quote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze komt hooguit uit vrije wil!
Het is ook highly overrated. A wilde ook een eigen wil, dat heb ik haar uit haar hoofd gepraat en nu gaat alles bij ons thuis een stuk gemakkelijker.quote:
Het willen van een eigen wil is al heel gevaarlijk hoor.....quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het is ook highly overrated. A wilde ook een eigen wil, dat heb ik haar uit haar hoofd gepraat en nu gaat alles bij ons thuis een stuk gemakkelijker.
*nog steeds in Brussel en nog steeds verkouden, trouwens...*
en dan krijgen we allemaal bier?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:32 schreef junkiexp het volgende:
Zo nog 19 dagen bij dit bedrijf, aftellen dus.
Is best een mogelijkheid, ik ben er erg blij mee iigquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en dan krijgen we allemaal bier?
ah...zoals "ja dieper dieper harder harder" bedoel je?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het willen van een eigen wil is al heel gevaarlijk hoor.....Straks gaat ze nog een mening ergens over uiten
Of dat ze ineens vragen naar specifiek avondeten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ah...zoals "ja dieper dieper harder harder" bedoel je?
als ze het dan ook makenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of dat ze ineens vragen naar specifiek avondeten.
hè? Waarom zouden ze vragen naar specifiek eten? Ze weten toch wel wat je wilt eten?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of dat ze ineens vragen naar specifiek avondeten.
Oh, ik voer die van mij iedere dag, net als mn konijnen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hè? Waarom zouden ze vragen naar specifiek eten? Ze weten toch wel wat je wilt eten?
isegrim?quote:
Robert Dahl.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:07 schreef SingleCoil het volgende:
Hey Reya! Van wie waren ook alweer die vijf criteria om te beoordelen of iets een democratie is?
quote:1. Effective Participation - Citizens must have adequate and equal opportunities to form their preference and place questions on the public agenda and express reasons for one outcome over the other.
2. Voting Equality at the Decisive Stage - Each citizen must be assured his or her judgements will be counted as equal in weights to the judgements of others.
3. Enlightened Understanding - Citizens must enjoy ample and equal opportunities for discovering and affirming what choice would best serve their interests.
4. Control of the Agenda - Demos or people must have the opportunity to decide what political matters actually are and what should be brought up for deliberation.
5. Inclusiveness - Equality must extend to all citizens within the state. Everyone has legitimate stake within the political process.
Je hebt nogal snel een nieuwe baan gehosseld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:32 schreef junkiexp het volgende:
Zo nog 19 dagen bij dit bedrijf, aftellen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |