quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit was de laatste posting van Neemmijnietserieus, hij gaat jullie allemaal verlaten, 't is mooi geweest. Bedankt voor de gezellige uurtjes, iedereen kusjes en tot nooit meer ziens![]()
Toch wel knap, 't ruim 2 (?) uur volhouden zonder te postenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, eerlijk, rechttoe en rechtaan.
1. Ik was NMNS echt zat
2. Ik vind dat ik teveel tijd op Fok! zit en daardoor te weinig tijd besteed aan andere noodzakelijke dingen. Niet dat het daarom niet goed gaat, maar 't is wel een feit.
Die combi maakte dat ik dacht, ik pleit hem even. Ik calculeerde zelf al in dat het moeilijk zou worden en zei daarom expliciet dat NMNS zou vertrekken.
Toen zag ik al dat geneuzel, Marrije die er, vond ik, onterecht van langs kreeg en dacht ik "Fuck it, ik maak maar weer een account aan"
True story
Ik houd het makkelijk 7 uurtjes volquote:Op donderdag 19 november 2009 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Toch wel knap, 't ruim 2 (?) uur volhouden zonder te posten.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu, we kunnen Nmss niet meer feliciteren nu, dus de komende weken is het van succesLiesjewensenstein.![]()
[ afbeelding ] Succes Liesje!!! [ afbeelding ]
Ja, dat was idd heel knap.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, best goed hè. Vind ik zelf ook wel, gezien al dat rumoerquote:Op donderdag 19 november 2009 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat je NMNS echt zat was had je ook wel gewoon kunnen vertellen, waarom je hem zat was??? Ook aan jou.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je zitten genieten over alle commotie die je los hebt gemaakt?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, best goed hè. Vind ik zelf ook wel, gezien al dat rumoer
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
En wat was er dan met een Fokster waar Soury het over had? Of was dat gewoon niet waar?
Lees deze post nu pas, zou het niet weten.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
Eén van die kutwijven hier hem voor het lapje gehouden.........
Dit gaat een soap opzich worden. Lijkt me niet handig . Wel boeiend .
Weet je....ik heb dadelijk een hele week de tijd om hier eens over na tedenken...nu voelt het even : niets is wat het lijkt....quote:Op donderdag 19 november 2009 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
1. Ik was NMNS echt zat
2. Ik vind dat ik teveel tijd op Fok! zit en daardoor te weinig tijd besteed aan andere noodzakelijke dingen. Niet dat het daarom niet goed gaat, maar 't is wel een feit.
Die combi maakte dat ik dacht, ik pleit hem even. Ik calculeerde zelf al in dat het moeilijk zou worden en zei daarom expliciet dat NMNS zou vertrekken.
Toen zag ik al dat geneuzel, Marrije die er, vond ik, onterecht van langs kreeg en dacht ik "Fuck it, ik maak maar weer een account aan"
True story
Gelukkig hoef ik hier geen verantwoording af te leggen, maar 't leek af en toe wel even een soort van tribunaal tijdens mijn afwezigheid.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat je NMNS echt zat was had je ook wel gewoon kunnen vertellen, waarom je hem zat was??? Ook aan jou.
De hele aktie op zichzelf?
Misschien anders aan moeten pakken? maar ook daar kan ik me moelijk in verplaatsen omdat jij jouw redenen daar voor hebt.
Ben je nerveus voor volgende week Laysa?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet je....ik heb dadelijk een hele week de tijd om hier eens over na tedenken...nu voelt het even : niets is wat het lijkt....
en goffer ik kan niet slapen
Ik wist dat ik d kreet "kutwijven" ergens had gelezen, kon hem niet vinden. Loze kreet?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Lees deze post nu pas, zou het niet weten.
Dat is een waarheid als een (sorryquote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet je....ik heb dadelijk een hele week de tijd om hier eens over na tedenken...nu voelt het even : niets is wat het lijkt....
en goffer ik kan niet slapen
jaquote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nerveus voor volgende week Laysa?
Nee schat.....ik maak me gewoon ietwat onnodig druk voor volgende weekquote:Op donderdag 19 november 2009 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb je laten schrikken door mijn Vanilla Ice opmerking?
Maar je plotselinge afscheid riep wel de nodige vragen op dat kun je niet ontkennen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik hier geen verantwoording af te leggen, maar 't leek af en toe wel even een soort van tribunaal tijdens mijn afwezigheid.
ik zeg al....heb een hele week om jouw zonde te gaan overdenkenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is een waarheid als een (sorry) Koe. Maar jullie krijgen er iets voor terug dat er meer op lijkt dan wat het was.
Of je daar dan weer blij mee moet zijn is een tweede
Kan het me heel goed voorstellen meis. Het is ook nogal wat.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....terwijl het niet de eerste keer is en ik alle andere keren gewoon heb overleefd zie ik er toch als een berg tegenop dat ze door mn hart gaan peuren
Tja, ik kan je wel vertellen dat je dat niet moet doen, maar dat zal weinig veranderen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee schat.....ik maak me gewoon ietwat onnodig druk voor volgende week
Kom op zeg, we zijn hier niet met elkaar getrouwd, al lijkt het soms wel zo te zijn. Mensen komen en mensen gaan. Alleen de ene gaat iets makkelijker dan de anderequote:Op donderdag 19 november 2009 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar je plotselinge afscheid riep wel de nodige vragen op dat kun je niet ontkennen.
Oke klaar dan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op zeg, we zijn hier niet met elkaar getrouwd, al lijkt het soms wel zo te zijn. Mensen komen en mensen gaan. Alleen de ene gaat iets makkelijker dan de andere![]()
Mensen die ik graag mag, die horen via via dan wel wat er aan de hand is.
Edit: alleen was die twee uur tekort voor![]()
Wat, is dat echt, krijg je dan een drain, punctie?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef Laysa het volgende:
ja....terwijl het niet de eerste keer is en ik alle andere keren gewoon heb overleefd zie ik er toch als een berg tegenop dat ze door mn hart gaan peuren
ik mag hopen geen drain....nee een hartcatheterisatie + een 3 tal uitgebreide scans.....en ja ook infusen maar das niets nieuws onder de zon aangezien ik een medicijnenpomp met infuus 24/7 heb....quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat, is dat echt, krijg je dan een drain, nou ik hoor het nog wel.
Nou rustig aan , slaap ze.
Kan je nagaan!! Als hij zelf NMNS al zat was...........................quote:Op donderdag 19 november 2009 23:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat je NMNS echt zat was had je ook wel gewoon kunnen vertellen, waarom je hem zat was??? Ook aan jou.
Hoe vaak gaat het fout, in procenten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik mag hopen geen drain....nee een hartcatheterisatie + een 3 tal uitgebreide scans.....en ja ook infusen maar das niets nieuws onder de zon aangezien ik een medicijnenpomp met infuus 24/7 heb....
Maar wie weet krijg ik toch die '' fok beruchte drain'' ....ik zal het eens vragen volgende week![]()
En voor jou een dikkequote:Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef Laysa het volgende:
Voor alle Die-Hard fokkers met kleine hartjes
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat het fout, in procenten?
Waardeloze lul die vent, goed dattie weg isquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je nagaan!! Als hij zelf NMNS al zat was...........................![]()
Geen idee....miss wel 1 op 3...dit wordt mn derde keerquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beter niet vragen nu, Laysa gaat nu net lekker slapen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:16 schreef Coos het volgende:
[..]
En voor jou een dikkeen slaap lekker.
Een schizofreen is nooit alleen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waardeloze lul die vent, goed dattie weg is
ja zo haha....eerst nog ff een yakultquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter niet vragen nu, Laysa gaat nu net lekker slapen.
Zeg maar dat ze het goed moeten doen en dat anders de SC langs komt over verhaal te halenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee....miss wel 1 op 3...dit wordt mn derde keer![]()
Nee neem me serieus ......meestal gaat het goed...en dat weet ik...maar toch
Nâh?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik schrik....je doet lief.....
de cardioloog is een belgquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze het goed moeten doen en dat anders de SC langs komt over verhaal te halen
Gooien we alle ruiten d'r uit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze het goed moeten doen en dat anders de SC langs komt over verhaal te halen
De Belgische medici vindt ik over het algemeen beter dan de onze.quote:
Nah, op die zes miljoen zijn er wel een stuk of tien die hun vak verstaanquote:
*Sloft mee naar boven, dekt Laysa toe, geeft kusje op voorhoofd, zingt wiegelliedje en doet licht uitquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:23 schreef Laysa het volgende:
Nog 1 sinterklaas chocolaatje en dan wens ik jullie een hele goede nachtrust toe....Tsjauwwww![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
*Sloft mee naar boven, dekt Laysa toe, geeft kusje op voorhoofd, zingt wiegelliedje en doet licht uit
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
True story
nog een ei!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Gast, zelfs IK hield het 2 dagen vol
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
1. Ik was NMNS echt zat
True story
Tentamen ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Bedankt iedereen, ik ben best zenuwachtig nu.
succesquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Bedankt iedereen, ik ben best zenuwachtig nu.
Jaquote:
Gaat vast lukkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Het schriftelijke gedeelte dan, 's middags hebben we rollenspel voor punten, daar zie ik minder tegenop.
Ook niet toen je een jonger jochie was ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:34 schreef remlof het volgende:
Sinterklaas, ik heb er hélemaal niks mee
Alleen voor die actie verdient ie al een ban van 2 maandenquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:52 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Heel veel succes, lieve Liesje!
Je gaat het gewoon doen!
En goed ook.
En ik snap dat NMNS nu Teun is en weer terug?
The drama.
* heeft nog geen PMquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op zeg, we zijn hier niet met elkaar getrouwd, al lijkt het soms wel zo te zijn. Mensen komen en mensen gaan. Alleen de ene gaat iets makkelijker dan de andere![]()
Mensen die ik graag mag, die horen via via dan wel wat er aan de hand is.
Edit: alleen was die twee uur daar tekort voor![]()
Vanmiddag?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesje je kan het , succes zo en ook vanmiddag.
Zo , dat is wel wat zeg, rustig aan, komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Laysa het volgende:
een hartcatheterisatie + een 3 tal uitgebreide scans.....en ja ook infusen maar das niets nieuws
onder de zon aangezien ik een medicijnenpomp met infuus 24/7 heb....
Ik heb de trailer van seizoen twee gezien en kan ook niet wachtenquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
En een gaaf einde van Dexter seizoen 1![]()
Ik wil seizoen twee. Het móet gewoon.
Nee poepie, niet achterlangs,quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:15 schreef Deisyy het volgende:
Vanmiddag?![]()
Wat is er vanmiddag, heeft Liesje jou achterlangs zitten pm-en?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:31 schreef liesje1979 het volgende:
's middags hebben we rollenspel voor punten,
daar zie ik minder tegenop.
Al kijk ik niet uit naar het irritante wijf.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de trailer van seizoen twee gezien en kan ook niet wachten.
Morgen ga ik 'm kopen, maar ik heb mijn moeder beloofd dat zij hem eerst mag lenen.
Gelukkig heb ik Tony Soprano nog een seizoen en ligt vandaag ook het eerste seizoen van The Wire op de deurmat/bij de buren.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee poepie, niet achterlangs,
in de middag is het rollenspel voor punten
en daar ziet Liesje minder tegenop.
![]()
[..]
Dat zou wat zijn.... als een TV-serie en een RLS-SC zo door elkaar gaan lopenquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Al kijk ik niet uit naar het irritante wijf.Zowel Gert als Caro noemden dat als eerste. Nou ja, dan kan ik vanaf nu niet anders dan het vervelende wijf horen.
OH! zou dat het betreffende Kutwijf zijn?!![]()
En ik zie het gewoon voor me hoe iemand met een mes oid zijn f5 toets eruit zit te peuteren.![]()
![]()
iemand heeft daar serieus gewoon een liedje op proberen te zingenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
Dat irritante wijf bij Dexter baart me nu ook al zorgen.
Ik wil Dexter kijken! Met een kilo jelly beans!
En het is ook nog Friday at the candy shop.
Die steeds Dakstah roept?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
Dat irritante wijf bij Dexter baart me nu ook al zorgen.
Ik wil Dexter kijken! Met een kilo jelly beans!
En het is ook nog Friday at the candy shop.
Ik heb het hele wicht nog niet gezien, maar ik haat haar nu al. Met d'r geDakstah. Kutwijf. Ik hoop dat Dex haar vermoord. Langzaam en pijnlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:31 schreef CarOnline het volgende:
Die steeds Dakstah roept?
Ze zit er het hele seizoen in, succes!
Oh sorry, ik zal iets meer terug lezen dan 3 postsquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het hele wicht nog niet gezien, maar ik haat haar nu al. Met d'r geDakstah. Kutwijf. Ik hoop dat Dex haar vermoord. Langzaam en pijnlijk.
Zelfs met een vreselijk aanstellerig wijf is het een toffe serie,quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:41 schreef Copycat het volgende:
Vermoordt!
Voordat.
Nee, ik heb seizoen 1 braaf op Ned. 3 gekeken en ga morgen seizoen 2 kopen.
Zo. En nu weer tijdschriften lezen in het kader van research en inspiratie. Vervelend.
Oh fijn, ik maakte me ook al ernstig zorgen. Want ja, irritant is ze nu al.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zelfs met een vreselijk aanstellerig wijf is het een toffe serie,
dus je kan je er gewoon op verheugen![]()
Oh dames hier zijn ook vrij, heerlijk uitslapen vandaagquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh fijn, ik maakte me ook al ernstig zorgen. Want ja, irritant is ze nu al.
En dan nu met mijn Piet Diego kijken. Extra vrije dag en hij doet ff of ie een peuter is geloof ik.We hebben al boekies gelezen, en dan nu dus tv.
Nou, niet echt. Maar hij is er alweer overheen geloof ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dames hier zijn ook vrij, heerlijk uitslapen vandaag![]()
Succes met je peutertje, ook wel weer leuk voor een keer, toch?
ik lees dit nu pas, sterkte ermeequote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik mag hopen geen drain....nee een hartcatheterisatie + een 3 tal uitgebreide scans.....en ja ook infusen maar das niets nieuws onder de zon aangezien ik een medicijnenpomp met infuus 24/7 heb....
Maar wie weet krijg ik toch die '' fok beruchte drain'' ....ik zal het eens vragen volgende week![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas, sterkte ermee
Wat zeiken ze nou, al die electronische sample shit klinkt toch hetzelfdequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
O noes! Noek! Je lievelingsnummer is plagiáát!
Foei, Lady Gaga!![]()
Gelukkig houdt de krant van wakker Nederland ons op de hoogte van deze kwalijke praktijken jegens onze landgenoten:
'Lady Gaga pikte van Nederlanders'
AMSTERDAM - De populaire Lady Gaga zou op haar nieuwste single Bad Romance een geluid uit een Nederlands danceplaat hebben gebruikt.
Het gaat om Dominator, een hit uit 1991 van dance-act Human Resource.
"Sinds gisteren krijg ik ineens allemaal mails en telefoontjes", vertelt Guido Pernet, één van de producers van Human Resource. "Ik ben gaan luisteren naar dat nummer, en het geluid is absoluut hetzelfde! Hij is niet direct gekopieerd van ons nummer, maar wel gebaseerd op de synthesizerklank uit Dominator, een heel karakteristiek geluid."
Pernet beraadt zich nog op gerechtelijke stappen tegen de Amerikaanse zangeres. "Ik ben niet zo happig op het voeren van rechtszaken. Maar aan de andere kant, als ik ongevraagd iemands geluid zou gebruiken, zou ik ook worden aangeklaagd. Ik ga eerst uitzoeken wat de mogelijkheden zijn."
quote:Vrouw treft lichaam onbekende aan in bed
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft een onderzoek ingesteld naar het overlijden van een 37-jarige man uit Algerije. De man werd donderdagavond in bed gevonden in de woning van een Rotterdamse vrouw. De vrouw heeft verklaard dat ze hem niet kent.
Gealarmeerde agenten troffen het levenloze lichaam van de man aan. Er zijn geen sporen van geweld gevonden. Het is nog onbekend of de man door een misdrijf om het leven is gekomen.
De vrouw meldde de vondst van het lichaam donderdagavond bij het politiebureau aan de Duivenvoordestraat in Rotterdam, dat tegenover haar huis is gelegen.
Ik denk dat ze op de Telegraaf óók niet hebben geluisterd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Nu heb ik dat Dominatorliedje niet helemaal afgeluisterd, maar waar zit 'm precies de gelijkenis in?
Nah, da's wel érg kort door de bocht. Al die gitaar rifjes klinken toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zeiken ze nou, al die electronische sample shit klinkt toch hetzelfde
Neuh Gert, dat is niet zo en dat weet je wel, toch ? Als laten we zeggen Slash en Satriani hetzelfde rifje spelen zit daar zelfs verschil inquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, da's wel érg kort door de bocht. Al die gitaar rifjes klinken toch hetzelfde?
Ik houd toevallig én van gitaarmuziek én van electronische muziek.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh Gert, dat is niet zo en dat weet je wel, toch ? Als laten we zeggen Slash en Satriani hetzelfde rifje spelen zit daar zelfs verschil inIn electronische samples zit geen gevoel, geen emotie, geen mojo
![]()
Gaga really made it, it's empty and i hate it
Nouja, je hoort de sample welquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de Telegraaf óók niet hebben geluisterd.
Luister eens een paar albums van de Pet Shop Boys zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh Gert, dat is niet zo en dat weet je wel, toch ? Als laten we zeggen Slash en Satriani hetzelfde rifje spelen zit daar zelfs verschil inIn electronische samples zit geen gevoel, geen emotie, geen mojo
![]()
Gaga really made it, it's empty and i hate it
Wat van die Dominator hoor je waar dan in het GaGa nummer?quote:
PSB Alarm!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Luister eens een paar albums van de Pet Shop Boys zou ik zo zeggen
Ik wil Lady GaGa eigenlijk niet luisteren, maar vooruit..quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat van die Dominator hoor je waar dan in het GaGa nummer?
Ik vind dat Dominatornummer zwaar ruk, dus die wil ik niet helemaal luisteren.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik houd toevallig én van gitaarmuziek én van electronische muziek.
En zeggen dat al die electronica-shit op elkaar lijkt, dat er geen gevoel in zit etc, da's een opmerking van iemand die er niet van houdt maar zich er (dus) óók niet erg in verdiept heeft.
Ja en dan ? You are always on my mind, You are alwasy on my mind, tet, tet, tet, tet ,tetquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Luister eens een paar albums van de Pet Shop Boys zou ik zo zeggen
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ken dat nummer, Dominator.![]()
da's gewoon jeugdsentiment.
En ja, er zit inderdaad net zo'n verveelde jengel in dat nummer van Lady Gaga, maar goed, da's toch gewoon standje 7 op je keyboard?
Das 1 nummer en niet een paar albums he.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en dan ? You are always on my mind, You are alwasy on my mind, tet, tet, tet, tet ,tet![]()
Nou, jij doet anders een complete muziekstroming af als emotieloze eenheidsworst. Dan kun je wel pochen met je kennis maar ik vind dat gewoon nogal simpel, sorry.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Grappige man ... ik heb me breed verdiept in muziek, sterker ik verdien er voor een deel mijn inkomen mee.
Ik maak uit commerciële overwegingen zelfs wel gebruik van electronische samples, tjsa de kachel moet brandenMaar muziekbeleving is emotie en gevoel, geen rationeel verschijnsel waarin je je verdiept
fquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Das 1 nummer en niet een paar albums he.
Petshopboys moest ik op Hokus pokus pilatessen. En eigenlijk gewoon lekkere muziek. dus ik dacht: moet ik eens even wat van gaan zoeken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Das 1 nummer en niet een paar albums he.
Dat kleine kutstukje? Laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:59 schreef D. het volgende:
Ik wil Lady GaGa eigenlijk niet luisteren, maar vooruit..
De sample is hoorbaar van 0:56 tot 1:01 (en verderop in het nummer)
Ja, nu ben ik weer blijquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
f
Dat vind ik dus van het leeuwendeel van hun nummers, ...... sorry![]()
Maar heej, als het wat goed maakt; Muse![]()
"Pochen met je kennis" ?? als ik zeg dat muziekbeleving juist gevoel en emotie is i.p.v. rationele, (wetenschappelijke) benadering ! Wie is er nou simpel ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, jij doet anders een complete muziekstroming af als emotieloze eenheidsworst. Dan kun je wel pochen met je kennis maar ik vind dat gewoon nogal simpel, sorry.
En verder wat ik tegen Gert zegquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik weer blij![]()
En verder wat Gert zegt.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:15 schreef Jian het volgende:
[..]
"Pochen met je kennis" ?? als ik zeg dat muziekbeleving juist gevoel en emotie is i.p.v. rationele, (wetenschappelijke) benadering ! Wie is er nou simpel ?
't Is hier zo rustig op kantoor 's vrijdags, ik zou zo.. maar het is nog niet aanlokkelijk op de een of andere manier.quote:
Als jij het mooi vind, erdoor geïnspireerd raakt, er emotie bij voelt, dat is het goedquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Je doet electronische muziek te kort vind ik, en dat komt omdat je het zelf niet mooi vindt. En dús heb je de neiging er laatdunkend over te doen.
Maar electronica is een instrument. De mogelijkheden zijn eindeloos en je kunt er dus prachtige en ook gevoelvolle dingen mee componeren. Of je nou een snaar indrukt of een toets indrukt, doet niet zoveel terzake. Je kunt een geluid zo manipuleren tot het de door jou gewenste klank heeft.
Maar ik snap het wel een beetje hoor. Jazz noem ik ook wel eens "dat jengelige getoeter", en da's ook niet helemaal een typering die deze muziekstroming recht doet.
Hop, handjes weer boven het bureau.quote:
Wat mij betreft zit je dan spot on hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Je doet electronische muziek te kort vind ik, en dat komt omdat je het zelf niet mooi vindt. En dús heb je de neiging er laatdunkend over te doen.
Maar electronica is een instrument. De mogelijkheden zijn eindeloos en je kunt er dus prachtige en ook gevoelvolle dingen mee componeren. Of je nou een snaar indrukt of een toets indrukt, doet niet zoveel terzake. Je kunt een geluid zo manipuleren tot het de door jou gewenste klank heeft.
Maar ik snap het wel een beetje hoor. Jazz noem ik ook wel eens "dat jengelige getoeter", en da's ook niet helemaal een typering die deze muziekstroming recht doet.
Bowie.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ook pas ontdekt als zijnde leuk.![]()
ik word echt ouder![]()
oh echt? Ik zie echt een ouwe vent met enge ogen.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat mij betreft zit je dan spot on hoor.Wij hebben vrienden die helemaal "into Jazz" zijn.
Ik ben echt gewoon op van de zenuwen na een avondje daar zitten.
dat tegen elkaar in muzieken. Mepneigingen.
![]()
Maar het dóet wel wat met me.
Ik vind Bowie echt een lekker ding, nu ook nog. Zijn muziek heb ik altijd al kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
oh echt? Ik zie echt een ouwe vent met enge ogen.maar muzikaal wél leuk. nooit gedacht.
Dat ben ik wel met je eens hoor (al kun je muziek ook léren waarderen).quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij het mooi vind, erdoor geïnspireerd raakt, er emotie bij voelt, dat is het goeddat is dus beleving ... Over die beleving kun je ook niet onderhandelen, het raakt je of niet
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is hier zo rustig op kantoor 's vrijdags, ik zou zo.. maar het is nog niet aanlokkelijk op de een of andere manier.
Effe testen...
Dit is nog wel te doen. Één nummer lang. Een hele avond, terwijl je ondertussen gesprekken voert? ik word er GEK van. Blijkbaar zijn er best veel mensen die daarvan houden trouwens.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar toegegeven, mijn fascinatie voor jazzers als Chet Baker wordt ook voor een niet te verwaarlozen deel ingegeven door mijn fascinatie voor de zelfkant.
Electronisch met gevoel, fantastisch.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens hoor (al kun je muziek ook léren waarderen).
Maar ik had de indruk dat je electronische muziek in de hoek van simpel en gevoelloos schuift, terwijl je het daarmee tekort doet. Het is zoveel méér dan "een sampletje" of een knopje indrukken op je keyboard. En er zijn ook geweldige cross-overs tussen bijvoorbeeld gitaar en electronica.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Electronisch met gevoel, fantastisch.![]()
Vangelis, Johan Vlemmix, Jean Michel Jarre, Jan Hammer etc etc![]()
![]()
Déze komt er wél doorheen! (Porno wordt geblockt)quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Gert, als het dan toch rustig is op kantoor kan je misschien ook wel wat Yoga gebruiken.![]()
Ik vind dit, net als Miles Davis en Billie Holiday, heerlijke zondagmiddagmuziek, maar komt het voorbij op mijn iPhone als ik aan het fietsen ben, dan zap ik negen van de tien keer een nummertje door.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is nog wel te doen. Één nummer lang. Een hele avond, terwijl je ondertussen gesprekken voert? ik word er GEK van. Blijkbaar zijn er best veel mensen die daarvan houden trouwens.![]()
Crooning inderdaad.quote:Wat ik dan wel weer tof vind is van die BigBand muziek. Heet dat Crooner?? Wat Frank Sinatra deed? Robbie Williams in Albert Hall? nou ja, van datumme dus.
is wel relaxed.
Of jewoon lekkeg tgansuh met jitaag án knopjes!quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die Vivaldi van JMJ vind ik echt prachtigquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vangelis, Jean Michel Jarre, Jan Hammer etc etc![]()
![]()
Of gewoon heerlijk ordinair stampwerk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Of jewoon lekkeg tgansuh met jitaag án knopjes!![]()
quote:
Nou, anders ik welquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zou wel eens naar een concert van hem willen
Ik heb meteen even doorgespoeld naar 1.19, maar het doet me helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die Vivaldi van JMJ vind ik echt prachtig![]()
Dat stukje vanaf 1:19
Disney, dat is dan weer minder.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef Copycat het volgende:
En dan nu van muziek naar film ...
Hier ben ik zo benieuwd naar:
Tim Burton
![]()
Johnny Depp
![]()
Tim Burton en Johnny Depp samen
Ja ik ook, wordt echt een spektakel!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef Copycat het volgende:
En dan nu van muziek naar film ...
Hier ben ik zo benieuwd naar:
Tim Burton
![]()
Johnny Depp
![]()
Tim Burton en Johnny Depp samen
Gewoon op de sloop een accu halen en er zelf inzetten. Voor pakweg 25 euro ben je klaar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
Weet iemand wat het vervangen van een accu en/of dynamo gemiddeld kost van een auto?
Ja, het is weer feest thuis..
Meteen even gebeld, ik wil eerst horen wat het gaat kosten voordat ze gaan monteren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon op de sloop een accu halen en er zelf inzetten. Voor pakweg 25 euro ben je klaar.
Dynamo zelfde verhaal. Kan je makkelijk zelf.
Je koopt toch gewoon een nieuwe bij je lokale auto-onderdelenboer en die zet je er zelf in?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
Weet iemand wat het vervangen van een accu en/of dynamo gemiddeld kost van een auto?
Ja, het is weer feest thuis..
Nooit eerder gedaan (gesleuteld in wagens) maar ik ben best handig dus het moet vast lukken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je koopt toch gewoon een nieuwe bij je lokale auto-onderdelenboer en die zet je er zelf in?
Haha das Groundhogdayquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
ABC has finally announced the premiere date for the last season Lost.
Mark your calenders!
The finale season of Lost kicks off on Tuesday, February 2nd at 8 p.m. with a recap episode, followed by the two hour season premiere. From there, the show will air regularly at the 9 p.m. slot.
Ja, die wil ik wel zien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef Copycat het volgende:
En kijk dan die andere held:
Robert Downey Jr. als Sjerlock Holmes.
![]()
![]()
Motorisch ga ik zelf ook nooit aan de slag, maar een accu is gewoon een grote batterij, en batterijen vervang ik (op die van mijn horloge na) allemaal zelfquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nooit eerder gedaan (gesleuteld in wagens) maar ik ben best handig dus het moet vast lukken.
Vind het zo'n bullshit om voor alles naar de garage toe te gaan.
Als ie in deze film zijn nemesis Moriarty tegenkomt wel, denk ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:57 schreef Dementor het volgende:
Zou Sherlock in de film ook dood gaan?
Moriarty is gewoon tof.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ie in deze film zijn nemesis Moriarty tegenkomt wel, denk ik.
Maar er zijn zoveel Sherlock verhalen, dat ik vind van niet.
Ik krijg een spuit 11 gevoel ...quote:
Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat mijn bovenverdieping uitgebaggerd is.
met emmers sop en doekjes en spons en zeem en de stofzuiger. En dan nu nog de dweil.quote:
Whoehoeeeeeeeeeee fietsquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het weekend voor mijn deur staat en ik over een dik uur herenigd ben met mijn fiets!
Goed gedaan en idd afwachten...en dan nu een welverdiende Powernapquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
Nou dat was hem.
En ik kan er gewoon niets over zeggen, mijn gevoel zegt niets.
Ja mijn gevoel zegt: twijfelgevalletje. Af en toe wist ik echt de antwoorden en af en toe wist ik dat het in mijn hoofd zat maar het kwam er dan niet uit. Het nakijken kan wel 4 weken duren dus spannend, en als het een her wordt, dan heb ik iig al een groot deel geleerd.![]()
Rollenspel ging trouwens prima
Nooooooeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssss....quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
O noes! Noek! Je lievelingsnummer is plagiáát!
Nee, zeker niet altijd simpel ! Overigens kan simpel subliem klinken. Eerder werd hier bijvoorbeeld Vangelis genoemd. Vangelis is technisch vaak, met de vele synthesizer-lagen, geniaal gemaakt. Ik heb daar diep respect voor heb omdat het muzikaal zo goed gecomponeerd isquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens hoor (al kun je muziek ook léren waarderen).
Maar ik had de indruk dat je electronische muziek in de hoek van simpel en gevoelloos schuift, terwijl je het daarmee tekort doet. Het is zoveel méér dan "een sampletje" of een knopje indrukken op je keyboard. En er zijn ook geweldige cross-overs tussen bijvoorbeeld gitaar en electronica.
Doodverwensing?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:52 schreef Noek het volgende:
Sterf aan ieder die GaGa ruk vindt.
Als het nou nog een lekker wijf was had ik haar die flut "muziek" nog wel vergeven, maar 't is nog gewoon een lelijke vent ookquote:
Ben je daarom zo opgewonden!?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was naar Vleuten. Man man! Echt niet normaal gewoon.
Dat is heul niet aardig om over Noek te zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het nou nog een lekker wijf was had ik haar die flut "muziek" nog wel vergeven, maar 't is nog gewoon een lelijke vent ook
Die kopte wel lekker weg hèquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heul niet aardig om over Noek te zeggen
Dat mag niet zonder je naam te verranderen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen hè?
Ja, ik was nog even aan het F5-en.![]()
Ik blijf!
Noek deed een 'NMNS-je' denk ikquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag niet zonder je naam te verranderen.
Kom je terug als Noekje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:53 schreef Noek het volgende:
En nu ga ik weg. Bedankt voor de gezelligheid!![]()
Dag hoor.
Och is ze dan toch overledenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef beequeen het volgende:
Nah Liesje, zal wel loslopen toch. Je hebt je best gedaan, dat telt.
Fijn weekend Cc en de groeten aan je fiets.![]()
Jeee Noek, ik wist niet dat homo's gay waren.![]()
Ach gossie,
R.I.P Josine.
[ afbeelding ]
Daar doelde ik ook op, je mag alleen terugkomen onder een andere naam.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Noek deed een 'NMNS-je' denk ik
Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op, je mag alleen terugkomen onder een andere naam.
Bemodderd ?!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whoehoeeeeeeeeeee fiets![]()
ik heb net een mountainbike gekocht dus binnenkort lekker crossen door de bossen en bemodderd thuiskomen![]()
![]()
Net 15 km naar huis gefietst en nu ben ik toch ietwat moe
Echt hè? En pas 61 jaar. Het mos nie magguh.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef Deisyy het volgende:
Och is ze dan toch overleden![]()
Als er iemand een strijd geleverd heeft is het Josine wel![]()
Chapeau
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ga, als ik mijn drinken op heb.![]()
En ik kom gewoon terug.
Goed dat je het er even bij zegt, ik wou al een afscheids topique voor je makenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ga, als ik mijn drinken op heb.![]()
En ik kom gewoon terug.
Ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed dat je het er even bij zegt, ik wou al een afscheids topique voor je maken_!
Echt te jong natuurlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? En pas 61 jaar. Het mos nie magguh.
quote:quote: Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom je terug als Noekje?
veeeeel te jongquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? En pas 61 jaar. Het mos nie magguh.
Hij blijft ook wel grappigquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, als NIEMENIESERUEIS.
![]()
![]()
En weer moet ik hard lachen.
Ik word ook gelijk weer keihard gestraft door de karmasmileypolitie.![]()
2x
In het kader van ze kunnen beter piepen dan krakenquote:
Dus dat!.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:10 schreef Deisyy het volgende:
Echt te jong natuurlijk![]()
En daarom juist zo bewonderingswaardig hoe zij vol goede moed de strijd aan ging en nog vol met plannen zat.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het kader van ze kunnen beter piepen dan kraken
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het kader van ze kunnen beter piepen dan kraken
ja ik heb er zin in...over 1 week ga ik eens lekker door de plassen crossen....heb dr een heel kek spatbordje op laten zetten...zwevend....nu nog een helmpie en fietsbroekquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:14 schreef Noek het volgende:
Tof Laysa, lekker crossen door de bossen.
Fijne avond BQquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!.
Ik ben er ook vantussen. Mijn pageeft morgen een feestje, hij is woensdag 80 jaar geworden, hij wel.
![]()
Druk met boodschappen en de kamer verbouwen tot iets wat lijkt op een feesttent. De tuin doet ook mee.![]()
Toedels.
Fuck de karmasmileypolitiequote:Op vrijdag 20 november 2009 17:12 schreef Noek het volgende:
![]()
![]()
2x
4 weken? Doe normaal!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
Nou dat was hem.
En ik kan er gewoon niets over zeggen, mijn gevoel zegt niets.
Ja mijn gevoel zegt: twijfelgevalletje. Af en toe wist ik echt de antwoorden en af en toe wist ik dat het in mijn hoofd zat maar het kwam er dan niet uit. Het nakijken kan wel 4 weken duren dus spannend, en als het een her wordt, dan heb ik iig al een groot deel geleerd.![]()
Rollenspel ging trouwens prima
.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!.
Ik ben er ook vantussen. Mijn pageeft morgen een feestje, hij is woensdag 80 jaar geworden, hij wel.
![]()
Druk met boodschappen en de kamer verbouwen tot iets wat lijkt op een feesttent. De tuin doet ook mee.![]()
Toedels.
4 weken dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:17 schreef Noek het volgende:
[..]
4 weken? Doe normaal!
Natuurlijk heb je het goed gedaan! Dat is altijd zo.
Ik vind moutainbiksters leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik heb er zin in...over 1 week ga ik eens lekker door de plassen crossen....heb dr een heel kek spatbordje op laten zetten...zwevend....nu nog een helmpie en fietsbroek
Oeh ja, fietsbroek is wel essentieel hoor. Koop een goede, het liefst nog een speciale vrouwenbroek. Die heb ik nu ook en het maakt een wereld van verschil. Heb vanmiddag nog een kekke Nike gekocht, een 3/4 indoor broek. Maar het is gaaf!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik heb er zin in...over 1 week ga ik eens lekker door de plassen crossen....heb dr een heel kek spatbordje op laten zetten...zwevend....nu nog een helmpie en fietsbroek
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:12 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
2x
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind moutainbiksters leuk![]()
[ afbeelding ]
Maximaal vier weken, daar reken ik dus maar opquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:17 schreef Noek het volgende:
[..]
4 weken? Doe normaal!
Natuurlijk heb je het goed gedaan! Dat is altijd zo.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
.
Fijn Beequeen dat jullie dit met hem kunnen vieren
Veel plezier tijdens de voorbereidingen en morgen, geniet er maar van
Ja, dat was even lullig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind moutainbiksters leuk![]()
[ afbeelding ]
Morgen maak ik een fotoquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh ja, fietsbroek is wel essentieel hoor. Koop een goede, het liefst nog een speciale vrouwenbroek. Die heb ik nu ook en het maakt een wereld van verschil. Heb vanmiddag nog een kekke Nike gekocht, een 3/4 indoor broek. Maar het is gaaf!Wat voor fiets heb je gekocht? Pics?
Als je de wachtwoorden maar onthoudt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan mijn huidige kloontjes al bijna niet meer uit elkaar houden, mijn god
Die schrijf ik op tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je de wachtwoorden maar onthoudt.
Das macht nichts. Cool!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Morgen maak ik een foto....en hij was niet helemaal nieuw , maar wel zo goed als nieuw...vast van een oud vroutje want hij ziet er krasloos uit en rijdt als een.....mountainbike
...Ons Mam
heeft hem voor me gekocht omdat ze vind dat ik zo mn best doe met sporten...morgen Topshelf...koop ik de hele zooi weer leeg
![]()
ala tuinfluiter opschrijven in een schriftjequote:Op vrijdag 20 november 2009 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je de wachtwoorden maar onthoudt.
ikziterserieus (quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Das macht nichts. Cool!![]()
Indoor spinnen gaat heel goed samen met mountainbiken hè? Word je echt een bikkel van en sterk. Powerrrrr
Oh man, hou op schei uit. Ik heb vandaag een nieuwe les geleerd en barst van de energie. Zo tof!
Daar zweept ze al die kerels in de sportschool mee opquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Noekje heeft vast zo'n heul hese, zwoele zoenlippen-stem
Whut?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Noekje heeft vast zo'n heul hese, zwoele zoenlippen-stem
En dan zegt Noek heel zwoel met zoenlippen: En er nog een tandje bij jongens.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar zweept ze al die kerels in de sportschool mee op![]()
Ik ben nu verliefd op je hypotetische zwoele zoenlippen-stemquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Whut?
Maar je sig leuk. Nu mag je me houden. Kost maar één kameel.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben nu verliefd op je hypotetische zwoele zoenlippen-stem
*gaat kameel zoeken
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan zegt Noek heel zwoel met zoenlippen: En er nog een tandje bij jongens.![]()
NMNS had dit waardeloos gevonden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Met elektronische geluidjes kan je mijns inziens juist heel mooie muziek maken![]()
Ik krijg hier 15 meter kippenvel van:
NMNS is niet meerquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NMNS had dit waardeloos gevonden.![]()
btw, hij is jarig vandaag![]()
Slechte kloonquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NMNS had dit waardeloos gevonden.![]()
btw, hij is jarig vandaag![]()
ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:03 schreef NIEMENIESERUEIS het volgende:
Ik ben trouwens vandaag echt jarig
In geld misschien niet, maar een ritje op een koe lijkt me lang zo lucratief niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een koe of een kameel maakt toch niet zo héél veel uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |