Nah, da's wel érg kort door de bocht. Al die gitaar rifjes klinken toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zeiken ze nou, al die electronische sample shit klinkt toch hetzelfde
Neuh Gert, dat is niet zo en dat weet je wel, toch ? Als laten we zeggen Slash en Satriani hetzelfde rifje spelen zit daar zelfs verschil inquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, da's wel érg kort door de bocht. Al die gitaar rifjes klinken toch hetzelfde?
Ik houd toevallig én van gitaarmuziek én van electronische muziek.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh Gert, dat is niet zo en dat weet je wel, toch ? Als laten we zeggen Slash en Satriani hetzelfde rifje spelen zit daar zelfs verschil inIn electronische samples zit geen gevoel, geen emotie, geen mojo
![]()
Gaga really made it, it's empty and i hate it
Nouja, je hoort de sample welquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de Telegraaf óók niet hebben geluisterd.
Luister eens een paar albums van de Pet Shop Boys zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh Gert, dat is niet zo en dat weet je wel, toch ? Als laten we zeggen Slash en Satriani hetzelfde rifje spelen zit daar zelfs verschil inIn electronische samples zit geen gevoel, geen emotie, geen mojo
![]()
Gaga really made it, it's empty and i hate it
Wat van die Dominator hoor je waar dan in het GaGa nummer?quote:
PSB Alarm!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Luister eens een paar albums van de Pet Shop Boys zou ik zo zeggen
Ik wil Lady GaGa eigenlijk niet luisteren, maar vooruit..quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat van die Dominator hoor je waar dan in het GaGa nummer?
Ik vind dat Dominatornummer zwaar ruk, dus die wil ik niet helemaal luisteren.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik houd toevallig én van gitaarmuziek én van electronische muziek.
En zeggen dat al die electronica-shit op elkaar lijkt, dat er geen gevoel in zit etc, da's een opmerking van iemand die er niet van houdt maar zich er (dus) óók niet erg in verdiept heeft.
Ja en dan ? You are always on my mind, You are alwasy on my mind, tet, tet, tet, tet ,tetquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Luister eens een paar albums van de Pet Shop Boys zou ik zo zeggen
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ken dat nummer, Dominator.![]()
da's gewoon jeugdsentiment.
En ja, er zit inderdaad net zo'n verveelde jengel in dat nummer van Lady Gaga, maar goed, da's toch gewoon standje 7 op je keyboard?
Das 1 nummer en niet een paar albums he.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en dan ? You are always on my mind, You are alwasy on my mind, tet, tet, tet, tet ,tet![]()
Nou, jij doet anders een complete muziekstroming af als emotieloze eenheidsworst. Dan kun je wel pochen met je kennis maar ik vind dat gewoon nogal simpel, sorry.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Grappige man ... ik heb me breed verdiept in muziek, sterker ik verdien er voor een deel mijn inkomen mee.
Ik maak uit commerciële overwegingen zelfs wel gebruik van electronische samples, tjsa de kachel moet brandenMaar muziekbeleving is emotie en gevoel, geen rationeel verschijnsel waarin je je verdiept
fquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Das 1 nummer en niet een paar albums he.
Petshopboys moest ik op Hokus pokus pilatessen. En eigenlijk gewoon lekkere muziek. dus ik dacht: moet ik eens even wat van gaan zoeken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Das 1 nummer en niet een paar albums he.
Dat kleine kutstukje? Laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:59 schreef D. het volgende:
Ik wil Lady GaGa eigenlijk niet luisteren, maar vooruit..
De sample is hoorbaar van 0:56 tot 1:01 (en verderop in het nummer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |