Als het nou nog een lekker wijf was had ik haar die flut "muziek" nog wel vergeven, maar 't is nog gewoon een lelijke vent ookquote:
Ben je daarom zo opgewonden!?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was naar Vleuten. Man man! Echt niet normaal gewoon.
Dat is heul niet aardig om over Noek te zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het nou nog een lekker wijf was had ik haar die flut "muziek" nog wel vergeven, maar 't is nog gewoon een lelijke vent ook
Die kopte wel lekker weg hèquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heul niet aardig om over Noek te zeggen
Dat mag niet zonder je naam te verranderen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen hè?
Ja, ik was nog even aan het F5-en.![]()
Ik blijf!
Noek deed een 'NMNS-je' denk ikquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag niet zonder je naam te verranderen.
Kom je terug als Noekje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:53 schreef Noek het volgende:
En nu ga ik weg. Bedankt voor de gezelligheid!![]()
Dag hoor.
Och is ze dan toch overledenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef beequeen het volgende:
Nah Liesje, zal wel loslopen toch. Je hebt je best gedaan, dat telt.
Fijn weekend Cc en de groeten aan je fiets.![]()
Jeee Noek, ik wist niet dat homo's gay waren.![]()
Ach gossie,
R.I.P Josine.
[ afbeelding ]
Daar doelde ik ook op, je mag alleen terugkomen onder een andere naam.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Noek deed een 'NMNS-je' denk ik
Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op, je mag alleen terugkomen onder een andere naam.
Bemodderd ?!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whoehoeeeeeeeeeee fiets![]()
ik heb net een mountainbike gekocht dus binnenkort lekker crossen door de bossen en bemodderd thuiskomen![]()
![]()
Net 15 km naar huis gefietst en nu ben ik toch ietwat moe
Echt hè? En pas 61 jaar. Het mos nie magguh.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef Deisyy het volgende:
Och is ze dan toch overleden![]()
Als er iemand een strijd geleverd heeft is het Josine wel![]()
Chapeau
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ga, als ik mijn drinken op heb.![]()
En ik kom gewoon terug.
Goed dat je het er even bij zegt, ik wou al een afscheids topique voor je makenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ga, als ik mijn drinken op heb.![]()
En ik kom gewoon terug.
Ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed dat je het er even bij zegt, ik wou al een afscheids topique voor je maken_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |