voor sinterklaas?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:58 schreef Tijgertje. het volgende:
Goedemorgen. Ik ben echt fucking zenuwachtig.
Haquote:Op woensdag 2 december 2009 09:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Nee. Rijexamen.
Zit hier een bakje muesli naar binnen te werken.
Gaat niet al te best.
Als het goed is blijft het droog ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Haik ben goed
. Niet zo druk maken komt wel goed
Hopelijk heb je een beetje redelijk weer
ja, dadt ookquote:Op woensdag 2 december 2009 08:52 schreef Reya het volgende:
Het d-dt-virus, toevallig?
Hoe kreeg je dat voor elkaar dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:03 schreef Reya het volgende:
Ach, zelfs ik heb dat in één keer gehaald, zonder zelfs maar over de minste vaardigheden in het besturen van een auto te beschikken.
Nee, héél lief zijn voor de examinatorquote:Op woensdag 2 december 2009 09:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar dan?Heel goed kijken?
Ik ben Alicey nietquote:Op woensdag 2 december 2009 09:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, héél lief zijn voor de examinator
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:48 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen. Verkoudheid bah!
Waarom loopt mijn firewall ineens om de twee minuten te roepen dat ik wordt aangevallen door een virus?
maar waarom zegdt mijn antivirus daar dan niks over?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
OT : Omdat je zelf besmet bent vrees ik.
sterkte! Ik blijf ff binnenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Nee. Rijexamen.
Zit hier een bakje muesli naar binnen te werken.
Gaat niet al te best.
Er was vooral weinig verkeer op de weg toen ik afreed; ik vrees dat je in Rotterdam niet snel tegen dat geluk aanloopt.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar dan?Heel goed kijken?
Hmm. Ik rij in Overschie, en rond 11 uur. Opzich wel een mooie rustige tijd.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Er was vooral weinig verkeer op de weg toen ik afreed; ik vrees dat je in Rotterdam niet snel tegen dat geluk aanloopt.
Haha. Thanks!quote:
Omdat die het nog niet doorheeft misschien.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
maar waarom zegdt mijn antivirus daar dan niks over?
Ik heb nog niet 100% zeker iets hoor, maar ik ben wel bij mijn vorige werkgever op gesprek geweest en kan sowieso aan de slag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt nogal snel een nieuwe baan gehosseld.
Fijn is dat! Die zou mij toch juist moeten beschemen tegen dit soort onzin?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat die het nog niet doorheeft misschien.
Succesquote:Op woensdag 2 december 2009 09:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hmm. Ik rij in Overschie, en rond 11 uur. Opzich wel een mooie rustige tijd.
[..]
Haha. Thanks!
Sounds like it is...quote:Op woensdag 2 december 2009 09:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Fijn is dat! Die zou mij toch juist moeten beschemen tegen dit soort onzin?
Ik krijg nu steeds popups Security Center Alert, do you want to block xyz, maar de enige buttondie ik kanclickenis "Enable Protection". Als ik dat doe kom ik in protected mode om een Installer.exe uit te voeren,dat doe ik dus maar nietm want ik geloof niet dat MS één van hun componenten zo zou noemen, ergo trojan, toch?
Veel op websites met illegale troep geweest?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Fijn is dat! Die zou mij toch juist moeten beschemen tegen dit soort onzin?
Ik krijg nu steeds popups Security Center Alert, do you want to block xyz, maar de enige buttondie ik kanclickenis "Enable Protection". Als ik dat doe kom ik in protected mode om een Installer.exe uit te voeren,dat doe ik dus maar nietm want ik geloof niet dat MS één van hun componenten zo zou noemen, ergo trojan, toch?
\quote:Op woensdag 2 december 2009 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Pak chocomel van ongeveer anderhalve meter hoog uit je handen laten schieten geeft nogal een rommeltje
Aken is zo te zien nog de enige stad met Kerstmarkt die zonder Umweltplakette te bezoeken is.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:36 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga zaterdag naar Aken, en ik zoek ook nog iemand die terug kan rijden zodat ik kan drinken op de kerstmarkt![]()
.
En de rest van de week alles uitpakken en inelkaar zetten?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
Whoeh! Maandag komen ze (bijna) alle spullen brengen!Witgoed, tv, banken en kast. Nu alleen nog de tafels, maar die bezorgen ze niet op maandag.
Zolang het pak dicht zit, hoeft dat geen probleem te zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Pak chocomel van ongeveer anderhalve meter hoog uit je handen laten schieten geeft nogal een rommeltje
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hmm. Ik rij in Overschie, en rond 11 uur. Opzich wel een mooie rustige tijd.
Wel als het plastic klepje aan de bovenkant incl folie er aan 1 stuk afvliegt, om met een diaree-achtig spoor een meter of 3 verderop op de grond te belanden.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zolang het pak dicht zit, hoeft dat geen probleem te zijn
Deze sturen we door naar Mythbustersquote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel als het plastic klepje aan de bovenkant incl folie er aan 1 stuk afvliegt, om met een diaree-achtig spoor een meter of 3 verderop op de grond te belanden.
Ik wil ook wel gewoon een foto van het pak maken hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Deze sturen we door naar Mythbusters
Ik denk dat het alleen mogelijk is om een spoor van 3 meter te krijgen uit de originele vulopening, als jij op het pak hebt staan springen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil ook wel gewoon een foto van het pak maken hoor
Het pak heeft standaard 2 openingen he, 1 ovale en 1 rond "lucht" gat. Het spoor was ca een meter. Inmiddels heeft het pak ook een iets andere vorm...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen mogelijk is om een spoor van 3 meter te krijgen uit de originele vulopening, als jij op het pak hebt staan springen.
Ow, 1 meter... dan geloof ik het welquote:Op woensdag 2 december 2009 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het pak heeft standaard 2 openingen he, 1 ovale en 1 rond "lucht" gat. Het spoor was ca een meter. Inmiddels heeft het pak ook een iets andere vorm...
Omdat het in Nederland gebruikelijk is een kerstmarkt na sinterklaas te houden?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:27 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, even ontopic...
... waarom heeft niemand in dit topic gemeld dat de Deense, Zweedse, Finse en Noorste Kerstmarkt dit jaar in november allemaal al zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |