen - New frontier
2 Fleetwood Mac - Tusk
3 Pino D'angio - Ma quale idea
4 Spandau Ballet - True
5 Toto - 99
Dit zijn jouw vrije keuzes
1 Here comes Johnny - Idlewild
Oh, ik ben gewoon meer een streamer. Al moet het niet te gek worden (wat ik eigenlijk wel verwacht van Vlemmix tv).quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was van Big Brother, alle andere RLS'en (op tv) waren niet mijn ding
Het enige succesvolle topic alhier is de SC.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo dat is lang. Ik ben hoofdzakelijk van de rls'sen. Vind het leuk dat we nu een subforum hebben al is er nog steeds geen fluit te zien.
Het ging niet zozeer om de naamsverwisseling toch? Maar meer om de manier waarop.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan, ieder op zijn manier hè![]()
Ik begrijp dan weer totaal niet dat er zo'n drukte van gemaakt wordt, van die naamsverwisseling![]()
Echter dan je mij nu ziet kun je mij niet krijgen, dat lijkt mij wel een soort van ok of zo, maar schijnbaar denken derden daar dan weer anders over. So be it
ik ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik ben gewoon meer een streamer. Al moet het niet te gek worden (wat ik eigenlijk wel verwacht van Vlemmix tv).
Ik ben ook een streamer, maar dan moeten de stream wel de moeite waard zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik ben gewoon meer een streamer. Al moet het niet te gek worden (wat ik eigenlijk wel verwacht van Vlemmix tv).
dgk was lachen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook een streamer, maar dan moeten de stream wel de moeite waard zijn.
DGK heb ik 3 keer geprobeerd maar dat was me te plat
Ook die eerste maanden al?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook een streamer, maar dan moeten de stream wel de moeite waard zijn.
DGK heb ik 3 keer geprobeerd maar dat was me te plat
die eerste maanden waren echt saai in vgl met het latere idd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook die eerste maanden al?
Dat was een oase van beschaving, vergeleken bij het sodom&gomorra dat het later werd.
Nee, de motivatie wisselt niet Gert, alleen komen er vragen over één aspect. Zoals ik al eerder aangaf, ik had er meer over geschreven dan alleen dat wat vanavond de revue passeert. Het ene sluit het andere ook niet uit denk ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ging niet zozeer om de naamsverwisseling toch? Maar meer om de manier waarop.
En de motivatie van je aktie wisselt ook nogal eens.![]()
Maar je zei zelf al: we zijn toch niet getrouwd of zo. Het is geen misdaad of zo. Je moet het helemaal zelf weten, ook al neem je vanavond wéér afscheid en kom je met een nieuwe naam terug. Al zal het effect dan wel minder zijn.
Die plaat is zo grappig, één vette parodie op het tijdsbeeld van de jaren 80. De tekst is echt hilarisch als je italiaans kan verstaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi lijstje, onderstaande vergeet ik dan even![]()
Geen enkel nummer wat ik zou kiezen, maar wel bijna allemaal leuke nummersquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit zijn jouw favorieten uit de lijst
1 Beatles - When I'm sixty four
2 Bryan Ferry - Let's stick together
3 Carly Simon - You're so vain
4 David Bowie - Absolute beginners
5 Duran Duran - Ordinary world
6 Elvis Costello - Good year for the roses
7 Feargal Sharkey - A good heart
8 Jamiroquai - Deeper underground
9 Katrina & the Waves - Walking on sunshine
10 Nik Kershaw - I won't let the sun go down on me
11 Nina Simone - Ain't got no - I got life
12 Phil Collins - You can't hurry love
13 Prince & The Revolution - Raspberry beret
Dit zijn jouw vrije keuzes
1 doe Maar - nooit meer slapen
2 The Powerstation - Harvest for the world
Zo, ik kon echt niet kiezen.![]()
dit is het geworden dan maar.
Nee, de eerste maanden heb ik gekeken, na een maand of 3 hield ik het niet meer vol.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook die eerste maanden al?
Dat was een oase van beschaving, vergeleken bij het sodom&gomorra dat het later werd.
Jaquote:
Hey mountainbike chickiequote:
Doe 's?quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een elektronisch kattenluik gekocht, mén er zitten een handleiding van 20 pagina's bij![]()
Maar hij is cool, met een luifel
luifelquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een elektronisch kattenluik gekocht, mén er zitten een handleiding van 20 pagina's bij![]()
Ik had van jou een ietwat ruiger lijstje verwachtquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe 's?
Ik heb een chicklit/wansmaak/HughGrantfilm lijstje.![]()
Love it!
Waarom wil je niet meer gewoon door de deurquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Voor als het regent en de luifel per ogneluk niet open gaatquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
luifelvoor als de zon naar binnen schijnt ofzo
Ja, nou ja, politiek hè.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had van jou een ietwat ruiger lijstje verwacht
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deissy met zo'n afzichtelijk halsbandje om
Het is voor het poezebeest en die houdt ook niet van halsbandjesquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deissy met zo'n afzichtelijk halsbandje om
Hendig Wahquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor als het regent en de luifel per ogneluk niet open gaat![]()
Maar eigenlijk zit daar de chiplezer in, daardoor gaat de luifel alleen open als mijn gechipte poes in de buurt komt
Ik kan ook niet kiezenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het was gewoon teveel allemaal.
Niets hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is voor het poezebeest en die houdt ook niet van halsbandjes![]()
Wat heb jij tegen halsbandjes?
Ga jij ook nog even een duit in het zakje doen Pietje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
SM is zo NMNS, where is zhe change.
Joquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ga jij ook nog even een duit in het zakje doen Pietje?![]()
Wat zit je dwars menneke, zeg 't maar
Que!?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Men laat ons alvast wennen, voor morgen![]()
.
* Kuchquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
*hoest!
*wacht tot stofwolk optrekt...
Leeft iedereen nog!?
Wat is er morgen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
laten ze dat maar mooi Maandag doen danquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Geef nu maar toe, jij hebt die schakelaar omgezetquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
laten ze dat maar mooi Maandag doen dan![]()
Wow!quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Nieuwe servers & verhuizen, downtime aankomend weekend
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Deep Purple - Smoke on the water (1973)
Deep Purple - Child in time (1972)
Depeche Mode - Enjoy the silence (1990)
Led Zeppelin - Immigrant song (1971)
Metallica - Enter sandman (1991)
Michael Jackson - Earth song (1995)
Michael Jackson - Smooth criminal (1988)
Michael Jackson - They don't care about us (1996)
Pink Floyd - Comfortably numb (1979)
Pink Floyd - Another brick in the wall (1979)
Pink Floyd - One of these days (1971)
Pink Floyd - Shine on you crazy diamond (1975)
Pink Floyd - Wish you were here (1975)
Radiohead - Street spirit (1995)
Michael Jackson - Morphine
Michael Jackson - Privacy
Rammstein - Sonne
Rammstein - Haifisch
Black Sabbath - Paranoid
Dat heb ik tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |