Melk onderweg!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
In geld misschien niet, maar een ritje op een koe lijkt me lang zo lucratief niet.
Doe mij maar een kameel of iets dat er erop begint te lijkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:05 schreef Marrije het volgende:
jij mag kiezen
een koe geeft wel meer melk, dat kloptquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Melk onderweg!
-edit- Hihi, fipeaux![]()
Alleen een geciviliseerde gemodificeerde genetisch aangepaste koe. Een echt rund niet hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
een koe geeft wel meer melk, dat klopt
een der koeien uit t weiland achter je?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik rij overigens liever op wat anders
een kameel alleen als er een kalfje in zicht is las ik netquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen een geciviliseerde gemodificeerde genetisch aangepaste koe. Een echt rund niet hoor
Wel met twee bulten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik rij overigens liever op wat anders
Een echte rund, stunt toch alleen met vuurwerk?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen een geciviliseerde gemodificeerde genetisch aangepaste koe. Een echt rund niet hoor
Omdat dat net als Zegt Het Volgende voor de hand ligt en dus niet grappig is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeilen, waarom noemen jullie dat niet?
Euhquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Teun Zonder Hete Luchtverwarming.
Ja gaaf. Ik zeg: "Doen, zo gevaarlijk mogelijk!"quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een echte rund, stunt toch alleen met vuurwerk?
oh, sorry,quote:
Hoe kom je in godsnaam op het idee om een nogal fout uitziende ex-politieagent als avatar te nemen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja gaaf. Ik zeg: "Doen, zo gevaarlijk mogelijk!"
Dat is hij zelf, de ruige bikkel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op het idee om een nogal fout uitziende ex-politieagent als avatar te nemen?
Oh.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is hij zelf, de ruige bikkel.
die heb ik sinds gisteren van je over genomenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en de blaar van zonder-ovenwant-een-ovenschaal-pakken is net weer heel
Vraag het aan hen die mij gebakken hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op het idee om een nogal fout uitziende ex-politieagent als avatar te nemen?
Volgens mij zeg je dat wel nu hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Flauw hoor, ik zeg toch ook niet Ian Neukt InCognito Kameel?
Dus Buum gaat koken, dat heb je goed voor elkaarquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel met twee bulten?
ik heb me gvd gebrand aan heet plastic.![]()
en de blaar van zonder-ovenwant-een-ovenschaal-pakken is net weer heel.
Nu mag ik niet meer met het fornuis én met de oven van de buum
Waarvoor mijn oprechte dank dan!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
die heb ik sinds gisteren van je over genomen
Huh, waar danquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je dat wel nu hoor.
dank je, ik wilde net zeggen, die op mn pols telt wel voor tweequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarvoor mijn oprechte dank dan!![]()
Kan je die van mijn pink nu ook overnemen?? Of nou ja, laat maar, doorsta ik de pijn wel. Jij hebt al hormonen.
twee krentenbollen waren hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoeveel oliebollen Marrije nu écht heeft opgegeten
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef Dementor het volgende:
Hoe weten we zeker dat jij het bent NMNS?
Omdat het dezelfde man is uit het fobo van NMNS, die óók Teun heet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef Dementor het volgende:
Hoe weten we zeker dat jij het bent NMNS?
Tsja, ik kan wel een paar echte foto's hier plaatsen, maar ik vertrouw Gert z'n paint skills nietquote:
Oehhh die past heul leuk bij mn nwe Fietsquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:29 schreef remlof het volgende:
[TK] Villa in Mozambique, zo goed als nieuw.
Ik zeg: dóen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oehhh die past heul leuk bij mn nwe Fiets
Ik ben gewoon beledigd dat ik geen verklaring heb gekregen in mijn PMquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:40 schreef Jian het volgende:
Gezien de reacties, geloof ik dat die naamswijziging van NMNS niet zo'n succes is
alle goede dingen komen langzaam, als het niet hier is, dan wel eldersquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:40 schreef Jian het volgende:
Gezien de reacties, geloof ik dat die naamswijziging van NMNS niet zo'n succes is
Je was alleen maar nog verwarder geworden van die verklaringquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben gewoon beledigd dat ik geen verklaring heb gekregen in mijn PM
Ga je nu wéér weg?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
alle goede dingen komen langzaam, als het niet hier is, dan wel elders
Dat heb ik dan weer wel, ... maar ik begrijp het gewoon niet ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
't Kwam door Ian, dat gedoe met al die vriendinnen van 'm in de wei, daar werd ik helemaal hyper vanquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel, ... maar ik begrijp het gewoon niet ?
Teun Zoekt Hete Vrouw, nou ja okee dat snap ik, wie niet, maar waarom moet dat nou weer perse in je Nick staanPlaats dan gewoon een contactadvertentie
Doe es rustig gek, een overlijdensbericht doet er tegenwoordig vijf dagen overquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieve Lex,quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa gaat gelijk een mooie brief aan W.A. schrijven...Lieve lex
De helft van dit subforum moet erheen, ze hebben er vier nieuwe scholen gebouwd. Wat bijles kan de helft hier wel gebruikenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Lieve Lex,
ik heb tieten en ik heb bier
alsjeblieft, gun mij een groot plezier
die hut van je in Mozambique
zou ik graag maken tot mijn droomfabriek
Laysa
Mwjah....denk je dat het gaat werken...ben niet blond nlquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Lieve Lex,
ik heb tieten en ik heb bier
alsjeblieft, gun mij een groot plezier
die hut van je in Mozambique
zou ik graag maken tot mijn droomfabriek
Laysa
Only one way to find outquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mwjah....denk je dat het gaat werken...ben niet blond nl
Ach jongen, daar moet je toch niet zo gek van gaan doen, allemaal grootspraak .... je denkt toch niet echt dat Ian zo'n grote koe aandruft, .. hooguit een schaap en dan nog een niet al te grotequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Kwam door Ian, dat gedoe met al die vriendinnen van 'm in de wei, daar werd ik helemaal hyper van
Ja zég!!!! ik kan natuurlijk niet gelijk de zweep erover heen knallenquote:
NMNS is echt weg, finito, pasmailer gebruikt en fout email adres.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach jongen, daar moet je toch niet zo gek van gaan doen, allemaal grootspraak .... je denkt toch niet echt dat Ian zo'n grote koe aandruft, .. hooguit een schaap en dan nog een niet al te groteZo, opgelost dan kan je nu weer gewoon NMNS gaan spelen
NEE....NEE...NEEEEEEEquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach jongen, daar moet je toch niet zo gek van gaan doen, allemaal grootspraak .... je denkt toch niet echt dat Ian zo'n grote koe aandruft, .. hooguit een schaap en dan nog een niet al te groteZo, opgelost dan kan je nu weer gewoon NMNS gaan spelen
Goedzo Teunquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NMNS is echt weg, finito, pasmailer gebruikt en fout email adres.
't Was voor mij wél belangrijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
NEE....NEE...NEEEEEEENu blijft hij teun....je kan goffer niet aan de gang blijven...zit ik me daar druk te maken...en dan blijkt het niet '' Zó belangrijk'' te zijn...dus NEENNNN!!!!
Manmanman ik zat me een potje overstuur te wezen drvanquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was voor mij wél belangrijk![]()
Soort van afscheid, pakt iets anders uit, maar het voelt toch nog steeds zo
Nou ja zeg, je wil zelf verkassen naar Mozambiquequote:Op vrijdag 20 november 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Manmanman ik zat me een potje overstuur te wezen drvan
Ik blijf!!!!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je wil zelf verkassen naar Mozambique![]()
Bovendien had ik je al mijn gegevens van mijn bankrekening gegeven, wat klaag je nou
Jessus, andere naam, andere ava, wansmaak qua muziek, what's next ? .........vrienden met Gert ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bovendien heeft Teun een veel betere muzieksmaak![]()
en geen popstarsquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:
Popstars heeft geen kliekjes, geen ruzies......
Tegen die tijd neem ik wel weer een ander account. Alhoewel Gert de laatste tijd wel te pruimen is? De omkeer was de niet afgeleverde wasmachine, daarna sloeg z'n midlife toe heeft ie een stuk minder gepost.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus, andere naam, andere ava, wansmaak qua muziek, what's next ? .........vrienden met Gert ?
Ja, dat gaat echt werken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was voor mij wél belangrijk![]()
Soort van afscheid, pakt iets anders uit, maar het voelt toch nog steeds zo
Je bent het echt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, ik heb dan ook niet gezegd dat het voor jou werkt toch?
Oh jawel, maar die redenatie klopt niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet denk ik. En je bent vast niet de enige
Maar je draait het ook om hè. 't Komt van binnenuit en dan pas verander je usernaamquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Verander je username en je bent een andere fokker, zo werkt het niet.
Zolang we er maar om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar je draait het ook om hè. 't Komt van binnenuit en dan pas verander je usernaam
Neemmijnietserieus zou nooit meer terugkomen, dat staat er expliciet en letterlijk. Dat dramaqueen geneuzel maak jij (en nog een paar anderen) er vanquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef Dementor het volgende:
Maar je zou toch vertrekken en opeens ben je er weer (onder een andere username).
Dat is gewoon een dramaqueen extreme actie.
Goessoquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef remlof het volgende:
Ik zou geen andere FOK!ker willen zijn
Je handelt er naar maar kondig gerust nogmaals je vertrek aan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neemmijnietserieus zou nooit meer terugkomen, dat staat er expliciet en letterlijk. Dat dramaqueen geneuzel maak jij (en nog een paar anderen) er van![]()
't Geeft niks
maar je zat wel te lachen achter je pc toen je t gister allemaal las?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neemmijnietserieus zou nooit meer terugkomen, dat staat er expliciet en letterlijk. Dat dramaqueen geneuzel maak jij (en nog een paar anderen) er van![]()
't Geeft niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |