Nee. Hij had zn account voor mij aangemaakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ohja, die zat ook even op fok
Maar zou dat ook niet door NG komen?
Hij was super mooi.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er zo geweldig was aan die gast want hij zag er gewoon echt een beetje .. tsjah .. lam uit
Vervang af en toe maar door regelmatig.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niks om jaloers op te zijn tbh.. Maar hij was gewoon zo'n typisch geval van wtfhe looks braindamaged
Maar jullie soort heeft afentoe vreemde logica
Juh! ik weetquote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Hyman het volgende:
Plums
Jij vond metalcore toch ook wel goed ?
Luister die dan even
Uhu...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niks om jaloers op te zijn tbh.. Maar hij was gewoon zo'n typisch geval van wtfhe looks braindamaged
Maar jullie soort heeft afentoe vreemde logica
Is dus echt HET voorbeeld van:quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vervang af en toe maar door regelmatig.
Oké. Mogelijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is dus echt HET voorbeeld van:
[..]
Astumeblieftquote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Klopt ja
Jij hebt mn leven verneukt
Ohja. Wij hadden nog een trio plan.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Plums het volgende:
x3ro vind marnix gewoon kut omdat ik em ook een mooie jongen vond.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Plums het volgende:
Dat kan ik me nog herinneren jaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Wij hadden nog een trio plan.
Moeten we nu een ander zoeken dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ohja. Wij hadden nog een trio plan.
Bel af.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef livalo het volgende:
Bah, ik moet dadelijk oppassen. Geen zin.
Bijquote:
Do is er niet op tegen denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef Plums het volgende:
[..]
Moeten we nu een ander zoeken dan?
Jah echt ehquote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Plums het volgende:
Lieke.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef livalo het volgende:
Birgit.quote:
Nee, m'n broertje zit daar nu omdat ik eerst moest volleyballen. Is ook weer zo lullig als 'ie maar 5 uurtjes kan slapen omdat ik niet kom opdagen.quote:
Terzijdequote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah echt ehBoh wat een klootzak vond ik het daarom
![]()
Nee, het was meer een vorm van onbegrip waarom "iedereen" hem zo geweldig vond maar dat ter zeide
Laptop mee, en FOK!ken maar.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef livalo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |