Scheelt wel weer geldquote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee Dankjewel.
Misschien wel in Nederland, maar denk het niet.
Neehoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In Brussel spreken de meeste mensen overigens frans.
hehhe dat is tof ja, vind t altijd wel leuk om te kijken vanaf een veilige afstandquote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja maar ik zou dus niet beschermd worden door grote stoere sterke kerels, tenzij ik ze inhuur
Laatst bij een concert in zo'n pit gestaan, je gaat wel bijna dood maar als je omflikkerd word je dus wel direct opgeraapt. Die sfeer
Als je zo gaat doen duurt het inderdaad lang voor je gevoelquote:Op donderdag 19 november 2009 20:48 schreef x3ro het volgende:
Nog maar een uur en 10 minuten te gaan
Des te eerder staat die MAC op je bureauquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Inderdaad. En aangezien ik met mijn grote bezuinigingsplan bezig ben tikt dat lekker aan.
It's his wayquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen duurt het inderdaad lang voor je gevoel
Macbook Pro.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Des te eerder staat die MAC op je bureau.
Dat dus, en een enkele keer losgaan in zo'n ding is leuk maar ik was bij een concert van een fucking ROCKBAND en daar gingen van die emojostimongolen moshen voor hun leven, het hele fucking concert door, zelfs bij de rustige nummers waarbij je gewoon wilt springen zonder direct een beuk in je rug te krijgen, paupersquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso, waarom zou een moshpit zo leuk zijn. Doe dat lekker thuis ofzo, snap er sowieso de meerwaarde niet van. Maar dat is mijn mening.
Meh, ik kan er niets aan doen. Werk met n pc en dan heb je zon leuke klok in beeldquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen duurt het inderdaad lang voor je gevoel
Och got, 10 mensen, waarvan je niet eens zeker weet of het inwoners van Brussel zijn, zijn genoeg om wat over heel Brussel te zeggen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gast. Ik heb gister met minstens 10 Belgen gesproken en ze spraken geen van allen Frans.
quote:
Ja want al die Belgen komen uit brusselquote:Op donderdag 19 november 2009 20:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gast. Ik heb gister met minstens 10 Belgen gesproken en ze spraken geen van allen Frans.
Voor de verandering ben ik het een keer met jou eens.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso, waarom zou een moshpit zo leuk zijn. Doe dat lekker thuis ofzo, snap er sowieso de meerwaarde niet van. Maar dat is mijn mening.
Dat dus.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat dus, en een enkele keer losgaan in zo'n ding is leuk maar ik was bij een concert van een fucking ROCKBAND en daar gingen van die emojostimongolen moshen voor hun leven, paupers
En ja. Ze woonden allemaal in Brussel.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Och got, 10 mensen, waarvan je niet eens zeker weet of het inwoners van Brussel zijn, zijn genoeg om wat over heel Brussel te zeggen.
Toe maar zoquote:
dat moet vastgelegd wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Voor de verandering ben ik het een keer met jou eens.
Weet ik veel of ik in de binnenstad zat of niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja want al die Belgen komen uit brussel...
Ben je toevallig ook in de binnenstad geweest.
MIJN ervaring met Brussel is dat je daar niet tegen een verkoper in de winkel Nederlands kan praten en verwachten dat hij Nederlands terug praatquote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Tijgertje. het volgende:
Oké. Dus wat gaan we geloven. Een simpel artikeltje of eigen ervaring.
Wauw. Moeilijke keuze gek.
Rock ja, Shinedown. Het heeele fucking concert door, ook bij rustige nummersquote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
éen keer is misschien leuk, maar die wall of deaths etc. Kijk met Death metal enzo kan ik het nog begrijpen maar bij fucking rock?
Nou, 10 op de 150.000 inwoners van de stad alleen al.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En ja. Ze woonden allemaal in Brussel.
Een grote pokke chaos daarquote:
Ja dat laatste sowieso, maar we gingen met school naar Brussel toe om de franse taal in de praktijk te brengen, dusja, Frans is wel degelijk te hoofdtaal in Brusselquote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Weet ik veel of ik in de binnenstad zat of niet.
Kutstad is het.
Oké. En MIJN ervaring is dat ik vrij weinig mensen frans heb horen praten en dat de mensen waar ik mee gepraat heb gewoon Nederlands konden.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
MIJN ervaring met Brussel is dat je daar niet tegen een verkoper in de winkel Nederlands kan praten en verwachten dat hij Nederlands terug praat. Maarja ik ben daar ook maar in 15 winkels geweest
.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Rock ja, Shinedown. Het heeele fucking concert door, ook bij rustige nummers
Maar statistisch gezien heb ik gelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. En MIJN ervaring is dat ik vrij weinig mensen frans heb horen praten en dat de mensen waar ik mee gepraat heb gewoon Nederlands konden.
Vreselijk! Ik heb m'n ouders nog nooit zo tegen elkaar horen schreeuwen als in de auto in Brussel onderweg naar Frankrijk. Ik heb gelachenquote:
Oké.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat laatste sowieso, maar we gingen met school naar Brussel toe om de franse taal in de praktijk te brengen, dusja, Frans is wel degelijk te hoofdtaal in Brussel.
Als je de mensen niet persoonlijk kent zijn ze niet overdreven vriendelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is echt triest
.
Sowieso, België.
Wil je nu een koekje?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar statistisch gezien heb ik gelijk
WTF is een moshpit??quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Moshpits kunnen kneitertof zijn... Als er maar niet van die brede bezwete metalheads meedoen... Die rammen te hard
..
heheheh jaa dat was hier ookquote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Vreselijk! Ik heb m'n ouders nog nooit zo tegen elkaar horen schreeuwen als in de auto in Brussel onderweg naar Frankrijk. Ik heb gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |