voor sinterklaas?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:58 schreef Tijgertje. het volgende:
Goedemorgen. Ik ben echt fucking zenuwachtig.
Haquote:Op woensdag 2 december 2009 09:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Nee. Rijexamen.
Zit hier een bakje muesli naar binnen te werken.
Gaat niet al te best.
Als het goed is blijft het droog ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Haik ben goed
. Niet zo druk maken komt wel goed
Hopelijk heb je een beetje redelijk weer
ja, dadt ookquote:Op woensdag 2 december 2009 08:52 schreef Reya het volgende:
Het d-dt-virus, toevallig?
Hoe kreeg je dat voor elkaar dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:03 schreef Reya het volgende:
Ach, zelfs ik heb dat in één keer gehaald, zonder zelfs maar over de minste vaardigheden in het besturen van een auto te beschikken.
Nee, héél lief zijn voor de examinatorquote:Op woensdag 2 december 2009 09:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar dan?Heel goed kijken?
Ik ben Alicey nietquote:Op woensdag 2 december 2009 09:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, héél lief zijn voor de examinator
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:48 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen. Verkoudheid bah!
Waarom loopt mijn firewall ineens om de twee minuten te roepen dat ik wordt aangevallen door een virus?
maar waarom zegdt mijn antivirus daar dan niks over?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
OT : Omdat je zelf besmet bent vrees ik.
sterkte! Ik blijf ff binnenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Nee. Rijexamen.
Zit hier een bakje muesli naar binnen te werken.
Gaat niet al te best.
Er was vooral weinig verkeer op de weg toen ik afreed; ik vrees dat je in Rotterdam niet snel tegen dat geluk aanloopt.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar dan?Heel goed kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |