Die steeds Dakstah roept?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
Dat irritante wijf bij Dexter baart me nu ook al zorgen.
Ik wil Dexter kijken! Met een kilo jelly beans!
En het is ook nog Friday at the candy shop.
Ik heb het hele wicht nog niet gezien, maar ik haat haar nu al. Met d'r geDakstah. Kutwijf. Ik hoop dat Dex haar vermoord. Langzaam en pijnlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:31 schreef CarOnline het volgende:
Die steeds Dakstah roept?
Ze zit er het hele seizoen in, succes!
Oh sorry, ik zal iets meer terug lezen dan 3 postsquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het hele wicht nog niet gezien, maar ik haat haar nu al. Met d'r geDakstah. Kutwijf. Ik hoop dat Dex haar vermoord. Langzaam en pijnlijk.
Zelfs met een vreselijk aanstellerig wijf is het een toffe serie,quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:41 schreef Copycat het volgende:
Vermoordt!
Voordat.
Nee, ik heb seizoen 1 braaf op Ned. 3 gekeken en ga morgen seizoen 2 kopen.
Zo. En nu weer tijdschriften lezen in het kader van research en inspiratie. Vervelend.
Oh fijn, ik maakte me ook al ernstig zorgen. Want ja, irritant is ze nu al.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zelfs met een vreselijk aanstellerig wijf is het een toffe serie,
dus je kan je er gewoon op verheugen![]()
Oh dames hier zijn ook vrij, heerlijk uitslapen vandaagquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh fijn, ik maakte me ook al ernstig zorgen. Want ja, irritant is ze nu al.
En dan nu met mijn Piet Diego kijken. Extra vrije dag en hij doet ff of ie een peuter is geloof ik.We hebben al boekies gelezen, en dan nu dus tv.
Nou, niet echt. Maar hij is er alweer overheen geloof ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dames hier zijn ook vrij, heerlijk uitslapen vandaag![]()
Succes met je peutertje, ook wel weer leuk voor een keer, toch?
ik lees dit nu pas, sterkte ermeequote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik mag hopen geen drain....nee een hartcatheterisatie + een 3 tal uitgebreide scans.....en ja ook infusen maar das niets nieuws onder de zon aangezien ik een medicijnenpomp met infuus 24/7 heb....
Maar wie weet krijg ik toch die '' fok beruchte drain'' ....ik zal het eens vragen volgende week![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas, sterkte ermee
Wat zeiken ze nou, al die electronische sample shit klinkt toch hetzelfdequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
O noes! Noek! Je lievelingsnummer is plagiáát!
Foei, Lady Gaga!![]()
Gelukkig houdt de krant van wakker Nederland ons op de hoogte van deze kwalijke praktijken jegens onze landgenoten:
'Lady Gaga pikte van Nederlanders'
AMSTERDAM - De populaire Lady Gaga zou op haar nieuwste single Bad Romance een geluid uit een Nederlands danceplaat hebben gebruikt.
Het gaat om Dominator, een hit uit 1991 van dance-act Human Resource.
"Sinds gisteren krijg ik ineens allemaal mails en telefoontjes", vertelt Guido Pernet, één van de producers van Human Resource. "Ik ben gaan luisteren naar dat nummer, en het geluid is absoluut hetzelfde! Hij is niet direct gekopieerd van ons nummer, maar wel gebaseerd op de synthesizerklank uit Dominator, een heel karakteristiek geluid."
Pernet beraadt zich nog op gerechtelijke stappen tegen de Amerikaanse zangeres. "Ik ben niet zo happig op het voeren van rechtszaken. Maar aan de andere kant, als ik ongevraagd iemands geluid zou gebruiken, zou ik ook worden aangeklaagd. Ik ga eerst uitzoeken wat de mogelijkheden zijn."
quote:Vrouw treft lichaam onbekende aan in bed
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft een onderzoek ingesteld naar het overlijden van een 37-jarige man uit Algerije. De man werd donderdagavond in bed gevonden in de woning van een Rotterdamse vrouw. De vrouw heeft verklaard dat ze hem niet kent.
Gealarmeerde agenten troffen het levenloze lichaam van de man aan. Er zijn geen sporen van geweld gevonden. Het is nog onbekend of de man door een misdrijf om het leven is gekomen.
De vrouw meldde de vondst van het lichaam donderdagavond bij het politiebureau aan de Duivenvoordestraat in Rotterdam, dat tegenover haar huis is gelegen.
Ik denk dat ze op de Telegraaf óók niet hebben geluisterd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Nu heb ik dat Dominatorliedje niet helemaal afgeluisterd, maar waar zit 'm precies de gelijkenis in?
Nah, da's wel érg kort door de bocht. Al die gitaar rifjes klinken toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zeiken ze nou, al die electronische sample shit klinkt toch hetzelfde
Neuh Gert, dat is niet zo en dat weet je wel, toch ? Als laten we zeggen Slash en Satriani hetzelfde rifje spelen zit daar zelfs verschil inquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, da's wel érg kort door de bocht. Al die gitaar rifjes klinken toch hetzelfde?
Ik houd toevallig én van gitaarmuziek én van electronische muziek.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh Gert, dat is niet zo en dat weet je wel, toch ? Als laten we zeggen Slash en Satriani hetzelfde rifje spelen zit daar zelfs verschil inIn electronische samples zit geen gevoel, geen emotie, geen mojo
![]()
Gaga really made it, it's empty and i hate it
Nouja, je hoort de sample welquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de Telegraaf óók niet hebben geluisterd.
Luister eens een paar albums van de Pet Shop Boys zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh Gert, dat is niet zo en dat weet je wel, toch ? Als laten we zeggen Slash en Satriani hetzelfde rifje spelen zit daar zelfs verschil inIn electronische samples zit geen gevoel, geen emotie, geen mojo
![]()
Gaga really made it, it's empty and i hate it
Wat van die Dominator hoor je waar dan in het GaGa nummer?quote:
PSB Alarm!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Luister eens een paar albums van de Pet Shop Boys zou ik zo zeggen
Ik wil Lady GaGa eigenlijk niet luisteren, maar vooruit..quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat van die Dominator hoor je waar dan in het GaGa nummer?
Ik vind dat Dominatornummer zwaar ruk, dus die wil ik niet helemaal luisteren.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik houd toevallig én van gitaarmuziek én van electronische muziek.
En zeggen dat al die electronica-shit op elkaar lijkt, dat er geen gevoel in zit etc, da's een opmerking van iemand die er niet van houdt maar zich er (dus) óók niet erg in verdiept heeft.
Ja en dan ? You are always on my mind, You are alwasy on my mind, tet, tet, tet, tet ,tetquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Luister eens een paar albums van de Pet Shop Boys zou ik zo zeggen
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ken dat nummer, Dominator.![]()
da's gewoon jeugdsentiment.
En ja, er zit inderdaad net zo'n verveelde jengel in dat nummer van Lady Gaga, maar goed, da's toch gewoon standje 7 op je keyboard?
Das 1 nummer en niet een paar albums he.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en dan ? You are always on my mind, You are alwasy on my mind, tet, tet, tet, tet ,tet![]()
Nou, jij doet anders een complete muziekstroming af als emotieloze eenheidsworst. Dan kun je wel pochen met je kennis maar ik vind dat gewoon nogal simpel, sorry.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Grappige man ... ik heb me breed verdiept in muziek, sterker ik verdien er voor een deel mijn inkomen mee.
Ik maak uit commerciële overwegingen zelfs wel gebruik van electronische samples, tjsa de kachel moet brandenMaar muziekbeleving is emotie en gevoel, geen rationeel verschijnsel waarin je je verdiept
fquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Das 1 nummer en niet een paar albums he.
Petshopboys moest ik op Hokus pokus pilatessen. En eigenlijk gewoon lekkere muziek. dus ik dacht: moet ik eens even wat van gaan zoeken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Das 1 nummer en niet een paar albums he.
Dat kleine kutstukje? Laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:59 schreef D. het volgende:
Ik wil Lady GaGa eigenlijk niet luisteren, maar vooruit..
De sample is hoorbaar van 0:56 tot 1:01 (en verderop in het nummer)
Ja, nu ben ik weer blijquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
f
Dat vind ik dus van het leeuwendeel van hun nummers, ...... sorry![]()
Maar heej, als het wat goed maakt; Muse![]()
"Pochen met je kennis" ?? als ik zeg dat muziekbeleving juist gevoel en emotie is i.p.v. rationele, (wetenschappelijke) benadering ! Wie is er nou simpel ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, jij doet anders een complete muziekstroming af als emotieloze eenheidsworst. Dan kun je wel pochen met je kennis maar ik vind dat gewoon nogal simpel, sorry.
En verder wat ik tegen Gert zegquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik weer blij![]()
En verder wat Gert zegt.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:15 schreef Jian het volgende:
[..]
"Pochen met je kennis" ?? als ik zeg dat muziekbeleving juist gevoel en emotie is i.p.v. rationele, (wetenschappelijke) benadering ! Wie is er nou simpel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |