Ja, nu ben ik weer blijquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
f
Dat vind ik dus van het leeuwendeel van hun nummers, ...... sorry![]()
Maar heej, als het wat goed maakt; Muse![]()
"Pochen met je kennis" ?? als ik zeg dat muziekbeleving juist gevoel en emotie is i.p.v. rationele, (wetenschappelijke) benadering ! Wie is er nou simpel ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, jij doet anders een complete muziekstroming af als emotieloze eenheidsworst. Dan kun je wel pochen met je kennis maar ik vind dat gewoon nogal simpel, sorry.
En verder wat ik tegen Gert zegquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik weer blij![]()
En verder wat Gert zegt.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:15 schreef Jian het volgende:
[..]
"Pochen met je kennis" ?? als ik zeg dat muziekbeleving juist gevoel en emotie is i.p.v. rationele, (wetenschappelijke) benadering ! Wie is er nou simpel ?
't Is hier zo rustig op kantoor 's vrijdags, ik zou zo.. maar het is nog niet aanlokkelijk op de een of andere manier.quote:
Als jij het mooi vind, erdoor geïnspireerd raakt, er emotie bij voelt, dat is het goedquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Je doet electronische muziek te kort vind ik, en dat komt omdat je het zelf niet mooi vindt. En dús heb je de neiging er laatdunkend over te doen.
Maar electronica is een instrument. De mogelijkheden zijn eindeloos en je kunt er dus prachtige en ook gevoelvolle dingen mee componeren. Of je nou een snaar indrukt of een toets indrukt, doet niet zoveel terzake. Je kunt een geluid zo manipuleren tot het de door jou gewenste klank heeft.
Maar ik snap het wel een beetje hoor. Jazz noem ik ook wel eens "dat jengelige getoeter", en da's ook niet helemaal een typering die deze muziekstroming recht doet.
Hop, handjes weer boven het bureau.quote:
Wat mij betreft zit je dan spot on hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Je doet electronische muziek te kort vind ik, en dat komt omdat je het zelf niet mooi vindt. En dús heb je de neiging er laatdunkend over te doen.
Maar electronica is een instrument. De mogelijkheden zijn eindeloos en je kunt er dus prachtige en ook gevoelvolle dingen mee componeren. Of je nou een snaar indrukt of een toets indrukt, doet niet zoveel terzake. Je kunt een geluid zo manipuleren tot het de door jou gewenste klank heeft.
Maar ik snap het wel een beetje hoor. Jazz noem ik ook wel eens "dat jengelige getoeter", en da's ook niet helemaal een typering die deze muziekstroming recht doet.
Bowie.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ook pas ontdekt als zijnde leuk.![]()
ik word echt ouder![]()
oh echt? Ik zie echt een ouwe vent met enge ogen.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat mij betreft zit je dan spot on hoor.Wij hebben vrienden die helemaal "into Jazz" zijn.
Ik ben echt gewoon op van de zenuwen na een avondje daar zitten.
dat tegen elkaar in muzieken. Mepneigingen.
![]()
Maar het dóet wel wat met me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |