Kom op zeg, we zijn hier niet met elkaar getrouwd, al lijkt het soms wel zo te zijn. Mensen komen en mensen gaan. Alleen de ene gaat iets makkelijker dan de anderequote:Op donderdag 19 november 2009 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar je plotselinge afscheid riep wel de nodige vragen op dat kun je niet ontkennen.
Oke klaar dan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op zeg, we zijn hier niet met elkaar getrouwd, al lijkt het soms wel zo te zijn. Mensen komen en mensen gaan. Alleen de ene gaat iets makkelijker dan de andere![]()
Mensen die ik graag mag, die horen via via dan wel wat er aan de hand is.
Edit: alleen was die twee uur tekort voor![]()
Wat, is dat echt, krijg je dan een drain, punctie?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef Laysa het volgende:
ja....terwijl het niet de eerste keer is en ik alle andere keren gewoon heb overleefd zie ik er toch als een berg tegenop dat ze door mn hart gaan peuren
ik mag hopen geen drain....nee een hartcatheterisatie + een 3 tal uitgebreide scans.....en ja ook infusen maar das niets nieuws onder de zon aangezien ik een medicijnenpomp met infuus 24/7 heb....quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat, is dat echt, krijg je dan een drain, nou ik hoor het nog wel.
Nou rustig aan , slaap ze.
Kan je nagaan!! Als hij zelf NMNS al zat was...........................quote:Op donderdag 19 november 2009 23:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat je NMNS echt zat was had je ook wel gewoon kunnen vertellen, waarom je hem zat was??? Ook aan jou.
Hoe vaak gaat het fout, in procenten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik mag hopen geen drain....nee een hartcatheterisatie + een 3 tal uitgebreide scans.....en ja ook infusen maar das niets nieuws onder de zon aangezien ik een medicijnenpomp met infuus 24/7 heb....
Maar wie weet krijg ik toch die '' fok beruchte drain'' ....ik zal het eens vragen volgende week![]()
En voor jou een dikkequote:Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef Laysa het volgende:
Voor alle Die-Hard fokkers met kleine hartjes
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat het fout, in procenten?
Waardeloze lul die vent, goed dattie weg isquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je nagaan!! Als hij zelf NMNS al zat was...........................![]()
Geen idee....miss wel 1 op 3...dit wordt mn derde keerquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beter niet vragen nu, Laysa gaat nu net lekker slapen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:16 schreef Coos het volgende:
[..]
En voor jou een dikkeen slaap lekker.
Een schizofreen is nooit alleen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waardeloze lul die vent, goed dattie weg is
ja zo haha....eerst nog ff een yakultquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter niet vragen nu, Laysa gaat nu net lekker slapen.
Zeg maar dat ze het goed moeten doen en dat anders de SC langs komt over verhaal te halenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee....miss wel 1 op 3...dit wordt mn derde keer![]()
Nee neem me serieus ......meestal gaat het goed...en dat weet ik...maar toch
Nâh?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik schrik....je doet lief.....
de cardioloog is een belgquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze het goed moeten doen en dat anders de SC langs komt over verhaal te halen
Gooien we alle ruiten d'r uit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze het goed moeten doen en dat anders de SC langs komt over verhaal te halen
De Belgische medici vindt ik over het algemeen beter dan de onze.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |