Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat mijn bovenverdieping uitgebaggerd is.
met emmers sop en doekjes en spons en zeem en de stofzuiger. En dan nu nog de dweil.quote:
Whoehoeeeeeeeeeee fietsquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het weekend voor mijn deur staat en ik over een dik uur herenigd ben met mijn fiets!
Goed gedaan en idd afwachten...en dan nu een welverdiende Powernapquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
Nou dat was hem.
En ik kan er gewoon niets over zeggen, mijn gevoel zegt niets.
Ja mijn gevoel zegt: twijfelgevalletje. Af en toe wist ik echt de antwoorden en af en toe wist ik dat het in mijn hoofd zat maar het kwam er dan niet uit. Het nakijken kan wel 4 weken duren dus spannend, en als het een her wordt, dan heb ik iig al een groot deel geleerd.![]()
Rollenspel ging trouwens prima
Nooooooeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssss....quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
O noes! Noek! Je lievelingsnummer is plagiáát!
Nee, zeker niet altijd simpel ! Overigens kan simpel subliem klinken. Eerder werd hier bijvoorbeeld Vangelis genoemd. Vangelis is technisch vaak, met de vele synthesizer-lagen, geniaal gemaakt. Ik heb daar diep respect voor heb omdat het muzikaal zo goed gecomponeerd isquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens hoor (al kun je muziek ook léren waarderen).
Maar ik had de indruk dat je electronische muziek in de hoek van simpel en gevoelloos schuift, terwijl je het daarmee tekort doet. Het is zoveel méér dan "een sampletje" of een knopje indrukken op je keyboard. En er zijn ook geweldige cross-overs tussen bijvoorbeeld gitaar en electronica.
Doodverwensing?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:52 schreef Noek het volgende:
Sterf aan ieder die GaGa ruk vindt.
Als het nou nog een lekker wijf was had ik haar die flut "muziek" nog wel vergeven, maar 't is nog gewoon een lelijke vent ookquote:
Ben je daarom zo opgewonden!?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was naar Vleuten. Man man! Echt niet normaal gewoon.
Dat is heul niet aardig om over Noek te zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het nou nog een lekker wijf was had ik haar die flut "muziek" nog wel vergeven, maar 't is nog gewoon een lelijke vent ook
Die kopte wel lekker weg hèquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heul niet aardig om over Noek te zeggen
Dat mag niet zonder je naam te verranderen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen hè?
Ja, ik was nog even aan het F5-en.![]()
Ik blijf!
Noek deed een 'NMNS-je' denk ikquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag niet zonder je naam te verranderen.
Kom je terug als Noekje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:53 schreef Noek het volgende:
En nu ga ik weg. Bedankt voor de gezelligheid!![]()
Dag hoor.
Och is ze dan toch overledenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef beequeen het volgende:
Nah Liesje, zal wel loslopen toch. Je hebt je best gedaan, dat telt.
Fijn weekend Cc en de groeten aan je fiets.![]()
Jeee Noek, ik wist niet dat homo's gay waren.![]()
Ach gossie,
R.I.P Josine.
[ afbeelding ]
Daar doelde ik ook op, je mag alleen terugkomen onder een andere naam.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Noek deed een 'NMNS-je' denk ik
Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op, je mag alleen terugkomen onder een andere naam.
Bemodderd ?!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whoehoeeeeeeeeeee fiets![]()
ik heb net een mountainbike gekocht dus binnenkort lekker crossen door de bossen en bemodderd thuiskomen![]()
![]()
Net 15 km naar huis gefietst en nu ben ik toch ietwat moe
Echt hè? En pas 61 jaar. Het mos nie magguh.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef Deisyy het volgende:
Och is ze dan toch overleden![]()
Als er iemand een strijd geleverd heeft is het Josine wel![]()
Chapeau
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ga, als ik mijn drinken op heb.![]()
En ik kom gewoon terug.
Goed dat je het er even bij zegt, ik wou al een afscheids topique voor je makenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ga, als ik mijn drinken op heb.![]()
En ik kom gewoon terug.
Ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed dat je het er even bij zegt, ik wou al een afscheids topique voor je maken_!
Echt te jong natuurlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? En pas 61 jaar. Het mos nie magguh.
quote:quote: Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom je terug als Noekje?
veeeeel te jongquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? En pas 61 jaar. Het mos nie magguh.
Hij blijft ook wel grappigquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, als NIEMENIESERUEIS.
![]()
![]()
En weer moet ik hard lachen.
Ik word ook gelijk weer keihard gestraft door de karmasmileypolitie.![]()
2x
In het kader van ze kunnen beter piepen dan krakenquote:
Dus dat!.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:10 schreef Deisyy het volgende:
Echt te jong natuurlijk![]()
En daarom juist zo bewonderingswaardig hoe zij vol goede moed de strijd aan ging en nog vol met plannen zat.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het kader van ze kunnen beter piepen dan kraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |