Wanna see wanna seequote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Kak.
En die zijn nog steeds niet weg.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Plums het volgende:
[..]
Take me on the floor, cant take it anymore![]()
![]()
Net Marnixquote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is van Fok! verdwenen nadat ie niet meer achter Lau aanzat
Like a real hustlin' playaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is van Fok! verdwenen nadat ie niet meer achter Lau aanzat
Jij hebt nog nooit met een vrouw samengeleefd?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef Pinkerton het volgende:
Haha m'n huisgenote heeft een handoek tulband op. Ik moest er echt om lachen
Viel Spaßquote:
Jawel, maar niet met blauwe tulbandenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit met een vrouw samengeleefd?
Ik snap nog steeds niet wat er zo geweldig was aan die gast want hij zag er gewoon echt een beetje .. tsjah .. lam uitquote:
Jij was gewoon jaloersquote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er zo geweldig was aan die gast want hij zag er gewoon echt een beetje .. tsjah .. lam uit
Crimson Chinquote:
Het-is-de-Crimson-Chin!quote:
Jij zit op fok door mijquote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ohja, die zat ook even op fok
Maar zou dat ook niet door NG komen?
Niks om jaloers op te zijn tbh.. Maar hij was gewoon zo'n typisch geval van wtfquote:
Heb ik ook altijd.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef Pinkerton het volgende:
Haha m'n huisgenote heeft een handoek tulband op. Ik moest er echt om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |