Scheelt wel weer geldquote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee Dankjewel.
Misschien wel in Nederland, maar denk het niet.
Neehoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In Brussel spreken de meeste mensen overigens frans.
hehhe dat is tof ja, vind t altijd wel leuk om te kijken vanaf een veilige afstandquote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja maar ik zou dus niet beschermd worden door grote stoere sterke kerels, tenzij ik ze inhuur
Laatst bij een concert in zo'n pit gestaan, je gaat wel bijna dood maar als je omflikkerd word je dus wel direct opgeraapt. Die sfeer
Als je zo gaat doen duurt het inderdaad lang voor je gevoelquote:Op donderdag 19 november 2009 20:48 schreef x3ro het volgende:
Nog maar een uur en 10 minuten te gaan
Des te eerder staat die MAC op je bureauquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Inderdaad. En aangezien ik met mijn grote bezuinigingsplan bezig ben tikt dat lekker aan.
It's his wayquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen duurt het inderdaad lang voor je gevoel
Macbook Pro.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Des te eerder staat die MAC op je bureau.
Dat dus, en een enkele keer losgaan in zo'n ding is leuk maar ik was bij een concert van een fucking ROCKBAND en daar gingen van die emojostimongolen moshen voor hun leven, het hele fucking concert door, zelfs bij de rustige nummers waarbij je gewoon wilt springen zonder direct een beuk in je rug te krijgen, paupersquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso, waarom zou een moshpit zo leuk zijn. Doe dat lekker thuis ofzo, snap er sowieso de meerwaarde niet van. Maar dat is mijn mening.
Meh, ik kan er niets aan doen. Werk met n pc en dan heb je zon leuke klok in beeldquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen duurt het inderdaad lang voor je gevoel
Och got, 10 mensen, waarvan je niet eens zeker weet of het inwoners van Brussel zijn, zijn genoeg om wat over heel Brussel te zeggen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gast. Ik heb gister met minstens 10 Belgen gesproken en ze spraken geen van allen Frans.
quote:
Ja want al die Belgen komen uit brusselquote:Op donderdag 19 november 2009 20:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gast. Ik heb gister met minstens 10 Belgen gesproken en ze spraken geen van allen Frans.
Voor de verandering ben ik het een keer met jou eens.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso, waarom zou een moshpit zo leuk zijn. Doe dat lekker thuis ofzo, snap er sowieso de meerwaarde niet van. Maar dat is mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |