http://rotterdam.nl/smartsite2249111.dwsquote:Zondag 6 september
14:00 & 16:15 uur Cityloungen in de bouwput van Calypso
Woensdag 9 september
Rotterdam pakt uit
1 t/m 13 september: NAi
14 t/m 20 september: City Informatiecentrum
Het Nieuwe Stadskantoor
Zaterdag 19 september
Parfum de BoemBoem en The Red Apple
Zondag 20 september
Parfum de BoemBoem
Vrijdag 25 september
Bekendmaking nieuwste klushuizen
Zaterdag 26 september
11:00 - 14:00 uur Nieuwbouw kijken tijdens LiViN’ op Locatie
www.zomerfestivals.nlquote:Vanaf maandag 14 september zijn de vijf ontwerpen voor het Nieuwe Stadskantoor te zien in het City Informatiecentrum op de Coolsingel 197.
Bezoekers kunnen daar met een kaart aan de beoordelingscommissie laten weten wat zij van de ontwerpen vinden. Op woensdag en zaterdag kunnen mensen gratis in een fietstaxi naar de tentoonstelling. Bewoners in het centrumgebied werden als eerste door wethouder Karakus voor de deur van het City Informatiecentrum afgezet. Karakus: “Rotterdam ontwikkelt het meest duurzame gebouw van Nederland. Wij zorgen wij er dan graag voor dat mensen op een duurzame manier naar de tentoonstelling worden gebracht.”
De tentoonstelling in het City Informatiecentrum duurt nog tot en met 20 september. In oktober neemt het College, op voordracht van de beoordelingscommissie, een besluit over het definitieve ontwerp.
Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Kippensoepje zal je goed doen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Chef stroom blijft vandaag lekker in bed.
Schandalig, inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Isegrim het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door een (potentiële) klant die voor zijn zoon en enkele huisgenoten een appartement wilde kopen in een vrij sjiek appartementencomplex dat ik beheer. Of dat mocht, het in gebruik geven van de woning aan 'derden'. Want, zo legde hij uit, "Mijn zoon woont nu in een studentenhuis en daar heerst geen orde en regelmaat en bovendien wordt er gedronken".
Like, WTF?
Ik mis het mexicaanse tintjequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kippensoepje zal je goed doen!
[ afbeelding ]
Hoe bevallen ze? Ik heb ze ook besteld voor mijn appartementje in Rotterdam. Mag ik me dan hier ook eens vaker laten zien?quote:
Ook van de Kwantum?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe bevallen ze? Ik heb ze ook besteld voor mijn appartementje in Rotterdam. Mag ik me dan hier ook eens vaker laten zien?
Ja precies dezelfde. Wilde ze nog thuis kopen en dan bezorgen in Rotterdam, maar dat deden ze niet. Moest ik weer extra naar Rotterdam om die banken te bestellen. En voor dat geld hoef je het niet te laten eigenlijk. Nu moet ik alleen nog een dressoirkast voor in de kamer, maar die gaat ws ook van de kwantum worden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook van de Kwantum?
Ze bevallen prima, ik vind het erg mooie banken voor dat geld!
Die witte die in de nieuwe folder staat? Die vonden wij ook mooi.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ja precies dezelfde. Wilde ze nog thuis kopen en dan bezorgen in Rotterdam, maar dat deden ze niet. Moest ik weer extra naar Rotterdam om die banken te bestellen. En voor dat geld hoef je het niet te laten eigenlijk. Nu moet ik alleen nog een dressoirkast voor in de kamer, maar die gaat ws ook van de kwantum worden.
Ik beslis dat niet hoor.quote:Enne, tnx dat ik me ook hier mag melden.
Die van de Caldo serie? Daar heb ik nog met de klantenservice over gemaild omdat die niet via internet te bestellen waren. Maar toen ik dus in de winkel was, stonden er zeker nog 2 of 3 in het schap.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die witte die in de nieuwe folder staat? Die vonden wij ook mooi.
Kweenie, zo'n hoge met hout aan de onderkant en glazen vitrine aan de onderkant.quote:
Ah das dan weer niet helemaal mijn ding.quote:
Ik wilde eerst die hele Caldo serie, maar die hadden ze dus niet. Toen heb ik de serie die nu in de praxis folder staat (eiken set) genomen. Maar daar moet nog een dressoir bij, vandaar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kweenie, zo'n hoge met hout aan de onderkant en glazen vitrine aan de onderkant.
[..]
Ah das dan weer niet helemaal mijn ding.
JE had toch ooit ook zoiets voor Wikipedia? Een van en een naar pagina, en je opdracht was dan van de ene naar de andere pagina te klikken via related itemsquote:
Een soort 6 degrees of separation voor wikipedia dus?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
JE had toch ooit ook zoiets voor Wikipedia? Een van en een naar pagina, en je opdracht was dan van de ene naar de andere pagina te klikken via related items
thnxquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kippensoepje zal je goed doen!
[ afbeelding ]
Hey, ik heb de kutklussen voor je soep gedaan!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Haar bedanken? Ik heb van de week 6 liter kippensoep gemaakt ja
jij hebt het niet aangeboden en je hebt geen tietenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Haar bedanken? Ik heb van de week 6 liter kippensoep gemaakt ja
Tieten: check!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij hebt het niet aangeboden en je hebt geen tieten
bedoelde dat ik voor vrouwen aardiger ben dan voor mannenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nu moet je ze nog aanbieden![]()
Of bedoelde hij dat niet?
TTIUWP!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bedoelde dat ik voor vrouwen aardiger ben dan voor mannenIk heb genoeg aan de tieten van mn vriendin
nee geen zin in. Te makkelijkquote:Op zondag 22 november 2009 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag een bezoek gebracht aan Naturalis. Altijd leuk. Ikfossielen.
Ja, TJ, kop maar in.![]()
extra schopje kon geen kwaad zei TJquote:
ik deed godfriet van puffelen helemaal geen bal dit maal.quote:Op zondag 22 november 2009 18:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
extra schopje kon geen kwaad zei TJ
Ik doe niets liever dan samen met 200 anderen masturberen.quote:Op zondag 22 november 2009 18:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik was de dvd recorder aan het programmeren voor: http://www.tvgids.nl/programma/8739841/Ooggetuige:_Masturbatiemarathon/
Ik heb nu 2 jaarcontracten gehad, en het wordt nu verlengd met 3 maanden.quote:
aha logischquote:Op maandag 23 november 2009 09:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 jaarcontracten gehad, en het wordt nu verlengd met 3 maanden.
Crisis of niet, maar dan ben ik mijn vertrouwen kwijt en kan ik er niet meer voor de volle 100 % achter de firma staan.
Dus ik ga wat anders zoeken.
mexicano kuch?quote:Op maandag 23 november 2009 10:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Done that. Ben nu wel gigantisch impulsief, irritant en praat veel, maar nogsteeds verrot.
quote:Een koppel dat graag luidruchtig de liefde bedrijft, mag van de rechter in hun appartement in Stockholm blijven wonen. Buurtbewoners wilden het stel graag uit hun appartement laten zetten, omdat ze hinder hadden van de luidruchtige pleziertjes van de twee.
Nadat de buren van de fanatieke bedsporters een klacht ingediend hadden bij verhuurbureau Stockholmsen, stapte dit bureau naar de rechter. Deze verwierp de klacht echter, omdat het lawaai ook uit een ander appartement had kunnen komen. De rechter oordeelde dat luidruchtige seks geen reden is om het koppel uit hun woning te zetten.
Tegen het paar waren al vaker klachten geuit over geluidsoverlast. Toen ging het echter niet over een lawaaiige vrijpartij, maar over een luid feestje.
waar ga je wonen?quote:Op maandag 23 november 2009 18:00 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, appartement is gepoetst. Wat een zooi had de vorige bewoner er van gemaakt. Dikke stoflagen overal nog op, en scheermesjes in de badkamer die verstopt lagen, vieze washandjes. Gelukkig is nu alles aan kant.
En m'n gordijnen zijn te smalNu moet ik morgen voor een derde gordijn gaan kijken.
Wolphaertsbocht.quote:
Hij bespringt maar één iemand met tieten.quote:Op maandag 23 november 2009 18:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Cool CG welkom in Rotterdam, pas op voor BBQ meets want LHO bespringt alles met tieten
Nounounou van de 6 fokdames die er op meetings geweest zijn, heb ik er twee besprongen. Dat is 33,33 procent, en dus lang niet alles.quote:Op maandag 23 november 2009 18:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Cool CG welkom in Rotterdam, pas op voor BBQ meets want LHO bespringt alles met tieten
oh hoorde wat anders tijdens een meetquote:Op maandag 23 november 2009 18:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nounounou van de 6 fokdames die er op meetings geweest zijn, heb ik er twee besprongen. Dat is 33,33 procent, en dus lang niet alles.
Aanzetten, aan de zijkant een knop indrukken, en tegelijkertijd de ontsteekknop indrukken?quote:Op maandag 23 november 2009 19:23 schreef ChatGirl het volgende:
Haha, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Mén, waarom is het nu zo #$% moeilijk om ergens een handleiding van een Dru gaskachel te vinden. We kregen hem vanmiddag niet aan. Weet iemand hier hoe dat werkt of zou moeten? Of is het toch verstandiger om er een mannetje naar te laten kijken?
Het is er zo een: http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26lr%3Dlang_nl%26q%3Ddru+gaskachel+ontsteken+-gevelkachel+-gevel+-inbouw%26start%3D10%26sa%3DN&url=http%3A//huis-inrichting.marktplaats.nl/kachels-en-openhaarden/298325117-dru-gaskachel-goed-onderhouden.html%3Fxref%3D1
Geen idee welk type het is verder.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh hoorde wat anders tijdens een meet
Dat deed ik, maar verder dan alleen een ontstekingsvonkje kwam ie niet. Beetje vaag probleem.quote:Op maandag 23 november 2009 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Aanzetten, aan de zijkant een knop indrukken, en tegelijkertijd de ontsteekknop indrukken?
mn eerste meet zat je met wss en alicey te flirtenquote:Op maandag 23 november 2009 19:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]een meet waar ik niet bij was? Ik ben op iedere meeting geweest de afgelopen 2 jaar
Maar vertel?
Blijven drukken, achter elkaar, terwijl je de gas knop ingedrukt houdt.quote:Op maandag 23 november 2009 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar verder dan alleen een ontstekingsvonkje kwam ie niet. Beetje vaag probleem.
quote:Op maandag 23 november 2009 20:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mn eerste meet zat je met wss en alicey te flirten
Dan nog eens proberen van de week. Als ik knop 5 indruk, dan blijft ie hangen in de kachel. Dan is ie er bijna niet meer uit te krijgen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Blijven drukken, achter elkaar, terwijl je de gas knop ingedrukt houdt.
Op mijn vorige adres kon het soms wel 2 minuten duren voordat hij het deed. Blaren op je vingers en zweet op je rug, en dan stond je verwarming nog niet eens aan
upcquote:
Zulke opmerkingen heb ik nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef junkiexp het volgende:
Kut collega's die zeiken dat je weggaat.
''Als we ons best doen kunnen we het best redden''
''Je gaat weg en laat ons zitten''
''Dat raakt me het meest''
Wat een gezeur, ik heb toch de vrijheid om weg te gaan, is toch een keuze ?
LOL Was jij dat, gek?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:11 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ise, heb ik nog garantie
[TK] AEG stofzuiger (Rotterdam)
Hij is dood nu![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:11 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ise, heb ik nog garantie
[TK] AEG stofzuiger (Rotterdam)
Hij is dood nu![]()
![]()
TOEK! hierkomenquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
![]()
Misschien TJ zijn Pacemaker er eens instoppen, kijken of hij dan weer tot leven komt (De stofzuiger dan he, ik kan mij niet voorstellen dat TJ voor een schone huiskamer zorgt)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
LOL Was jij dat, gek?
Garantie is helaas verlopen.
Verrassingquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik had me nooit gerealiseerd dat ik je al eens had ontmoet.
Hopelijk iets langer als daarnetquote:
gaskraan openzettenquote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Dus iets als 3(4) en 5 tegelijk indrukken.
Wij willen trouwens jouw bed welquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
gaskraan openzetten
1 op 'aan' zetten
3 indrukken (4 is om 'm uit te zetten)
5 uittrekken of indrukken zodat deze vonken geeft (meerdere keren doen terwijl je 3 blijft indrukken)
Als 5 kapot is, dan een lucifer erin gooien...
O ja, dat valt nog wel te regelen deze week. Zal alle onderdelen bijelkaar zoeken en dan bellen we wel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wij willen trouwens jouw bed wel
en 3 ook nog even ingedrukt houden als de waakvlam brandquote:Op maandag 23 november 2009 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Dat deed ik, maar verder dan alleen een ontstekingsvonkje kwam ie niet. Beetje vaag probleem.
Nee dank je, ik heb al kinderpostzegelsquote:
Hadden je collega's dan gedacht dat je ze mee zou nemen? Lijkt me een interessante uitdaging voor je arbeidsvoorwaardengesprek.. "Nog één ding: ik wil graag deze drie collega's meenemen. Lijkt me geen probleem toch?"quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef junkiexp het volgende:
''Als we ons best doen kunnen we het best redden''
''Je gaat weg en laat ons zitten''
''Dat raakt me het meest''
oh ik niet!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb al kinderpostzegels
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kinderpostzegels zijn voor pedofiele filatelisten.
fijn. Koop een taartquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:37 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ik bestel ze via www.kinderpostzegels.nl
Ik kijk wel uitquote:
Terecht, hard aanpakken die studenten!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Isegrim het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door een (potentiële) klant die voor zijn zoon en enkele huisgenoten een appartement wilde kopen in een vrij sjiek appartementencomplex dat ik beheer. Of dat mocht, het in gebruik geven van de woning aan 'derden'. Want, zo legde hij uit, "Mijn zoon woont nu in een studentenhuis en daar heerst geen orde en regelmaat en bovendien wordt er gedronken".
Like, WTF?
Collega's hebben wat minder kansen op de arbeidsmarkt, en dan druk ik het zacht uitquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hadden je collega's dan gedacht dat je ze mee zou nemen? Lijkt me een interessante uitdaging voor je arbeidsvoorwaardengesprek.. "Nog één ding: ik wil graag deze drie collega's meenemen. Lijkt me geen probleem toch?"
Kutweer, maar dat zal in UK niet anders geweest zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:17 schreef Alicey het volgende:
SC en ikke zijn een paar daagjes in Londen geweest. We hebben keiveel gezien daar, enorme stukken gelopen (ik schat ergens tussen de 50 en 80 kilometer in de tijd dat we er zijn geweest), hebben natuurlijk flink wat pubs gezien en hebben ook echt Londens weer gehad. Terugvliegen via Rotterdam bleek verder erg aangenaam, want daarna ben je echt ook zo thuis.
Er zullen vast nog wel foto's volgen van SC.
Als souvenir heb ik nog een virus meegenomen. Dat had voor mij niet gehoeven, maar het zij zo.
Wat heb ik gemist in de tussentijd?
Hey, die koptelefoon die Westbroek op heeft heb ik ook.quote:
We hebben er in de UK ook van kunnen genieten inderdaad, al was het daar niet zulk noodweer als het hier maandag is geweest.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:46 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kutweer, maar dat zal in UK niet anders geweest zijn.
Van jou?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://dissertations.ub.r(...)nstiphout/thesis.pdf
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:56 schreef junkiexp het volgende:
Hier zat een collega om 10:00 uur al aan de kippenpoten.
Wat is het probleem met de kachel en wat voor soort kachel is het?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:12 schreef ChatGirl het volgende:
Ondanks jullie tips heb ik mn kachel niet aangekregen
Nu zit ik te wachten totdat ik weer les heb. Nog anderhalf uur
Gevelkachel, gashaard, ... ?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik krijg mn niet aan. Het is een Dru, maar welk type weet ik niet. Het ding zit ook bomvol stof, dus daar kan het ook aan liggen, las ik ergens op internet. Ik krijg hem ook niet open om hem een keer schoon te maken.
Het is een gashaard.quote:
een kutkachelquote:Op donderdag 26 november 2009 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is het probleem met de kachel en wat voor soort kachel is het?
dan gewoon een mooi boekquote:Op donderdag 26 november 2009 20:50 schreef Isegrim het volgende:
Dat lijkt me een beetje te veel gevraagd, vriend.
aan jou wel, je bent dement en anders vergeet je mequote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Cadeautjes hoor je niet om te vragen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:08 schreef TJDoornbos het volgende:
aan jou wel, je bent dement en anders vergeet je me
Dan ga ik ook maarquote:
Nee niet naar Friesland. Ik hou liever wat afstandquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Toch niet ook naar Friesland he
Heeft het ding het ooit gedaan op de locatie waar-ie nu staat? Ging-ie toen makkelijk aan? Is er in de tijd dat het ding is uit geweest nog geknutseld aan gasleidingen? Is de hoofdkraan nog dicht gegaan in de tijd dat het ding is uitgeweest? Hoe lang heb je geprobeerd hem aan te krijgen? Zie je het vonken als je probeert te ontsteken?quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
have fun, neem je je handpop mee?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
have fun, neem je je handpop mee?
De gaskraan is dicht geweest. Die heb ik open gedraaid, en toen de gastoevoer naar de kachel even laten 'lopen'. Ik heb 1x een vonk gezien, maar toen ging ie niet aan. Ik heb het een aantal keren geprobeerd, gister heb ik er zo'n 10 minuten aan zitten pielen, maar zonder succes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heeft het ding het ooit gedaan op de locatie waar-ie nu staat? Ging-ie toen makkelijk aan? Is er in de tijd dat het ding is uit geweest nog geknutseld aan gasleidingen? Is de hoofdkraan nog dicht gegaan in de tijd dat het ding is uitgeweest? Hoe lang heb je geprobeerd hem aan te krijgen? Zie je het vonken als je probeert te ontsteken?
Als de kachel bij het gehuurde hoort, dan is het inderdaad zaak voor de verhuurder om het op te lossen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De gaskraan is dicht geweest. Die heb ik open gedraaid, en toen de gastoevoer naar de kachel even laten 'lopen'. Ik heb 1x een vonk gezien, maar toen ging ie niet aan. Ik heb het een aantal keren geprobeerd, gister heb ik er zo'n 10 minuten aan zitten pielen, maar zonder succes.
Ik heb ondertussen een mail gestuurd naar de verhuurder, met de vraag of ze dat kunnen oplossen/iemand voor laten komen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:05 schreef ChatGirl het volgende:
Proberen kan altijd, en hulpeloos kijken kan ik goed![]()
Vanaf de steiger bij Noordereiland heb je ook altijd wel een mooi uitzicht over de stad. En de Erasmus natuurlijk, en de Willemsbrug. Mooie foto's met het water er bij.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:15 schreef DutchTrain het volgende:
Moet je even hier kijken => http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=385
Bijna de hele skyline vastleggen kun je bij helder weer vanaf de toren van de Grote Kerk in Delft doen. Of één van de flats in Voorhof, Delft. Een mooi uitzicht heb je vanaf de Kralingse Plas of vanaf de afrit Centrum van de A13 die overgaat in de Stadhoudersweg (maar daar mag je natuurlijk niet even rustig rond gaan lopen).
Als je alleen het centrum wilt zien, ga dan even de toren van de Laurenskerk beklimmen, naar de restaurants van de Bijenkorf en de V&D of wacht tot het weer bouwputtenfestival / wolkenkrabberfestival / dag van de architectuur is, wanneer je allerlei gebouwen kan bezoeken.
Ga in ieder geval naar het City Informatie Centrum op het Binnenwegplein, in het paviljoen bij de ingang van Metro Churchillplein/Beurs. en natuurlijk een broodje halen bij de Italianen op het pleintje ervoor
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:15 schreef DutchTrain het volgende:
Moet je even hier kijken => http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=385
Bijna de hele skyline vastleggen kun je bij helder weer vanaf de toren van de Grote Kerk in Delft doen. Of één van de flats in Voorhof, Delft. Een mooi uitzicht heb je vanaf de Kralingse Plas of vanaf de afrit Centrum van de A13 die overgaat in de Stadhoudersweg (maar daar mag je natuurlijk niet even rustig rond gaan lopen).
Als je alleen het centrum wilt zien, ga dan even de toren van de Laurenskerk beklimmen, naar de restaurants van de Bijenkorf en de V&D of wacht tot het weer bouwputtenfestival / wolkenkrabberfestival / dag van de architectuur is, wanneer je allerlei gebouwen kan bezoeken.
Ga in ieder geval naar het City Informatie Centrum op het Binnenwegplein, in het paviljoen bij de ingang van Metro Churchillplein/Beurs. en natuurlijk een broodje halen bij de Italianen op het pleintje ervoor
Thanks voor de tipsquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vanaf de steiger bij Noordereiland heb je ook altijd wel een mooi uitzicht over de stad. En de Erasmus natuurlijk, en de Willemsbrug. Mooie foto's met het water er bij.
Niet helemaal wat ik zocht, maar dit is ook goed.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:15 schreef DutchTrain het volgende:
quote:Gewonden en arrestaties bij uitgaansgeweld in Rotterdam
29 november 2009
Bij diverse vechtpartijen in Rotterdam zijn afgelopen nacht acht mensen gewond geraakt. Bij de ongereldheden bij de Maassilo, Ahoy en een café aan de Eendrachtsweg zijn in totaal twintig arrestaties verricht.
Bij de Maassilo keerde een groep van tientallen mensen zich rond zes uur zondagmorgen tegen de politie, nadat agenten een aantal vechtersbazen uit elkaar wilden halen na het feest Musica Republica. De politie werd daarbij door omstanders bekogeld met stenen en bierflesjes.
Een agent raakte daarbij lichtgewond aan zijn hoofd. Er werden extra agenten opgeroepen die de groep uit elkaar wist te drijven. Er werden daarbij veertien relschoppers opgepakt.
Ahoy
Eerder liep het ook in Ahoy uit de hand. In de loop van de avond ontstonden tijdens het feest Dream City meerdere vechtpartijen bij de ingang en in de zaal. In overleg met de organisatie werd het evenement om half twaalf beëindigd, twee uur eerder dan gepland. Door het geweld raakten zeven mensen gewond, van wie er vier naar het ziekenhuis moesten worden vervoerd. Agenten hielden zes mensen aan.
Schot in been
In een café aan de Eendrachtsweg werd zaterdagnacht een man in zijn been geschoten na een woordenwisseling. De man werd naar het Erasmus MC overgebracht en kon een behandeling het ziekenhuis weer verlaten. De recherche onderzoekt de schietpartij.
Dat is de Mauritsweg. Eendrachtsweg is de weg haaks op de WdW. Zal dus ergens bij Congs Corner zijn ...quote:Op zondag 29 november 2009 17:16 schreef junkiexp het volgende:
Benieuwd welk cafe aan de eendrachtsweg.
Ik hoop niet Hemmingways, anders is het een tijdje dicht.
Je heb gelijkt, het heette vroeger niet voor niets de Mauritsbarquote:Op zondag 29 november 2009 19:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Dat is de Mauritsweg. Eendrachtsweg is de weg haaks op de WdW. Zal dus ergens bij Congs Corner zijn ...
bij blue label of eendracht
quote:Op maandag 30 november 2009 07:49 schreef SingleCoil het volgende:
Moggu...verkouden, rochelend, niezend en hoestend in de trein naar BXL. Kutbelgen. Kuttrein. Kutmaandag.
Daar wordt je vrolijk van, als IT'er 's ochtends vroeg..quote:Op maandag 30 november 2009 08:49 schreef SingleCoil het volgende:
...er zijn technische problemen met de software van de thalys, daarom stopt 'ie af en toe...
Waarna we verhaal zijn gaan halen op Schiphol, de baliemedewerker aangaf dat we enkel een klacht in konden dienen, waarop een -donkere- medereiziger vroeg wat zijn naam was, voor die klacht...quote:Op maandag 30 november 2009 02:26 schreef Isegrim het volgende:
Van 21:30 tot 02:00 onderweg zijn van Leeuwarden naar Rotterdam.
Teringlijers bij de NS adviseren ons om om te reizen via Schiphol, waar vervolgens helemaal geen aansluiting blijkt te zijn zodat we een uur staan te wachten.
Ik moest eerst vanuit Arnhem per bus naar Utrecht en toen vanaf daar met trein naar Leiden alvorens ik naar huis kon. Maar zo onbeschofd als die NS(B)-er werd ik niet.quote:Op maandag 30 november 2009 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarna we verhaal zijn gaan halen op Schiphol, de baliemedewerker aangaf dat we enkel een klacht in konden dienen, waarop een -donkere- medereiziger vroeg wat zijn naam was, voor die klacht...
Dit weigerde hij te geven, die jongen liep kwaad weg, waarna de NS medewerker de woorden "kankerneger" liet vallen
Ik scheld getinte medewerkers ook niet uit voor kanker neger zodra ze een IT probleem hebben. Ben ik nou niet betrokken?quote:Op maandag 30 november 2009 12:09 schreef SingleCoil het volgende:
Tja, nSSers voelen zich vaak persoonlijk aangevallen als je ergens over klaagt. "Betrokkenheid" heet dat.
Klopt precies volgens de reisplanner, dus niets mis met dat advies. Tenzij je liever op het station van Woerden had staan wachten op de bus naar Gouda. Denk dat je dan juist blij mag zijn dat je via Schiphol bent gegaan; daar kun je nog vliegtuigen / mensen kijken, shoppen en eten.quote:Op maandag 30 november 2009 02:26 schreef Isegrim het volgende:
Van 21:30 tot 02:00 onderweg zijn van Leeuwarden naar Rotterdam.
Teringlijers bij de NS adviseren ons om om te reizen via Schiphol, waar vervolgens helemaal geen aansluiting blijkt te zijn zodat we een uur staan te wachten.
Het bleek dat we in Hilversum op een trein naar Amsterdam hadden moeten stappen, en daar op een trein naar Rotterdam. En dan waren we zo'n 2 uur eerder in Rotterdam geweest.quote:Op maandag 30 november 2009 13:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klopt precies volgens de reisplanner, dus niets mis met dat advies. Tenzij je liever op het station van Woerden had staan wachten op de bus naar Gouda. Denk dat je dan juist blij mag zijn dat je via Schiphol bent gegaan; daar kun je nog vliegtuigen / mensen kijken, shoppen en eten.
EN als je gewoon in den haag overgestapt was? Of was er een storing ofzo, er rijden toch 5 treinen tussen 12 en 1 vanaf schiphol naar 010?quote:Op maandag 30 november 2009 14:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het bleek dat we in Hilversum op een trein naar Amsterdam hadden moeten stappen, en daar op een trein naar Rotterdam. En dan waren we zo'n 2 uur eerder in Rotterdam geweest.
Woerden - Gouda was stuk, Nachtnet is om het uur ofzo, maar reed dit weekend niet over Schiphol ('NS zet busje in').quote:Op maandag 30 november 2009 14:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
EN als je gewoon in den haag overgestapt was? Of was er een storing ofzo, er rijden toch 5 treinen tussen 12 en 1 vanaf schiphol naar 010?
er rijden normaal gesproken op zaterdagavond tussen 12 en 1 5 treinen tussen schiphol en 010 via den haag, dat heeft niks met woerden-gouda te makenquote:Op maandag 30 november 2009 14:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Woerden - Gouda was stuk, Nachtnet is om het uur ofzo, maar reed dit weekend niet over Schiphol ('NS zet busje in').
Er valt op Schiphol bijzonder weinig te zien om half één 's nachts en vrijwel alles is dicht...quote:Op maandag 30 november 2009 13:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klopt precies volgens de reisplanner, dus niets mis met dat advies. Tenzij je liever op het station van Woerden had staan wachten op de bus naar Gouda. Denk dat je dan juist blij mag zijn dat je via Schiphol bent gegaan; daar kun je nog vliegtuigen / mensen kijken, shoppen en eten.
Die reden er nu niet. De enige trein die tussen middernacht en één uur reed, was die van 00:52 en die hebben we na een uur wachten ook genomen.quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
er rijden normaal gesproken op zaterdagavond tussen 12 en 1 5 treinen tussen schiphol en 010 via den haag, dat heeft niks met woerden-gouda te maken
Zondagavond.... en vanaf onze aankomst ging er 1 trein naar hoofddorp, en "onze" trein van 1:11 naar Leiden/Den Haag (met aansluiting naar Den Haag HS/Rotterdam).quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
er rijden normaal gesproken op zaterdagavond tussen 12 en 1 5 treinen tussen schiphol en 010 via den haag, dat heeft niks met woerden-gouda te maken
00:52, niet 01:11.quote:Op maandag 30 november 2009 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zondagavond.... en vanaf onze aankomst ging er 1 trein naar hoofddorp, en "onze" trein van 1:11 naar Leiden/Den Haag (met aansluiting naar Den Haag HS/Rotterdam).
Naja, alles, al het non-food. Onder andere omstandigheden kan ik mij er altijd best vermaken..quote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er valt op Schiphol bijzonder weinig te zien om half één 's nachts en vrijwel alles is dicht...
maar er reden toch bussen tussen schiphol en leiden? Volgende de NS heb je dan maar 15 minuten vertragingquote:Op maandag 30 november 2009 15:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die reden er nu niet. De enige trein die tussen middernacht en één uur reed, was die van 00:52 en die hebben we na een uur wachten ook genomen.
Vanaf half twee...quote:Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
maar er reden toch bussen tussen schiphol en leiden? Volgende de NS heb je dan maar 15 minuten vertraging
quote:Op maandag 30 november 2009 15:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Je mag gewoon Rotterdam niet meer in terrorist!
irritant zijnquote:Op maandag 30 november 2009 15:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]van wat voor soort terrorisme wordt ik verdacht?
onsquote:Op maandag 30 november 2009 15:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tegen wie?En wanneer verschijn jij dan voor het Internationale gerechtshof?
ze komt hooguit uit vrije wil!quote:Op maandag 30 november 2009 17:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ontvoer dr maar een keer mee naar een meeting
quote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze komt hooguit uit vrije wil!
Het is ook highly overrated. A wilde ook een eigen wil, dat heb ik haar uit haar hoofd gepraat en nu gaat alles bij ons thuis een stuk gemakkelijker.quote:
Het willen van een eigen wil is al heel gevaarlijk hoor.....quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het is ook highly overrated. A wilde ook een eigen wil, dat heb ik haar uit haar hoofd gepraat en nu gaat alles bij ons thuis een stuk gemakkelijker.
*nog steeds in Brussel en nog steeds verkouden, trouwens...*
en dan krijgen we allemaal bier?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:32 schreef junkiexp het volgende:
Zo nog 19 dagen bij dit bedrijf, aftellen dus.
Is best een mogelijkheid, ik ben er erg blij mee iigquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en dan krijgen we allemaal bier?
ah...zoals "ja dieper dieper harder harder" bedoel je?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het willen van een eigen wil is al heel gevaarlijk hoor.....Straks gaat ze nog een mening ergens over uiten
Of dat ze ineens vragen naar specifiek avondeten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ah...zoals "ja dieper dieper harder harder" bedoel je?
als ze het dan ook makenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of dat ze ineens vragen naar specifiek avondeten.
hè? Waarom zouden ze vragen naar specifiek eten? Ze weten toch wel wat je wilt eten?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of dat ze ineens vragen naar specifiek avondeten.
Oh, ik voer die van mij iedere dag, net als mn konijnen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hè? Waarom zouden ze vragen naar specifiek eten? Ze weten toch wel wat je wilt eten?
isegrim?quote:
Robert Dahl.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:07 schreef SingleCoil het volgende:
Hey Reya! Van wie waren ook alweer die vijf criteria om te beoordelen of iets een democratie is?
quote:1. Effective Participation - Citizens must have adequate and equal opportunities to form their preference and place questions on the public agenda and express reasons for one outcome over the other.
2. Voting Equality at the Decisive Stage - Each citizen must be assured his or her judgements will be counted as equal in weights to the judgements of others.
3. Enlightened Understanding - Citizens must enjoy ample and equal opportunities for discovering and affirming what choice would best serve their interests.
4. Control of the Agenda - Demos or people must have the opportunity to decide what political matters actually are and what should be brought up for deliberation.
5. Inclusiveness - Equality must extend to all citizens within the state. Everyone has legitimate stake within the political process.
Je hebt nogal snel een nieuwe baan gehosseld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:32 schreef junkiexp het volgende:
Zo nog 19 dagen bij dit bedrijf, aftellen dus.
voor sinterklaas?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:58 schreef Tijgertje. het volgende:
Goedemorgen. Ik ben echt fucking zenuwachtig.
Haquote:Op woensdag 2 december 2009 09:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Nee. Rijexamen.
Zit hier een bakje muesli naar binnen te werken.
Gaat niet al te best.
Als het goed is blijft het droog ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Haik ben goed
. Niet zo druk maken komt wel goed
Hopelijk heb je een beetje redelijk weer
ja, dadt ookquote:Op woensdag 2 december 2009 08:52 schreef Reya het volgende:
Het d-dt-virus, toevallig?
Hoe kreeg je dat voor elkaar dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:03 schreef Reya het volgende:
Ach, zelfs ik heb dat in één keer gehaald, zonder zelfs maar over de minste vaardigheden in het besturen van een auto te beschikken.
Nee, héél lief zijn voor de examinatorquote:Op woensdag 2 december 2009 09:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar dan?Heel goed kijken?
Ik ben Alicey nietquote:Op woensdag 2 december 2009 09:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, héél lief zijn voor de examinator
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:48 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen. Verkoudheid bah!
Waarom loopt mijn firewall ineens om de twee minuten te roepen dat ik wordt aangevallen door een virus?
maar waarom zegdt mijn antivirus daar dan niks over?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
OT : Omdat je zelf besmet bent vrees ik.
sterkte! Ik blijf ff binnenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Nee. Rijexamen.
Zit hier een bakje muesli naar binnen te werken.
Gaat niet al te best.
Er was vooral weinig verkeer op de weg toen ik afreed; ik vrees dat je in Rotterdam niet snel tegen dat geluk aanloopt.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar dan?Heel goed kijken?
Hmm. Ik rij in Overschie, en rond 11 uur. Opzich wel een mooie rustige tijd.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Er was vooral weinig verkeer op de weg toen ik afreed; ik vrees dat je in Rotterdam niet snel tegen dat geluk aanloopt.
Haha. Thanks!quote:
Omdat die het nog niet doorheeft misschien.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
maar waarom zegdt mijn antivirus daar dan niks over?
Ik heb nog niet 100% zeker iets hoor, maar ik ben wel bij mijn vorige werkgever op gesprek geweest en kan sowieso aan de slag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt nogal snel een nieuwe baan gehosseld.
Fijn is dat! Die zou mij toch juist moeten beschemen tegen dit soort onzin?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat die het nog niet doorheeft misschien.
Succesquote:Op woensdag 2 december 2009 09:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hmm. Ik rij in Overschie, en rond 11 uur. Opzich wel een mooie rustige tijd.
[..]
Haha. Thanks!
Sounds like it is...quote:Op woensdag 2 december 2009 09:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Fijn is dat! Die zou mij toch juist moeten beschemen tegen dit soort onzin?
Ik krijg nu steeds popups Security Center Alert, do you want to block xyz, maar de enige buttondie ik kanclickenis "Enable Protection". Als ik dat doe kom ik in protected mode om een Installer.exe uit te voeren,dat doe ik dus maar nietm want ik geloof niet dat MS één van hun componenten zo zou noemen, ergo trojan, toch?
Veel op websites met illegale troep geweest?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Fijn is dat! Die zou mij toch juist moeten beschemen tegen dit soort onzin?
Ik krijg nu steeds popups Security Center Alert, do you want to block xyz, maar de enige buttondie ik kanclickenis "Enable Protection". Als ik dat doe kom ik in protected mode om een Installer.exe uit te voeren,dat doe ik dus maar nietm want ik geloof niet dat MS één van hun componenten zo zou noemen, ergo trojan, toch?
\quote:Op woensdag 2 december 2009 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Pak chocomel van ongeveer anderhalve meter hoog uit je handen laten schieten geeft nogal een rommeltje
Aken is zo te zien nog de enige stad met Kerstmarkt die zonder Umweltplakette te bezoeken is.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:36 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga zaterdag naar Aken, en ik zoek ook nog iemand die terug kan rijden zodat ik kan drinken op de kerstmarkt![]()
.
En de rest van de week alles uitpakken en inelkaar zetten?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
Whoeh! Maandag komen ze (bijna) alle spullen brengen!Witgoed, tv, banken en kast. Nu alleen nog de tafels, maar die bezorgen ze niet op maandag.
Zolang het pak dicht zit, hoeft dat geen probleem te zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Pak chocomel van ongeveer anderhalve meter hoog uit je handen laten schieten geeft nogal een rommeltje
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hmm. Ik rij in Overschie, en rond 11 uur. Opzich wel een mooie rustige tijd.
Wel als het plastic klepje aan de bovenkant incl folie er aan 1 stuk afvliegt, om met een diaree-achtig spoor een meter of 3 verderop op de grond te belanden.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zolang het pak dicht zit, hoeft dat geen probleem te zijn
Deze sturen we door naar Mythbustersquote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel als het plastic klepje aan de bovenkant incl folie er aan 1 stuk afvliegt, om met een diaree-achtig spoor een meter of 3 verderop op de grond te belanden.
Ik wil ook wel gewoon een foto van het pak maken hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Deze sturen we door naar Mythbusters
Ik denk dat het alleen mogelijk is om een spoor van 3 meter te krijgen uit de originele vulopening, als jij op het pak hebt staan springen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil ook wel gewoon een foto van het pak maken hoor
Het pak heeft standaard 2 openingen he, 1 ovale en 1 rond "lucht" gat. Het spoor was ca een meter. Inmiddels heeft het pak ook een iets andere vorm...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen mogelijk is om een spoor van 3 meter te krijgen uit de originele vulopening, als jij op het pak hebt staan springen.
Ow, 1 meter... dan geloof ik het welquote:Op woensdag 2 december 2009 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het pak heeft standaard 2 openingen he, 1 ovale en 1 rond "lucht" gat. Het spoor was ca een meter. Inmiddels heeft het pak ook een iets andere vorm...
Omdat het in Nederland gebruikelijk is een kerstmarkt na sinterklaas te houden?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:27 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, even ontopic...
... waarom heeft niemand in dit topic gemeld dat de Deense, Zweedse, Finse en Noorste Kerstmarkt dit jaar in november allemaal al zijn geweest
Dopje lag verder, en de plas werd snel groter dan het spoor van 1 meterquote:Op woensdag 2 december 2009 10:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ow, 1 meter... dan geloof ik het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |