Ja dat mensen dat klein vinden, vind ik raar.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin in 1.65 en die is echt al heel klein.
Ja oké, maar ik vind er niks mis mee hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 20:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Naast mij is ze klein.Laat staan 1.55.
Dat kan.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik vind er niks mis mee hoor
Heeft zo'n hoog "cute"gehaltequote:Op donderdag 19 november 2009 20:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik vind er niks mis mee hoor
Ik heb met 1.65 nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar ik ben blij dat ik niet zo klein ben.
Misschien weet ik niet beter, vroeger was ik namelijk helemaaaaal klein, echt heel erg. Groeispurt kwam ook heel laatquote:Op donderdag 19 november 2009 20:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. Jij zegt het.Ik zou gek worden.
Nee dat snap ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef Pinkerton het volgende:
Ik ken iemand, die is serieus gewoon 2.15 ofzo, maar die is er ook niet echt blij mee
In de 1e was mijn ex 4-5cm langer langer dan ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Misschien weet ik niet beter, vroeger was ik namelijk helemaaaaal klein, echt heel erg. Groeispurt kwam ook heel laat
Agh. Zolang je maar niet tussen gekke belgen staat.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Onorgineel het volgende:
Het is wel kut bij concerten trouwens aangezien bijna iedereen boven je uit steekt
Volgens mij ga ik dood bij The Prodigy
Ik word altijd op schouders van vreemden gedumptquote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Onorgineel het volgende:
Het is wel kut bij concerten trouwens aangezien bijna iedereen boven je uit steekt
Volgens mij ga ik dood bij The Prodigy
Want?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Agh. Zolang je maar niet tussen gekke belgen staat.
Walen ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Agh. Zolang je maar niet tussen gekke belgen staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |