quote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Do is er niet op tegen denk ik.
Waar is Do wel op tegen?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Do is er niet op tegen denk ik.
Hmm, dat dan ook weer wel jaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, m'n broertje zit daar nu omdat ik eerst moest volleyballen. Is ook weer zo lullig als 'ie maar 5 uurtjes kan slapen omdat ik niet kom opdagen.
Hello! Wat een vrolijk welkomquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Plums het volgende:
[..]
Die is geloof ik nergens op tegen.
Ik heb daar geen internet.quote:
Heb je niet zo'n KPN usb-stick? Dan zijn ze best handigquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Plums het volgende:
[..]
Die is geloof ik nergens op tegen.
quote:
Ik ben ook vrolijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Hello! Wat een vrolijk welkom.
Ik ben meer van de exacte vakken, talen totaaaaaal niet mijn ding. Hoe beschamend die vaut ook wasquote:
Ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Bee. het volgende:
[..]
Word ik tegenwoordig aangesproken met mijn eigen naam?
Goed nieuwsquote:
Kapot duur.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n KPN usb-stick? Dan zijn ze best handig
Exacte vakken als in?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben meer van de exacte vakken, talen totaaaaaal niet mijn ding. Hoe beschamend die vaut ook was
Nùh, ik zit eigenlijk alleen thuis op internet, dus dan heb ik geen KPNusb of weet ik veel wat nodig.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n KPN usb-stick? Dan zijn ze best handig
Gelukkig!quote:
17 euro per maand, en als je drie zakelijke retourtjes haalt bij de NS krijg je de usb stick zelf gratisquote:
Maar weet je zeker dat ze geen internet verbinding daar hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Nùh, ik zit eigenlijk alleen thuis op internet, dus dan heb ik geen KPNusb of weet ik veel wat nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |