Scheelt wel weer geldquote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee Dankjewel.
Misschien wel in Nederland, maar denk het niet.
Neehoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In Brussel spreken de meeste mensen overigens frans.
hehhe dat is tof ja, vind t altijd wel leuk om te kijken vanaf een veilige afstandquote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja maar ik zou dus niet beschermd worden door grote stoere sterke kerels, tenzij ik ze inhuur
Laatst bij een concert in zo'n pit gestaan, je gaat wel bijna dood maar als je omflikkerd word je dus wel direct opgeraapt. Die sfeer
Als je zo gaat doen duurt het inderdaad lang voor je gevoelquote:Op donderdag 19 november 2009 20:48 schreef x3ro het volgende:
Nog maar een uur en 10 minuten te gaan
Des te eerder staat die MAC op je bureauquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Inderdaad. En aangezien ik met mijn grote bezuinigingsplan bezig ben tikt dat lekker aan.
It's his wayquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen duurt het inderdaad lang voor je gevoel
Macbook Pro.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Des te eerder staat die MAC op je bureau.
Dat dus, en een enkele keer losgaan in zo'n ding is leuk maar ik was bij een concert van een fucking ROCKBAND en daar gingen van die emojostimongolen moshen voor hun leven, het hele fucking concert door, zelfs bij de rustige nummers waarbij je gewoon wilt springen zonder direct een beuk in je rug te krijgen, paupersquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso, waarom zou een moshpit zo leuk zijn. Doe dat lekker thuis ofzo, snap er sowieso de meerwaarde niet van. Maar dat is mijn mening.
Meh, ik kan er niets aan doen. Werk met n pc en dan heb je zon leuke klok in beeldquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen duurt het inderdaad lang voor je gevoel
Och got, 10 mensen, waarvan je niet eens zeker weet of het inwoners van Brussel zijn, zijn genoeg om wat over heel Brussel te zeggen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gast. Ik heb gister met minstens 10 Belgen gesproken en ze spraken geen van allen Frans.
quote:
Ja want al die Belgen komen uit brusselquote:Op donderdag 19 november 2009 20:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gast. Ik heb gister met minstens 10 Belgen gesproken en ze spraken geen van allen Frans.
Voor de verandering ben ik het een keer met jou eens.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso, waarom zou een moshpit zo leuk zijn. Doe dat lekker thuis ofzo, snap er sowieso de meerwaarde niet van. Maar dat is mijn mening.
Dat dus.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat dus, en een enkele keer losgaan in zo'n ding is leuk maar ik was bij een concert van een fucking ROCKBAND en daar gingen van die emojostimongolen moshen voor hun leven, paupers
En ja. Ze woonden allemaal in Brussel.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Och got, 10 mensen, waarvan je niet eens zeker weet of het inwoners van Brussel zijn, zijn genoeg om wat over heel Brussel te zeggen.
Toe maar zoquote:
dat moet vastgelegd wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Voor de verandering ben ik het een keer met jou eens.
Weet ik veel of ik in de binnenstad zat of niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja want al die Belgen komen uit brussel...
Ben je toevallig ook in de binnenstad geweest.
MIJN ervaring met Brussel is dat je daar niet tegen een verkoper in de winkel Nederlands kan praten en verwachten dat hij Nederlands terug praatquote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Tijgertje. het volgende:
Oké. Dus wat gaan we geloven. Een simpel artikeltje of eigen ervaring.
Wauw. Moeilijke keuze gek.
Rock ja, Shinedown. Het heeele fucking concert door, ook bij rustige nummersquote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
éen keer is misschien leuk, maar die wall of deaths etc. Kijk met Death metal enzo kan ik het nog begrijpen maar bij fucking rock?
Nou, 10 op de 150.000 inwoners van de stad alleen al.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En ja. Ze woonden allemaal in Brussel.
Een grote pokke chaos daarquote:
Ja dat laatste sowieso, maar we gingen met school naar Brussel toe om de franse taal in de praktijk te brengen, dusja, Frans is wel degelijk te hoofdtaal in Brusselquote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Weet ik veel of ik in de binnenstad zat of niet.
Kutstad is het.
Oké. En MIJN ervaring is dat ik vrij weinig mensen frans heb horen praten en dat de mensen waar ik mee gepraat heb gewoon Nederlands konden.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
MIJN ervaring met Brussel is dat je daar niet tegen een verkoper in de winkel Nederlands kan praten en verwachten dat hij Nederlands terug praat. Maarja ik ben daar ook maar in 15 winkels geweest
.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Rock ja, Shinedown. Het heeele fucking concert door, ook bij rustige nummers
Maar statistisch gezien heb ik gelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. En MIJN ervaring is dat ik vrij weinig mensen frans heb horen praten en dat de mensen waar ik mee gepraat heb gewoon Nederlands konden.
Vreselijk! Ik heb m'n ouders nog nooit zo tegen elkaar horen schreeuwen als in de auto in Brussel onderweg naar Frankrijk. Ik heb gelachenquote:
Oké.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat laatste sowieso, maar we gingen met school naar Brussel toe om de franse taal in de praktijk te brengen, dusja, Frans is wel degelijk te hoofdtaal in Brussel.
Als je de mensen niet persoonlijk kent zijn ze niet overdreven vriendelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is echt triest
.
Sowieso, België.
Wil je nu een koekje?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar statistisch gezien heb ik gelijk
WTF is een moshpit??quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Moshpits kunnen kneitertof zijn... Als er maar niet van die brede bezwete metalheads meedoen... Die rammen te hard
..
heheheh jaa dat was hier ookquote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Vreselijk! Ik heb m'n ouders nog nooit zo tegen elkaar horen schreeuwen als in de auto in Brussel onderweg naar Frankrijk. Ik heb gelachen
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar statistisch gezien heb ik gelijk
Ja maar ben je dan ook in brussel zelf geweest of in een of ander stadion of zaal? Kijk dat is een verschill he.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. En MIJN ervaring is dat ik vrij weinig mensen frans heb horen praten en dat de mensen waar ik mee gepraat heb gewoon Nederlands konden.
Ja. Ook recht op je hoofd.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Moshpits kunnen kneitertof zijn... Als er maar niet van die brede bezwete metalheads meedoen... Die rammen te hard
..
Kheb de 26e tussentijdse toets, maar heb die omgezet naar praktijk examenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je rijbewijs nou es?
Moshenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
..
Samequote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Vreselijk! Ik heb m'n ouders nog nooit zo tegen elkaar horen schreeuwen als in de auto in Brussel onderweg naar Frankrijk. Ik heb gelachen
Vorst Nationaal. Ergens in Brussel.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar ben je dan ook in brussel zelf geweest of in een of ander stadion of zaal? Kijk dat is een verschill he.
Antwerpen is ook wel een leuke stadquote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar ben je dan ook in brussel zelf geweest of in een of ander stadion of zaal? Kijk dat is een verschill he.
M'n pa was aan het rijden en m'n ma vroeg de hele tijd waar we nou precies waren op de kaart. Op 'n gegeven moment vroeg ze het dus weer: "Waar zijn we nou?" M'n pa: "BRUSSEEEEL!!!!"quote:
gewoon interesse, t duurt gewoon al een hele tijd hequote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kheb de 26e tussentijdse toets, maar heb die omgezet naar praktijk examen![]()
Why u so interested
Dat je steeds je gelijk probeert te halen.quote:
quote:
hehehequote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
M'n pa was aan het rijden en m'n ma vroeg de hele tijd waar we nou precies waren op de kaart. Op 'n gegeven moment vroeg ze het dus weer: "Waar zijn we nou?" M'n pa: "BRUSSEEEEL!!!!"
Ik haal het toch alleen als ik het ook heb?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat je steeds je gelijk probeert te halen.
Smirnoff Ice + beertjechips ftw.quote:
Jij wintquote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Smirnoff Ice + beertjechips ftw.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ach je kent mequote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Plums het volgende:
[..]
gewoon interesse, t duurt gewoon al een hele tijd he![]()
De pijn is ondraaglijk!!!quote:
Omgquote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet je snel worden, het is allebei al bijna op.quote:
ja nee, hoef je mij niet te vertellen. ik weet precies hoe jij bent hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 21:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach je kent meBen er al meer dan n jaar mee bezig. Wanneer ik ns geen les meer heb ingepland duurt dat weer ns n maand voordat ik bel voor een nieuwe etc. Dan ben je zo 1 jaar bezig
Breezahquote:
Hallo ik ben een poes, dag vriendenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
HAHAHAH hij vliegt zo maar in de brand die!
Ik kom niet meer bij
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet je snel worden, het is allebei al bijna op.
Erhm anders gebruik je een lucifer?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoe de fuck kom ik aan een aansteker?... Ik rook niet eens
Dat dronk ik toen ik 14 was ofzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, wij sterven zonder reden.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Hallo ik ben een poes, dag vrienden
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoe de fuck kom ik aan een aansteker?... Ik rook niet eens
Nou enquote:Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat dronk ik toen ik 14 was ofzo.
quote:
Waar de fuck heb ik lucifers of een aansteker voor nodig?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Erhm anders gebruik je een lucifer?
Er is maar 1 echte fok! pyromaan en dat is MaddoxXquote:
Ik heb bier voor mn neus!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Bre3zah topique is ergens anders![]()
Jesus ga bier drinken ofzo
Wat heeft iedereen daar toch mee, ik blijf het ranzige tyfuszooi vindenquote:
Dronk jij beertjeschipsquote:Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Uitgevallen haren in de fik steken, dat stinkt zo gruwelijkquote:
Toch niet over je toetsenbord net als Plumsquote:
Om de godverse kaarsjes in je huis aan te maken. Die vliegen niet vanzelf in brand.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waar de fuck heb ik lucifers of een aansteker voor nodig?... Ik verbaas me gewoon dat er een aansteker op mijn kamer ligt, kan me niet herinneren hoe ik er aan kom
Niet waaaaaaar, je kent me vet oppervlakkig enzoquote:Op donderdag 19 november 2009 21:02 schreef Plums het volgende:
[..]
ja nee, hoef je mij niet te vertellen. ik weet precies hoe jij bent hoor
Maar, maar. WIjn lust ik niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
IK kan wel bier drinkenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Toch niet over je toetsenbord net als Plums
't is gewoon lekker. Als limonade dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen daar toch mee, ik blijf het ranzige tyfuszooi vinden
Je gaat toch geen breezer drinkenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef -SG- het volgende:
Een echte vent maakt het geen reet uit wat ie drinkt.
Ja, maar dat is Razz, geen smirnoff icequote:Op donderdag 19 november 2009 21:06 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohnee ik lieg.
Toen ik 17 was nog.
[ afbeelding ]
Remember?
Kaarsjesquote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Om de godverse kaarsjes in je huis aan te maken. Die vliegen niet vanzelf in brand.
Of roep 2 keer turbo.
Ik begon me al zorgen te makenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Toch niet over je toetsenbord net als Plums
Untruequote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef -SG- het volgende:
Een echte vent maakt het geen reet uit wat ie drinkt.
Als hij zich daar fijn bij voelt, lekker boeiend, een echte vent die maakt het ook geen reet uit wat een ander drinkt. Dit zegt ie alleen maar om zelf 'stoerder' over te laten komenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:06 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Je gaat toch geen breezer drinkenMij maakt 't niet uit, als het maar bier is
(als ik ga zuipen dan)
Nog beterquote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Razz, geen smirnoff ice
Dat dus.quote:
Razz met Fanta = een vloeibaar Raketjequote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Meneer EsGay is een heldquote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als hij zich daar fijn bij voelt, lekker boeiend, een echte vent die maakt het ook geen reet uit wat een ander drinkt. Dit zegt ie alleen maar om zelf 'stoerder' over te laten komen.
Ik wil het een keer proberen met Hero Cericequote:Op donderdag 19 november 2009 21:08 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Razz met Fanta = een vloeibaar Raketje
quote:Hooooook... Hook me up!
Ohja. Wtf. Ik dacht dat het smirnoff was.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Wtf. Ik dacht dat het smirnoff was.
*Gaat zoeken.
Oké.quote:
Shit, ik verraad mezelf van het altijd bier drinkenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:08 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Pics or didn't happenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik heb ook heul nog niet geknoeid vandaag
HA-HA!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Shit, ik verraad mezelf van het altijd bier drinken![]()
Ik ben niet meer stoer![]()
Erg toch.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
Dennis op die foto
Met zn korte haaren een bril
Jawelquote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Tijgertje. het volgende:
Ohja. Er is ook een Smirnoff foto. Maar die ga ik hier niet neergooien.
The Veronica's pwnenquote:
Ik heb 'n keer toen ik zat was smirnoff ice op, en ik had 't niet eens doorquote:
Ja. Hoewel ik die periode snel wil vergeten.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
De Dennis van de meets was veel toffer ja
Ohja. Kak.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
We hebben ook allemaal je foto's uit je breezer periode mogen aanschouwen
Afgelopen meet alleen maar gedronkenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:08 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ah zo.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. http://fotoboek.fok.nl/prodygee
Sow waar is die heenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. http://fotoboek.fok.nl/prodygee
Ik moest er smakelijk om lachen toenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Kak.
En die zijn nog steeds niet weg.
Wanna see wanna seequote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Kak.
En die zijn nog steeds niet weg.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Plums het volgende:
[..]
Take me on the floor, cant take it anymore![]()
![]()
Net Marnixquote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is van Fok! verdwenen nadat ie niet meer achter Lau aanzat
Like a real hustlin' playaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is van Fok! verdwenen nadat ie niet meer achter Lau aanzat
Jij hebt nog nooit met een vrouw samengeleefd?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef Pinkerton het volgende:
Haha m'n huisgenote heeft een handoek tulband op. Ik moest er echt om lachen
Viel Spaßquote:
Jawel, maar niet met blauwe tulbandenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit met een vrouw samengeleefd?
Ik snap nog steeds niet wat er zo geweldig was aan die gast want hij zag er gewoon echt een beetje .. tsjah .. lam uitquote:
Jij was gewoon jaloersquote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er zo geweldig was aan die gast want hij zag er gewoon echt een beetje .. tsjah .. lam uit
Crimson Chinquote:
Het-is-de-Crimson-Chin!quote:
Jij zit op fok door mijquote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ohja, die zat ook even op fok
Maar zou dat ook niet door NG komen?
Niks om jaloers op te zijn tbh.. Maar hij was gewoon zo'n typisch geval van wtfquote:
Heb ik ook altijd.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef Pinkerton het volgende:
Haha m'n huisgenote heeft een handoek tulband op. Ik moest er echt om lachen
Nee. Hij had zn account voor mij aangemaakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ohja, die zat ook even op fok
Maar zou dat ook niet door NG komen?
Hij was super mooi.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er zo geweldig was aan die gast want hij zag er gewoon echt een beetje .. tsjah .. lam uit
Vervang af en toe maar door regelmatig.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niks om jaloers op te zijn tbh.. Maar hij was gewoon zo'n typisch geval van wtfhe looks braindamaged
Maar jullie soort heeft afentoe vreemde logica
Juh! ik weetquote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Hyman het volgende:
Plums
Jij vond metalcore toch ook wel goed ?
Luister die dan even
Uhu...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niks om jaloers op te zijn tbh.. Maar hij was gewoon zo'n typisch geval van wtfhe looks braindamaged
Maar jullie soort heeft afentoe vreemde logica
Is dus echt HET voorbeeld van:quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vervang af en toe maar door regelmatig.
Oké. Mogelijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is dus echt HET voorbeeld van:
[..]
Astumeblieftquote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Klopt ja
Jij hebt mn leven verneukt
Ohja. Wij hadden nog een trio plan.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Plums het volgende:
x3ro vind marnix gewoon kut omdat ik em ook een mooie jongen vond.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Plums het volgende:
Dat kan ik me nog herinneren jaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Wij hadden nog een trio plan.
Moeten we nu een ander zoeken dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Wij hadden nog een trio plan.
Bel af.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef livalo het volgende:
Bah, ik moet dadelijk oppassen. Geen zin.
Bijquote:
Do is er niet op tegen denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef Plums het volgende:
[..]
Moeten we nu een ander zoeken dan?
Jah echt ehquote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Plums het volgende:
Lieke.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef livalo het volgende:
Birgit.quote:
Nee, m'n broertje zit daar nu omdat ik eerst moest volleyballen. Is ook weer zo lullig als 'ie maar 5 uurtjes kan slapen omdat ik niet kom opdagen.quote:
Terzijdequote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah echt ehBoh wat een klootzak vond ik het daarom
![]()
Nee, het was meer een vorm van onbegrip waarom "iedereen" hem zo geweldig vond maar dat ter zeide
Laptop mee, en FOK!ken maar.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef livalo het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Do is er niet op tegen denk ik.
Waar is Do wel op tegen?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Do is er niet op tegen denk ik.
Hmm, dat dan ook weer wel jaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, m'n broertje zit daar nu omdat ik eerst moest volleyballen. Is ook weer zo lullig als 'ie maar 5 uurtjes kan slapen omdat ik niet kom opdagen.
Hello! Wat een vrolijk welkomquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Plums het volgende:
[..]
Die is geloof ik nergens op tegen.
Ik heb daar geen internet.quote:
Heb je niet zo'n KPN usb-stick? Dan zijn ze best handigquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Plums het volgende:
[..]
Die is geloof ik nergens op tegen.
quote:
Ik ben ook vrolijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Hello! Wat een vrolijk welkom.
Ik ben meer van de exacte vakken, talen totaaaaaal niet mijn ding. Hoe beschamend die vaut ook wasquote:
Ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Bee. het volgende:
[..]
Word ik tegenwoordig aangesproken met mijn eigen naam?
Goed nieuwsquote:
Kapot duur.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n KPN usb-stick? Dan zijn ze best handig
Exacte vakken als in?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben meer van de exacte vakken, talen totaaaaaal niet mijn ding. Hoe beschamend die vaut ook was
Nùh, ik zit eigenlijk alleen thuis op internet, dus dan heb ik geen KPNusb of weet ik veel wat nodig.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n KPN usb-stick? Dan zijn ze best handig
Gelukkig!quote:
17 euro per maand, en als je drie zakelijke retourtjes haalt bij de NS krijg je de usb stick zelf gratisquote:
Maar weet je zeker dat ze geen internet verbinding daar hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Nùh, ik zit eigenlijk alleen thuis op internet, dus dan heb ik geen KPNusb of weet ik veel wat nodig.
Of je neemt een iPhone.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
17 euro per maand, en als je drie zakelijke retourtjes haalt bij de NS krijg je de usb stick zelf gratis.
Alhoewel 17 euro wel duur is. Als het je niets oplevert.
Daar zit wat inquote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja.Ik vind usernames stom als ik de voornaam ken.
Wis/nat/scheikunde enzoquote:
Alcoholist!!!11quote:
Nee, want die kinderen hadden straf omdat ze op internetsites zaten waar ze niet mochten zitten, en nu hebben die ouders het internet eruit gegooit.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar weet je zeker dat ze geen internet verbinding daar hebben.
Ja, dan ben je meteen 400 euro kwijtquote:
Goed planquote:
Succes met vinden.quote:
Mwéh, geef mij dan maar Geschiedenisquote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wis/nat/scheikunde enzo
[..]
Alcoholist!!!11
Misschien klein beetje jaloers dat ik dat pas over een half uur kan
40 PM.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan ben je meteen 400 euro kwijt.
40?!quote:
Geschiedenis, Maatschapijleerquote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Natuurkunde, scheikunde, biologie...
Vind ik overigens ook zeer interessant vak maar waar ik gewoon van nature "goed" in ben zijn toch wel die exacte vakkenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwéh, geef mij dan maar Geschiedenis.
Leen een film van het internet.quote:
Engels, economiequote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geschiedenis, Maatschapijleer...
Ja maar welkequote:
Ah zo, met exacte vakken heb ik echt he-le-maal niksquote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vind ik overigens ook zeer interessant vak maar waar ik gewoon van nature "goed" in ben zijn toch wel die exacte vakken
en biologie en aardrijkskundequote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geschiedenis, Maatschapijleer...
Like usual. Ik mis de tv van in NY. Begonnen elk uur van de dag series/films etcquote:
Heb je Pans Labyrinth nou al gekeken? Wat vond je ervan?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja maar welkeLaatste tijd alleen maar zin in romantische tienerflicks, en die heb ik allemaal al gezien.
Jij zat binnen toen je op vakantie in ny was?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Like usual. Ik mis de tv van in NY. Begonnen elk uur van de dag series/films etc
Malcolm in the Middlequote:
Neequote:Op donderdag 19 november 2009 21:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Heb je Pans Labyrinth nou al gekeken? Wat vond je ervan?
Up (quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja maar welkeLaatste tijd alleen maar zin in romantische tienerflicks, en die heb ik allemaal al gezien.
Dat zit ik nu ook te kijken, maar ik vind 't niet heel geweldig.quote:
Neeheeeeeee. Maar aangezien ik daar geen drank kreeg was t vervolgens na een leuke avond gehad te hebben je neer te ploffen in het hotel rond 24:00 een biertje open te trekken en te gaan chillersquote:Op donderdag 19 november 2009 21:31 schreef Plums het volgende:
[..]
Jij zat binnen toen je op vakantie in ny was?
Dat is echt téveelquote:
Van de vrachtauto gevallen?quote:
Nou, daar heb je een film die je kunt gaan kijken!quote:
gezienquote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Up ()
Fame
Komt een vrouw bij de dokter
Love Happens
Lover of Loser
Mannen die vrouwen haten
Achtergrondvullingquote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat zit ik nu ook te kijken, maar ik vind 't niet heel geweldig.
ja maar das geen romantische flickquote:Op donderdag 19 november 2009 21:33 schreef livalo het volgende:
[..]
Nou, daar heb je een film die je kunt gaan kijken!
Pfffffff is ook nooooit goed ehquote:Op donderdag 19 november 2009 21:33 schreef Plums het volgende:
[..]
gezien
stomme remake. originele al te vaak gezien.
nederlands
misschien
nederlands
nederlands
Ik zie geen smileys meer.Sjoegerd heeft me aangestoken ofzo.
Leuke soaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:33 schreef Plums het volgende:
[..]
gezien
nederlands
misschien
nederlands
nederlands
Mannen die vrouwen haten kan je ook in het Engels kijken, of in het Zweeds.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:33 schreef Plums het volgende:
[..]
gezien
nederlands
misschien
nederlands
nederlands
ach beter dan de echtequote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:34 schreef Plums het volgende:
[..]
ja maar das geen romantische flick![]()
ik ben liefdeloos enzo, ik moet t nu van films hebben
Je hebt n coole hond enzoquote:Op donderdag 19 november 2009 21:34 schreef Plums het volgende:
[..]
ja maar das geen romantische flick![]()
ik ben liefdeloos enzo, ik moet t nu van films hebben
Iets meer als bij een iPod Touch, die je voor 180 euro hebtquote:Op donderdag 19 november 2009 21:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mwah. Als je ziet wat je ervoor terug krijgt.
Hee! Ik ook!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het echt gehad met me belabberd voelen de hele tijd.
Geen ervaring goddankquote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Plums het volgende:
[..]
ach beter dan de echte
trouwens, that reminds me. even iemand vragen hoe t met de zijne is![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet wat ik meeneem vanuit Zweden als cadeau ehquote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Plums het volgende:
[..]
ach beter dan de echte
trouwens, that reminds me. even iemand vragen hoe t met de zijne is![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je daarmee overal internet?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iets meer als bij een iPod Touch, die je voor 180 euro hebt.
Awwquote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het echt gehad met me belabberd voelen de hele tijd.
Wel overal internetquote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heb je daarmee overal internet?
Kan je daarmee bellen en smsn?
Nee.
Oeeeeh.
Helemaal niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel overal internet.
Niet bellen inderdaad. Maar bellen is overrated.
Voor dat laatste heb je een mobiel van 30 euro en 10 euro per maand Vodafone Blox.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heb je daarmee overal internet?
Kan je daarmee bellen en smsn?
Nee.
Oeeeeh.
Ja, bijna overal dusquote:Op donderdag 19 november 2009 21:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Alleen wireless.
Ja maar care.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Voor dat laatste heb je een mobiel van 30 euro en 10 euro per maand Vodafone Blox.
Zou die ons minder belabberd laten voelen?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Een vriendje zoeken die ons heel gelukkig maakt?
Ik niet. iPhone is overrated.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja maar care.
Ik wil een iPhone. Ik hou van die dingen.
Ja. Dat dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zou die ons minder belabberd laten voelen?
Het maakt het wel minder erg. Knuffelen en geaaid worden over buik.
Wat het m is ermee. Dingen zijn gewoon echt uber relaxt in gebruik etc. Interface is heel fijn/logisch. En dat mis ik toch wel bij veel gsm's. Care dat ie crap camera heeft etc. Is toch zooi wat ik nooit gebruik.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja maar care.
Ik wil een iPhone. Ik hou van die dingen.
En veel kussen is goed voor je weerstand.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zou die ons minder belabberd laten voelen?
Het maakt het wel minder erg. Knuffelen en geaaid worden over buik.
Gast. Ik voel me al drie dagen misselijk en dan ga jij over zoiets ranzigs praten.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Hyman het volgende:
Even 3 broodjes knakworst met kaas en curry naar binnen gepropt
Anders had hij zijn besmette fallus zomaar in jouw flamoes gedeponeerd?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die gast t me vertelde![]()
Ja, thuis en op school. Waar je normaal het meeste bent. Enige moment waar het wel van pas zou komen is onderweg ergens naartoe, of op vakantie etc.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja niet dus.
Alleen thuis. Of als er een openbaar netwerk is.
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Dat dus.
Ik denk dat het zou helpen ja.
Wat zeg je dat mooi.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Anders had hij zijn besmette fallus zomaar in jouw flamoes gedeponeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |