Disney, dat is dan weer minder.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef Copycat het volgende:
En dan nu van muziek naar film ...
Hier ben ik zo benieuwd naar:
Tim Burton
![]()
Johnny Depp
![]()
Tim Burton en Johnny Depp samen
Ja ik ook, wordt echt een spektakel!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:18 schreef Copycat het volgende:
En dan nu van muziek naar film ...
Hier ben ik zo benieuwd naar:
Tim Burton
![]()
Johnny Depp
![]()
Tim Burton en Johnny Depp samen
Gewoon op de sloop een accu halen en er zelf inzetten. Voor pakweg 25 euro ben je klaar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
Weet iemand wat het vervangen van een accu en/of dynamo gemiddeld kost van een auto?
Ja, het is weer feest thuis..
Meteen even gebeld, ik wil eerst horen wat het gaat kosten voordat ze gaan monteren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon op de sloop een accu halen en er zelf inzetten. Voor pakweg 25 euro ben je klaar.
Dynamo zelfde verhaal. Kan je makkelijk zelf.
Je koopt toch gewoon een nieuwe bij je lokale auto-onderdelenboer en die zet je er zelf in?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
Weet iemand wat het vervangen van een accu en/of dynamo gemiddeld kost van een auto?
Ja, het is weer feest thuis..
Nooit eerder gedaan (gesleuteld in wagens) maar ik ben best handig dus het moet vast lukken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je koopt toch gewoon een nieuwe bij je lokale auto-onderdelenboer en die zet je er zelf in?
Haha das Groundhogdayquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
ABC has finally announced the premiere date for the last season Lost.
Mark your calenders!
The finale season of Lost kicks off on Tuesday, February 2nd at 8 p.m. with a recap episode, followed by the two hour season premiere. From there, the show will air regularly at the 9 p.m. slot.
Ja, die wil ik wel zien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef Copycat het volgende:
En kijk dan die andere held:
Robert Downey Jr. als Sjerlock Holmes.
![]()
![]()
Motorisch ga ik zelf ook nooit aan de slag, maar een accu is gewoon een grote batterij, en batterijen vervang ik (op die van mijn horloge na) allemaal zelfquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nooit eerder gedaan (gesleuteld in wagens) maar ik ben best handig dus het moet vast lukken.
Vind het zo'n bullshit om voor alles naar de garage toe te gaan.
Als ie in deze film zijn nemesis Moriarty tegenkomt wel, denk ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:57 schreef Dementor het volgende:
Zou Sherlock in de film ook dood gaan?
Moriarty is gewoon tof.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ie in deze film zijn nemesis Moriarty tegenkomt wel, denk ik.
Maar er zijn zoveel Sherlock verhalen, dat ik vind van niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |