De gaskraan is dicht geweest. Die heb ik open gedraaid, en toen de gastoevoer naar de kachel even laten 'lopen'. Ik heb 1x een vonk gezien, maar toen ging ie niet aan. Ik heb het een aantal keren geprobeerd, gister heb ik er zo'n 10 minuten aan zitten pielen, maar zonder succes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heeft het ding het ooit gedaan op de locatie waar-ie nu staat? Ging-ie toen makkelijk aan? Is er in de tijd dat het ding is uit geweest nog geknutseld aan gasleidingen? Is de hoofdkraan nog dicht gegaan in de tijd dat het ding is uitgeweest? Hoe lang heb je geprobeerd hem aan te krijgen? Zie je het vonken als je probeert te ontsteken?
Als de kachel bij het gehuurde hoort, dan is het inderdaad zaak voor de verhuurder om het op te lossen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De gaskraan is dicht geweest. Die heb ik open gedraaid, en toen de gastoevoer naar de kachel even laten 'lopen'. Ik heb 1x een vonk gezien, maar toen ging ie niet aan. Ik heb het een aantal keren geprobeerd, gister heb ik er zo'n 10 minuten aan zitten pielen, maar zonder succes.
Ik heb ondertussen een mail gestuurd naar de verhuurder, met de vraag of ze dat kunnen oplossen/iemand voor laten komen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:05 schreef ChatGirl het volgende:
Proberen kan altijd, en hulpeloos kijken kan ik goed![]()
Vanaf de steiger bij Noordereiland heb je ook altijd wel een mooi uitzicht over de stad. En de Erasmus natuurlijk, en de Willemsbrug. Mooie foto's met het water er bij.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:15 schreef DutchTrain het volgende:
Moet je even hier kijken => http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=385
Bijna de hele skyline vastleggen kun je bij helder weer vanaf de toren van de Grote Kerk in Delft doen. Of één van de flats in Voorhof, Delft. Een mooi uitzicht heb je vanaf de Kralingse Plas of vanaf de afrit Centrum van de A13 die overgaat in de Stadhoudersweg (maar daar mag je natuurlijk niet even rustig rond gaan lopen).
Als je alleen het centrum wilt zien, ga dan even de toren van de Laurenskerk beklimmen, naar de restaurants van de Bijenkorf en de V&D of wacht tot het weer bouwputtenfestival / wolkenkrabberfestival / dag van de architectuur is, wanneer je allerlei gebouwen kan bezoeken.
Ga in ieder geval naar het City Informatie Centrum op het Binnenwegplein, in het paviljoen bij de ingang van Metro Churchillplein/Beurs. en natuurlijk een broodje halen bij de Italianen op het pleintje ervoor
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:15 schreef DutchTrain het volgende:
Moet je even hier kijken => http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=385
Bijna de hele skyline vastleggen kun je bij helder weer vanaf de toren van de Grote Kerk in Delft doen. Of één van de flats in Voorhof, Delft. Een mooi uitzicht heb je vanaf de Kralingse Plas of vanaf de afrit Centrum van de A13 die overgaat in de Stadhoudersweg (maar daar mag je natuurlijk niet even rustig rond gaan lopen).
Als je alleen het centrum wilt zien, ga dan even de toren van de Laurenskerk beklimmen, naar de restaurants van de Bijenkorf en de V&D of wacht tot het weer bouwputtenfestival / wolkenkrabberfestival / dag van de architectuur is, wanneer je allerlei gebouwen kan bezoeken.
Ga in ieder geval naar het City Informatie Centrum op het Binnenwegplein, in het paviljoen bij de ingang van Metro Churchillplein/Beurs. en natuurlijk een broodje halen bij de Italianen op het pleintje ervoor
Thanks voor de tipsquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vanaf de steiger bij Noordereiland heb je ook altijd wel een mooi uitzicht over de stad. En de Erasmus natuurlijk, en de Willemsbrug. Mooie foto's met het water er bij.
Niet helemaal wat ik zocht, maar dit is ook goed.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:15 schreef DutchTrain het volgende:
quote:Gewonden en arrestaties bij uitgaansgeweld in Rotterdam
29 november 2009
Bij diverse vechtpartijen in Rotterdam zijn afgelopen nacht acht mensen gewond geraakt. Bij de ongereldheden bij de Maassilo, Ahoy en een café aan de Eendrachtsweg zijn in totaal twintig arrestaties verricht.
Bij de Maassilo keerde een groep van tientallen mensen zich rond zes uur zondagmorgen tegen de politie, nadat agenten een aantal vechtersbazen uit elkaar wilden halen na het feest Musica Republica. De politie werd daarbij door omstanders bekogeld met stenen en bierflesjes.
Een agent raakte daarbij lichtgewond aan zijn hoofd. Er werden extra agenten opgeroepen die de groep uit elkaar wist te drijven. Er werden daarbij veertien relschoppers opgepakt.
Ahoy
Eerder liep het ook in Ahoy uit de hand. In de loop van de avond ontstonden tijdens het feest Dream City meerdere vechtpartijen bij de ingang en in de zaal. In overleg met de organisatie werd het evenement om half twaalf beëindigd, twee uur eerder dan gepland. Door het geweld raakten zeven mensen gewond, van wie er vier naar het ziekenhuis moesten worden vervoerd. Agenten hielden zes mensen aan.
Schot in been
In een café aan de Eendrachtsweg werd zaterdagnacht een man in zijn been geschoten na een woordenwisseling. De man werd naar het Erasmus MC overgebracht en kon een behandeling het ziekenhuis weer verlaten. De recherche onderzoekt de schietpartij.
Dat is de Mauritsweg. Eendrachtsweg is de weg haaks op de WdW. Zal dus ergens bij Congs Corner zijn ...quote:Op zondag 29 november 2009 17:16 schreef junkiexp het volgende:
Benieuwd welk cafe aan de eendrachtsweg.
Ik hoop niet Hemmingways, anders is het een tijdje dicht.
Je heb gelijkt, het heette vroeger niet voor niets de Mauritsbarquote:Op zondag 29 november 2009 19:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Dat is de Mauritsweg. Eendrachtsweg is de weg haaks op de WdW. Zal dus ergens bij Congs Corner zijn ...
bij blue label of eendracht
quote:Op maandag 30 november 2009 07:49 schreef SingleCoil het volgende:
Moggu...verkouden, rochelend, niezend en hoestend in de trein naar BXL. Kutbelgen. Kuttrein. Kutmaandag.
Daar wordt je vrolijk van, als IT'er 's ochtends vroeg..quote:Op maandag 30 november 2009 08:49 schreef SingleCoil het volgende:
...er zijn technische problemen met de software van de thalys, daarom stopt 'ie af en toe...
Waarna we verhaal zijn gaan halen op Schiphol, de baliemedewerker aangaf dat we enkel een klacht in konden dienen, waarop een -donkere- medereiziger vroeg wat zijn naam was, voor die klacht...quote:Op maandag 30 november 2009 02:26 schreef Isegrim het volgende:
Van 21:30 tot 02:00 onderweg zijn van Leeuwarden naar Rotterdam.
Teringlijers bij de NS adviseren ons om om te reizen via Schiphol, waar vervolgens helemaal geen aansluiting blijkt te zijn zodat we een uur staan te wachten.
Ik moest eerst vanuit Arnhem per bus naar Utrecht en toen vanaf daar met trein naar Leiden alvorens ik naar huis kon. Maar zo onbeschofd als die NS(B)-er werd ik niet.quote:Op maandag 30 november 2009 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarna we verhaal zijn gaan halen op Schiphol, de baliemedewerker aangaf dat we enkel een klacht in konden dienen, waarop een -donkere- medereiziger vroeg wat zijn naam was, voor die klacht...
Dit weigerde hij te geven, die jongen liep kwaad weg, waarna de NS medewerker de woorden "kankerneger" liet vallen
Ik scheld getinte medewerkers ook niet uit voor kanker neger zodra ze een IT probleem hebben. Ben ik nou niet betrokken?quote:Op maandag 30 november 2009 12:09 schreef SingleCoil het volgende:
Tja, nSSers voelen zich vaak persoonlijk aangevallen als je ergens over klaagt. "Betrokkenheid" heet dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |