Om de godverse kaarsjes in je huis aan te maken. Die vliegen niet vanzelf in brand.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waar de fuck heb ik lucifers of een aansteker voor nodig?... Ik verbaas me gewoon dat er een aansteker op mijn kamer ligt, kan me niet herinneren hoe ik er aan kom
Niet waaaaaaar, je kent me vet oppervlakkig enzoquote:Op donderdag 19 november 2009 21:02 schreef Plums het volgende:
[..]
ja nee, hoef je mij niet te vertellen. ik weet precies hoe jij bent hoor
Maar, maar. WIjn lust ik niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat dronk ik toen ik 14 was ofzo.
IK kan wel bier drinkenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Toch niet over je toetsenbord net als Plums
't is gewoon lekker. Als limonade dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen daar toch mee, ik blijf het ranzige tyfuszooi vinden
Je gaat toch geen breezer drinkenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef -SG- het volgende:
Een echte vent maakt het geen reet uit wat ie drinkt.
Ja, maar dat is Razz, geen smirnoff icequote:Op donderdag 19 november 2009 21:06 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohnee ik lieg.
Toen ik 17 was nog.
[ afbeelding ]
Remember?
Kaarsjesquote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Om de godverse kaarsjes in je huis aan te maken. Die vliegen niet vanzelf in brand.
Of roep 2 keer turbo.
Ik begon me al zorgen te makenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Toch niet over je toetsenbord net als Plums
Untruequote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef -SG- het volgende:
Een echte vent maakt het geen reet uit wat ie drinkt.
Als hij zich daar fijn bij voelt, lekker boeiend, een echte vent die maakt het ook geen reet uit wat een ander drinkt. Dit zegt ie alleen maar om zelf 'stoerder' over te laten komenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:06 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Je gaat toch geen breezer drinkenMij maakt 't niet uit, als het maar bier is
(als ik ga zuipen dan)
Nog beterquote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Razz, geen smirnoff ice
Dat dus.quote:
Razz met Fanta = een vloeibaar Raketjequote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Meneer EsGay is een heldquote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als hij zich daar fijn bij voelt, lekker boeiend, een echte vent die maakt het ook geen reet uit wat een ander drinkt. Dit zegt ie alleen maar om zelf 'stoerder' over te laten komen.
Ik wil het een keer proberen met Hero Cericequote:Op donderdag 19 november 2009 21:08 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Razz met Fanta = een vloeibaar Raketje
quote:Hooooook... Hook me up!
Ohja. Wtf. Ik dacht dat het smirnoff was.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Wtf. Ik dacht dat het smirnoff was.
*Gaat zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |