abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74878473
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
Dat irritante wijf bij Dexter baart me nu ook al zorgen.

Ik wil Dexter kijken! Met een kilo jelly beans!

En het is ook nog Friday at the candy shop.

Die steeds Dakstah roept?
Ze zit er het hele seizoen in, succes!
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:33:03 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74878528
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:31 schreef CarOnline het volgende:

Die steeds Dakstah roept?
Ze zit er het hele seizoen in, succes!
Ik heb het hele wicht nog niet gezien, maar ik haat haar nu al. Met d'r geDakstah. Kutwijf. Ik hoop dat Dex haar vermoord. Langzaam en pijnlijk .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74878563
Liesje ook succes, goeiemorgen en een Happy Groundhogday

Screw them.
We're going home.
pi_74878586
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb het hele wicht nog niet gezien, maar ik haat haar nu al. Met d'r geDakstah. Kutwijf. Ik hoop dat Dex haar vermoord. Langzaam en pijnlijk .
Oh sorry, ik zal iets meer terug lezen dan 3 posts

Ik zie nu dat je het inderdaad nog niet gezien had, ik dacht al van wel.
Maar verder is ze best aardig
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:41:26 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74878759
Vermoordt!
Voordat .

Nee, ik heb seizoen 1 braaf op Ned. 3 gekeken en ga morgen seizoen 2 kopen.
Zo. En nu weer tijdschriften lezen in het kader van research en inspiratie. Vervelend.
pi_74878804
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:41 schreef Copycat het volgende:
Vermoordt!
Voordat .

Nee, ik heb seizoen 1 braaf op Ned. 3 gekeken en ga morgen seizoen 2 kopen.
Zo. En nu weer tijdschriften lezen in het kader van research en inspiratie. Vervelend.
Zelfs met een vreselijk aanstellerig wijf is het een toffe serie,
dus je kan je er gewoon op verheugen
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:45:53 #107
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74878903
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:42 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Zelfs met een vreselijk aanstellerig wijf is het een toffe serie,
dus je kan je er gewoon op verheugen
Oh fijn, ik maakte me ook al ernstig zorgen. Want ja, irritant is ze nu al.
En dan nu met mijn Piet Diego kijken. Extra vrije dag en hij doet ff of ie een peuter is geloof ik. We hebben al boekies gelezen, en dan nu dus tv.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_74879207
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh fijn, ik maakte me ook al ernstig zorgen. Want ja, irritant is ze nu al.
En dan nu met mijn Piet Diego kijken. Extra vrije dag en hij doet ff of ie een peuter is geloof ik. We hebben al boekies gelezen, en dan nu dus tv.
Oh dames hier zijn ook vrij, heerlijk uitslapen vandaag
Succes met je peutertje, ook wel weer leuk voor een keer, toch?
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:12:49 #109
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74879646
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:56 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Oh dames hier zijn ook vrij, heerlijk uitslapen vandaag
Succes met je peutertje, ook wel weer leuk voor een keer, toch?
Nou, niet echt. Maar hij is er alweer overheen geloof ik. Tenminste, hij is overgegaan op knutselen. Uitslapen zat er niet in, oudsten moesten wel gewoon naar school. Heeft hij even wat mama-tijd. Geloof dat ie dat het leukst vindt. En dat pietenpak dus hè, als ie niet naar school hoeft heeft ie het aan. Zonder maillot want da's voor meisjes. Anders had ie m wel naar school ook aan
Ik heb echt heeeeel veel zin om een weekje weg te gaan met kerst. maar eens kijken of dat te regelen is.
En een vriendin belde net uit Leipzig, dat ze een supertaartbakwinkel heeft ontdekt. Dus ik denk dat ik weet waar ik naartoe moet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_74880587
Ik zie allemaal snoep in mijn headers.
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:02:47 #111
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74880984
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik mag hopen geen drain....nee een hartcatheterisatie + een 3 tal uitgebreide scans.....en ja ook infusen maar das niets nieuws onder de zon aangezien ik een medicijnenpomp met infuus 24/7 heb....
Maar wie weet krijg ik toch die '' fok beruchte drain'' ....ik zal het eens vragen volgende week
ik lees dit nu pas, sterkte ermee
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:05:07 #112
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74881057
Ik heb net wat oliebollen weg zitten werken
pi_74881521
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik lees dit nu pas, sterkte ermee
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 12:21:33 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74881551
O noes! Noek! Je lievelingsnummer is plagiáát!

Foei, Lady Gaga!

Gelukkig houdt de krant van wakker Nederland ons op de hoogte van deze kwalijke praktijken jegens onze landgenoten:

'Lady Gaga pikte van Nederlanders'

AMSTERDAM - De populaire Lady Gaga zou op haar nieuwste single Bad Romance een geluid uit een Nederlands danceplaat hebben gebruikt.

Het gaat om Dominator, een hit uit 1991 van dance-act Human Resource.

"Sinds gisteren krijg ik ineens allemaal mails en telefoontjes", vertelt Guido Pernet, één van de producers van Human Resource. "Ik ben gaan luisteren naar dat nummer, en het geluid is absoluut hetzelfde! Hij is niet direct gekopieerd van ons nummer, maar wel gebaseerd op de synthesizerklank uit Dominator, een heel karakteristiek geluid."

Pernet beraadt zich nog op gerechtelijke stappen tegen de Amerikaanse zangeres. "Ik ben niet zo happig op het voeren van rechtszaken. Maar aan de andere kant, als ik ongevraagd iemands geluid zou gebruiken, zou ik ook worden aangeklaagd. Ik ga eerst uitzoeken wat de mogelijkheden zijn."
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 12:24:50 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74881649
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:28:46 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74881794
Nu heb ik dat Dominatorliedje niet helemaal afgeluisterd, maar waar zit 'm precies de gelijkenis in?
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:33:46 #117
241662 Jian
Well, well, well
pi_74881940
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
O noes! Noek! Je lievelingsnummer is plagiáát!

Foei, Lady Gaga!

Gelukkig houdt de krant van wakker Nederland ons op de hoogte van deze kwalijke praktijken jegens onze landgenoten:

'Lady Gaga pikte van Nederlanders'

AMSTERDAM - De populaire Lady Gaga zou op haar nieuwste single Bad Romance een geluid uit een Nederlands danceplaat hebben gebruikt.

Het gaat om Dominator, een hit uit 1991 van dance-act Human Resource.

"Sinds gisteren krijg ik ineens allemaal mails en telefoontjes", vertelt Guido Pernet, één van de producers van Human Resource. "Ik ben gaan luisteren naar dat nummer, en het geluid is absoluut hetzelfde! Hij is niet direct gekopieerd van ons nummer, maar wel gebaseerd op de synthesizerklank uit Dominator, een heel karakteristiek geluid."

Pernet beraadt zich nog op gerechtelijke stappen tegen de Amerikaanse zangeres. "Ik ben niet zo happig op het voeren van rechtszaken. Maar aan de andere kant, als ik ongevraagd iemands geluid zou gebruiken, zou ik ook worden aangeklaagd. Ik ga eerst uitzoeken wat de mogelijkheden zijn."
Wat zeiken ze nou, al die electronische sample shit klinkt toch hetzelfde
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 12:37:11 #118
184769 crew  Deisyy
pi_74882041
quote:
Vrouw treft lichaam onbekende aan in bed
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft een onderzoek ingesteld naar het overlijden van een 37-jarige man uit Algerije. De man werd donderdagavond in bed gevonden in de woning van een Rotterdamse vrouw. De vrouw heeft verklaard dat ze hem niet kent.
Gealarmeerde agenten troffen het levenloze lichaam van de man aan. Er zijn geen sporen van geweld gevonden. Het is nog onbekend of de man door een misdrijf om het leven is gekomen.

De vrouw meldde de vondst van het lichaam donderdagavond bij het politiebureau aan de Duivenvoordestraat in Rotterdam, dat tegenover haar huis is gelegen.

Jaja

Bron
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:37:22 #119
241662 Jian
Well, well, well
pi_74882049
Ow, dus NMNS is dus nu gewoon Teun Tis toch niet hetzelfde, de mystiek rond het fenomeen is verdwenen

Hoi `gewoon` Teun
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 12:37:32 #120
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74882056
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Nu heb ik dat Dominatorliedje niet helemaal afgeluisterd, maar waar zit 'm precies de gelijkenis in?
Ik denk dat ze op de Telegraaf óók niet hebben geluisterd.
Hoe gaat zoiets: 't Is ongetwijfeld gebaseerd op een mailtje van die producer, die een mogelijkheid zag tot publiciteit (en, wie weet, "nieuw leven inblazen van" en kassa). Die mail werd even verveeld voorgelezen op de redactie en stond op het punt om in de prullenbak geklickt te worden, toen iemand ineens de kop "Lady Gaga pikte van Nederlanders" opperde. "Oe! Die is mooi!" riep een ander en zo verscheen het toen op telegraaf.nl

Waarschijnlijk belt of mailt die gast van Human Resource nu met De Wereld Draait Doorrrrr.
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 12:38:46 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74882089
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat zeiken ze nou, al die electronische sample shit klinkt toch hetzelfde
Nah, da's wel érg kort door de bocht. Al die gitaar rifjes klinken toch hetzelfde?
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:43:21 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74882248
één pot nat
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:44:58 #123
241662 Jian
Well, well, well
pi_74882311
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Nah, da's wel érg kort door de bocht. Al die gitaar rifjes klinken toch hetzelfde?
Neuh Gert, dat is niet zo en dat weet je wel, toch ? Als laten we zeggen Slash en Satriani hetzelfde rifje spelen zit daar zelfs verschil in In electronische samples zit geen gevoel, geen emotie, geen mojo
Gaga really made it, it's empty and i hate it
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 12:49:18 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74882470
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef Jian het volgende:

[..]

Neuh Gert, dat is niet zo en dat weet je wel, toch ? Als laten we zeggen Slash en Satriani hetzelfde rifje spelen zit daar zelfs verschil in In electronische samples zit geen gevoel, geen emotie, geen mojo
Gaga really made it, it's empty and i hate it
Ik houd toevallig én van gitaarmuziek én van electronische muziek.

En zeggen dat al die "electronica-shit" op elkaar lijkt, dat er geen gevoel in zit etc, da's een opmerking van iemand die er niet van houdt maar zich er (dus) óók niet erg in verdiept heeft.
pi_74882501
Welkom terug NMNS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')