Wij willen trouwens jouw bed welquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
gaskraan openzetten
1 op 'aan' zetten
3 indrukken (4 is om 'm uit te zetten)
5 uittrekken of indrukken zodat deze vonken geeft (meerdere keren doen terwijl je 3 blijft indrukken)
Als 5 kapot is, dan een lucifer erin gooien...
O ja, dat valt nog wel te regelen deze week. Zal alle onderdelen bijelkaar zoeken en dan bellen we wel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wij willen trouwens jouw bed wel
en 3 ook nog even ingedrukt houden als de waakvlam brandquote:Op maandag 23 november 2009 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Dat deed ik, maar verder dan alleen een ontstekingsvonkje kwam ie niet. Beetje vaag probleem.
Nee dank je, ik heb al kinderpostzegelsquote:
Hadden je collega's dan gedacht dat je ze mee zou nemen? Lijkt me een interessante uitdaging voor je arbeidsvoorwaardengesprek.. "Nog één ding: ik wil graag deze drie collega's meenemen. Lijkt me geen probleem toch?"quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef junkiexp het volgende:
''Als we ons best doen kunnen we het best redden''
''Je gaat weg en laat ons zitten''
''Dat raakt me het meest''
oh ik niet!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb al kinderpostzegels
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kinderpostzegels zijn voor pedofiele filatelisten.
fijn. Koop een taartquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:37 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ik bestel ze via www.kinderpostzegels.nl
Ik kijk wel uitquote:
Terecht, hard aanpakken die studenten!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Isegrim het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door een (potentiële) klant die voor zijn zoon en enkele huisgenoten een appartement wilde kopen in een vrij sjiek appartementencomplex dat ik beheer. Of dat mocht, het in gebruik geven van de woning aan 'derden'. Want, zo legde hij uit, "Mijn zoon woont nu in een studentenhuis en daar heerst geen orde en regelmaat en bovendien wordt er gedronken".
Like, WTF?
Collega's hebben wat minder kansen op de arbeidsmarkt, en dan druk ik het zacht uitquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hadden je collega's dan gedacht dat je ze mee zou nemen? Lijkt me een interessante uitdaging voor je arbeidsvoorwaardengesprek.. "Nog één ding: ik wil graag deze drie collega's meenemen. Lijkt me geen probleem toch?"
Kutweer, maar dat zal in UK niet anders geweest zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:17 schreef Alicey het volgende:
SC en ikke zijn een paar daagjes in Londen geweest. We hebben keiveel gezien daar, enorme stukken gelopen (ik schat ergens tussen de 50 en 80 kilometer in de tijd dat we er zijn geweest), hebben natuurlijk flink wat pubs gezien en hebben ook echt Londens weer gehad. Terugvliegen via Rotterdam bleek verder erg aangenaam, want daarna ben je echt ook zo thuis.
Er zullen vast nog wel foto's volgen van SC.
Als souvenir heb ik nog een virus meegenomen. Dat had voor mij niet gehoeven, maar het zij zo.
Wat heb ik gemist in de tussentijd?
Hey, die koptelefoon die Westbroek op heeft heb ik ook.quote:
We hebben er in de UK ook van kunnen genieten inderdaad, al was het daar niet zulk noodweer als het hier maandag is geweest.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:46 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kutweer, maar dat zal in UK niet anders geweest zijn.
Van jou?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://dissertations.ub.r(...)nstiphout/thesis.pdf
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:56 schreef junkiexp het volgende:
Hier zat een collega om 10:00 uur al aan de kippenpoten.
Wat is het probleem met de kachel en wat voor soort kachel is het?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:12 schreef ChatGirl het volgende:
Ondanks jullie tips heb ik mn kachel niet aangekregen
Nu zit ik te wachten totdat ik weer les heb. Nog anderhalf uur
Gevelkachel, gashaard, ... ?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik krijg mn niet aan. Het is een Dru, maar welk type weet ik niet. Het ding zit ook bomvol stof, dus daar kan het ook aan liggen, las ik ergens op internet. Ik krijg hem ook niet open om hem een keer schoon te maken.
Het is een gashaard.quote:
een kutkachelquote:Op donderdag 26 november 2009 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is het probleem met de kachel en wat voor soort kachel is het?
dan gewoon een mooi boekquote:Op donderdag 26 november 2009 20:50 schreef Isegrim het volgende:
Dat lijkt me een beetje te veel gevraagd, vriend.
aan jou wel, je bent dement en anders vergeet je mequote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Cadeautjes hoor je niet om te vragen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:08 schreef TJDoornbos het volgende:
aan jou wel, je bent dement en anders vergeet je me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |