Jamaar jij bent van de andere kant qua geslacht, ze willen je allemaal hosselenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:41 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik word altijd op schouders van vreemden gedumpt![]()
Dat is dan wel echt tof.
Nee.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:41 schreef Jotcha het volgende:
Oh, mag ik zometeen het nieuwe topic openen voor mijn probeersel?
Vlamingen zijn ontzettend tofquote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dus weer niet hé.
Dat valt wel mee. Soms zijn mensen gewoon lief.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jamaar jij bent van de andere kant qua geslacht, ze willen je allemaal hosselen
PUB SC [4633] // België is echt kut.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Zeroku het volgende:
Lau, hoe was het in België trouwens?
Ja maar ik zou dus niet beschermd worden door grote stoere sterke kerels, tenzij ik ze inhuurquote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Soms zijn mensen gewoon lief.Och en bij moshpits word ik altijd beschermd door grote stoere sterke kerels.
![]()
Damn wat is klein zijn toch awesome eigenlijk.
Wtfquote:Uiteindelijk was de oorpiercing van een vriendin er half uitgescheurd door zo'n mongool dus gingen we even weg.
Playahsquote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jamaar jij bent van de andere kant qua geslacht, ze willen je allemaal hosselen
Ja, beetje jammer inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf?!
Prijzen zijn wel godsgruwelijk duur zo te zien. Over profiteren gesproken.
Mja, dat is wel kut aan moshpits inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer inderdaad.
Ben gister ook iets te vaak geslagen.
Klote Belgen.
Ja, want in Vlaanderen zijn alleen Vlamingenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Brussel = Vlaams.
Dus het waren Vlamingen. En ze waren kankervervelend.
Vlamingen zijn cool, Walen zijn paupersquote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
PUB SC [4633] // België is echt kut.
Wel zo logisch.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, want in Vlaanderen zijn alleen Vlamingen
Sommige dingen zijn veel duurder, maar kleine dingen als een drankje op een terras zijn veel goedkoper en uitgebreider.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf?!
Prijzen zijn wel godsgruwelijk duur zo te zien. Over profiteren gesproken.
Nee Dankjewel.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:46 schreef Zeroku het volgende:
Maar, als je dit dus zou weten; zou je dan wel of niet nog een keer gaan?
Nee in vlamingen zijn alleen walenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, want in Vlaanderen zijn alleen Vlamingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |