maar je zat wel te lachen achter je pc toen je t gister allemaal las?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neemmijnietserieus zou nooit meer terugkomen, dat staat er expliciet en letterlijk. Dat dramaqueen geneuzel maak jij (en nog een paar anderen) er van![]()
't Geeft niks
Jij vindt dat ik er naar handel en dat is je goed rechtquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je handelt er naar maar kondig gerust nogmaals je vertrek aan.
Genoeg variaties mogelijk met de naam teun.
Bij sommige opmerkingen wel, niet toen Marrije de volle laag kreeg. 't Gaf wel precies aan wie de grootste sukkels zijn trouwensquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:27 schreef gomi het volgende:
maar je zat wel te lachen achter je pc toen je t gister allemaal las?
anders ik welquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Manmanman ik zat me een potje overstuur te wezen drvan
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij sommige opmerkingen wel, niet toen Marrije de volle laag kreeg. 't Gaf wel precies aan wie de grootste sukkels zijn trouwens
Ik snap nooit zo als users opeens op een ander account overstappen. Ik bedoel, ik kan wel een ander account nemen, maar dan zou ik toch precies hetzelfde blijven posten. Ik kan niet anders, ik ben gewoon mezelf, ook op FOK!. Ik bén remlof.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goesso, Maar hoe moet zo'n opmerking plaatsen m.b.t. mij?
Dat begreep ik ook niet helemaal, ik hou het er maar op dat ze in shock warenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij sommige opmerkingen wel, niet toen Marrije de volle laag kreeg. 't Gaf wel precies aan wie de grootste sukkels zijn trouwens
Gisteravond had ik jou wel even willen zijn. Maar jij deed het ook goed hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef remlof het volgende:
Ik zou geen andere FOK!ker willen zijn
Misschien toch maar eens fok abo nemen, puur voor friends and foes.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, dát was het onderwerp.
Kameel ook. Dromedaris staat er niet bij.
oh dat begrijp ik dan weer wel, al was het alleen al dat mn moeder dan niet meer met me kan meelezenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo als users opeens op een ander account overstappen. Ik bedoel, ik kan wel een ander account nemen, maar dan zou ik toch precies hetzelfde blijven posten. Ik kan niet anders, ik ben gewoon mezelf, ook op FOK!. Ik bén remlof.
Het was in ieder geval een prachtig een-tweetje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet helemaal, ik hou het er maar op dat ze in shock waren
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteravond had ik jou wel even willen zijn. Maar jij deed het ook goed hoor
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een prachtig een-tweetje.
* Marrije kijkt even in het banmeldtopicquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, geen melodrama. Wel een goeie ban
Het gaat te ver om het hier exact uit te leggen, maar ik ben in ieder geval niet de man van tien jaar geleden, niet de man van twintig jaar geleden én niet de man die hier startte als Neemmijnietserieus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo als users opeens op een ander account overstappen. Ik bedoel, ik kan wel een ander account nemen, maar dan zou ik toch precies hetzelfde blijven posten. Ik kan niet anders, ik ben gewoon mezelf, ook op FOK!. Ik bén remlof.
laat het dan hier ook ff wetenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
* Marrije kijkt even in het banmeldtopic
Bingoquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
whiskey tango, nadat disana het al zei schoot ie door mn hoofd en het is ook nog zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |