quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het kader van ze kunnen beter piepen dan kraken
ja ik heb er zin in...over 1 week ga ik eens lekker door de plassen crossen....heb dr een heel kek spatbordje op laten zetten...zwevend....nu nog een helmpie en fietsbroekquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:14 schreef Noek het volgende:
Tof Laysa, lekker crossen door de bossen.
Fijne avond BQquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!.
Ik ben er ook vantussen. Mijn pageeft morgen een feestje, hij is woensdag 80 jaar geworden, hij wel.
![]()
Druk met boodschappen en de kamer verbouwen tot iets wat lijkt op een feesttent. De tuin doet ook mee.![]()
Toedels.
Fuck de karmasmileypolitiequote:Op vrijdag 20 november 2009 17:12 schreef Noek het volgende:
Nee, als NIEMENIESERUEIS.
![]()
![]()
En weer moet ik hard lachen.
Ik word ook gelijk weer keihard gestraft door de karmasmileypolitie.![]()
2x
4 weken? Doe normaal!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
Nou dat was hem.
En ik kan er gewoon niets over zeggen, mijn gevoel zegt niets.
Ja mijn gevoel zegt: twijfelgevalletje. Af en toe wist ik echt de antwoorden en af en toe wist ik dat het in mijn hoofd zat maar het kwam er dan niet uit. Het nakijken kan wel 4 weken duren dus spannend, en als het een her wordt, dan heb ik iig al een groot deel geleerd.![]()
Rollenspel ging trouwens prima
.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!.
Ik ben er ook vantussen. Mijn pageeft morgen een feestje, hij is woensdag 80 jaar geworden, hij wel.
![]()
Druk met boodschappen en de kamer verbouwen tot iets wat lijkt op een feesttent. De tuin doet ook mee.![]()
Toedels.
4 weken dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:17 schreef Noek het volgende:
[..]
4 weken? Doe normaal!
Natuurlijk heb je het goed gedaan! Dat is altijd zo.
Ik vind moutainbiksters leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik heb er zin in...over 1 week ga ik eens lekker door de plassen crossen....heb dr een heel kek spatbordje op laten zetten...zwevend....nu nog een helmpie en fietsbroek
Oeh ja, fietsbroek is wel essentieel hoor. Koop een goede, het liefst nog een speciale vrouwenbroek. Die heb ik nu ook en het maakt een wereld van verschil. Heb vanmiddag nog een kekke Nike gekocht, een 3/4 indoor broek. Maar het is gaaf!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik heb er zin in...over 1 week ga ik eens lekker door de plassen crossen....heb dr een heel kek spatbordje op laten zetten...zwevend....nu nog een helmpie en fietsbroek
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, als NIEMENIESERUEIS.
![]()
![]()
En weer moet ik hard lachen.
Ik word ook gelijk weer keihard gestraft door de karmasmileypolitie.![]()
2x
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind moutainbiksters leuk![]()
[ afbeelding ]
Maximaal vier weken, daar reken ik dus maar opquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:17 schreef Noek het volgende:
[..]
4 weken? Doe normaal!
Natuurlijk heb je het goed gedaan! Dat is altijd zo.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
.
Fijn Beequeen dat jullie dit met hem kunnen vieren
Veel plezier tijdens de voorbereidingen en morgen, geniet er maar van
Ja, dat was even lullig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind moutainbiksters leuk![]()
[ afbeelding ]
Morgen maak ik een fotoquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh ja, fietsbroek is wel essentieel hoor. Koop een goede, het liefst nog een speciale vrouwenbroek. Die heb ik nu ook en het maakt een wereld van verschil. Heb vanmiddag nog een kekke Nike gekocht, een 3/4 indoor broek. Maar het is gaaf!Wat voor fiets heb je gekocht? Pics?
Als je de wachtwoorden maar onthoudt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan mijn huidige kloontjes al bijna niet meer uit elkaar houden, mijn god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |