quote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
nou niet doen alsof je er moeite voor hoeft te doen, die bak met kokosrepen staat al de hele dag naast je.
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mét of zonder opgeschoren kapsel?
Zo niet, heb je dan een Dragonball-z kapsel?
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 19 november 2009 15:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben een meisje. Doe eens niet zo gemeen, daar moet ik van huilen
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 november 2009 15:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet nodig gehad
Skinhead vinden sommigen ook wel leuk hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 15:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had ik mijn vaders krullen maar geerfd, chicks diggen dat.
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat doe je dan als iemand een kokosreep heeft en jij niet?
Oh, zo kom jij (er) dus aan!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Afpakken (ik voel een grap aankomen looool
Te voorspelbaarquote:Op donderdag 19 november 2009 15:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Afpakken (ik voel een grap aankomen looool
Wat doet jouw vader eigenlijk met zijn populaire krullen dat hij heel het MO rondtoert?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had ik mijn vaders krullen maar geerfd, chicks diggen dat.
Oliebusiness, jwt.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:48 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat doet jouw vader eigenlijk met zijn populaire krullen dat hij heel het MO rondtoert?
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, zo kom jij (er) dus aan!
SNAP JE HEM?????!!!??!!?!?:D:D:D:D:
Als ik nog eens vast kom te zitten schrijf ik gewoon naar de konging. De koningin schrijft toch nooit terugquote:Uit Nederlandse cel door gratie koning Marokko
Gepubliceerd: 19 november 2009 12:27 | Gewijzigd: 19 november 2009 12:48
Door onze redacteur Jos Verlaan
Rotterdam, 19 nov. Vijf Nederlanders, die in Nederland hun straf uitzitten na eerdere veroordelingen in Marokko, hebben dit najaar onmiddellijk ontslag uit de gevangenis gekregen, door een koninklijk gratiebesluit, ondertekend door de Marokkaanse koning Mohammed VI.
Koning Mohammed VI van Marokko (voorgrond) bij de opening van het Marokkaanse parlement in oktober 2009.
Zij behoorden tot de 24.865 gevangenen die afgelopen juli collectief gratie kregen wegens het tienjarig troonsjubileum van de Marokkaanse koning.
Gratiebesluit
Nadat het Nederlandse ministerie van Justitie van het gratiebesluit door de Marokkaanse autoriteiten op de hoogte was gesteld, zijn zij onmiddellijk op vrije voeten gesteld. Op korte termijn volgen nog eens 42 Nederlanders die ook gratie kregen, maar hun straf nog in Marokko uitzitten.
De gratieverlening en het onmiddellijke ontslag uit de gevangenis is opmerkelijk omdat het Nederlandse strafstelsel zo’n collectieve regeling helemaal niet kent. Gratie is in Nederland alleen mogelijk na individuele toetsing en onder strenge restricties. Zo moeten er nieuwe feiten bekend zijn die op het moment van veroordeling nog niet bekend waren, en moet er vaak nog een taakstraf worden uitgevoerd of een boete betaald.
Verdragen
De Nederlanders die meteen op vrije voeten kwamen, zaten hier hun straf uit op basis van de Wet overdracht tenuitvoerlegging strafvonnissen. In verdragen met Marokko is geregeld dat nieuwe feiten over de straf in Marokko ook gelden voor gedetineerden die inmiddels naar Nederlandse gevangenissen zijn verhuisd.
Vrijlating van de Nederlanders die in Marokko vastzaten, was complexer. De Nederlandse ambassade in Rabat kreeg volgens een woordvoerder van Buitenlandse Zaken pas vorige maand de officiële lijsten met namen van de Marokkaanse overheid. Zolang die officiële lijsten er niet waren, bleef het onduidelijk wie er op vrije voeten zou komen. Bovendien speelde voor een aantal gedetineerden in Marokko het probleem dat zij in dat land nog boetes hadden openstaan. Wie die niet kon betalen, loopt alsnog het risico van een jaar celstraf.
Ambassade
De ambassade in Rabat heeft bemiddeld om daar via de procureur-generaal in Marokko alsnog regelingen voor te treffen. Het is daardoor volgens Buitenlandse Zaken nog niet duidelijk wanneer iedereen aan wie gratie is verleend, weer op vrije voeten zijn.
Ook in Nederland is gratieverlening uiteindelijk een besluit van de koningin, na raadpleging van de rechtbank, het Openbaar Ministerie en de minister van Justitie.
Wat hadden ze gedaan dan? Weet niet of je ze meteen gratie moet geven hoor... Of de straffen waar buiten proportie?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als ik nog eens vast kom te zitten schrijf ik gewoon naar de konging. De koningin schrijft toch nooit terug
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:50 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Jammer... daar heb ik niks mee... Nu zullen we nooit linkedinvriendjes worden.
'Oeps, verkeerde account'quote:Op donderdag 19 november 2009 16:10 schreef Todesschwalben het volgende:
Wat een slecht geschreven bericht.
Gratie is wel mogelijk en daar hoeft in Nederland geen nieuw feit voor te zijn. Ze halen het door elkaar met de mogelijkheid tot herziening (na veroordeling bij de hoogste instanties). Frappant is dat ze aan het eind het dan wel weer goed zeggen.
Hehe nog nooit van die film gehoord=pquote:Op donderdag 19 november 2009 17:08 schreef Rookert het volgende:
Ik zag trouwens laatst Taxi 3, best droge film, maar ik was echt stomverbaasd toen ik de muziek bij de credits hoorde![]()
Leuk traditioneel marokkaans doen en allemaal hoeren in je clip laten spelen
Best leuke trilogie, Franse films over een taxichauffeur die z'n auto heeft opgevoerd en zo ook de politie helpt. Klink als prut, maar de humor die erin zit is lachen hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hehe nog nooit van die film gehoord=p
Je moet meiden niet zomaar hoer noemen..sufferd! Doe ik ook weleens..wat echt gewoon fout is.
Ali B speelt in die clip? AHHAAH zie ik nu pas joh..
Sarcastisch offu..?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Ze meteen hoeren noemen is wel een beetje overdreven.
Ze zien er goedkoop uit ja..maar ze zien er toch niet uit als hoeren!?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Best leuke trilogie, Franse films over een taxichauffeur die z'n auto heeft opgevoerd en zo ook de politie helpt. Klink als prut, maar de humor die erin zit is lachen hoor![]()
Ik kan er toch niks aan doen dat ze eruit zien als hoeren? Als iemand eruit ziet als Sinterklaas noem ik hem ook Sinterklaas![]()
Ali B
Neem het niet zo heel serieus alsjeblieft..quote:Op donderdag 19 november 2009 17:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ze zien er goedkoop uit ja..maar ze zien er toch niet uit als hoeren!?
Dat is geen sarcasme lijkt mequote:
Nee, niet sarcastisch. Ik bedoel het komt een beetje over als een bontkraagje dat voorbijlopende blodne meisjes hoerrrrr noemt omdat ze hem negerenquote:
Oke I won't.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Neem het niet zo heel serieus alsjeblieft..
Stijlvolle hoeren dan?
[..]
Dat is geen sarcasme lijkt me
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ma maar weer eens koken, denk ik. Shoarma voor de derde dag op rij - maar na vanavond is eht op.
Da's toch niet lekker meerquote:Op donderdag 19 november 2009 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ma maar weer eens koken, denk ik. Shoarma voor de derde dag op rij - maar na vanavond is eht op.
Het is denk ik weer eens tijd voor pasta + gehakt, dat heb ik al weken niet meer gegetenquote:
Je moet duidelijk chef wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik maak het wel elke dag anders:Eergisteren shoarmavlees + groente in een tortillawrap Gisteren alleen shoarmavlees + saus in tortillawrap Vandaag shoarmavlees met krieltjes of shoarmavlees op brood .
[..]
Het is denk ik weer eens tijd voor pasta + gehakt, dat heb ik al weken niet meer gegeten.
Ah lekker. Luister niet naar Rookert..ik zou die groenten er niet in pleurenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik maak het wel elke dag anders:Eergisteren shoarmavlees + groente in een tortillawrap Gisteren alleen shoarmavlees + saus in tortillawrap Vandaag shoarmavlees met krieltjes of shoarmavlees op brood .
[..]
Het is denk ik weer eens tijd voor pasta + gehakt, dat heb ik al weken niet meer gegeten.
Hallo, dat is vet lekker ja! Pasta met gehakt en saus uit een pot is ook heel lekker, maar als je toch groenten erbij kan doen is dat ook nog een béétje gezond. Kan je tenminste de illusie ophouden dat je die dag gezond hebt gedaan en vergeet je die koekjes etc. Er staat hier thuis nog een pot Bertolli pastasaus met geroosterde paprika en courgettequote:Op donderdag 19 november 2009 18:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah lekker. Luister niet naar Rookert..ik zou die groenten er niet in pleuren![]()
Gewoon saus uit een pot en gehakt en pasta natuurlijk en tadaaa hehehe
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Al die groentemeuk erdoorheen gooien neemt wel veel tijd en geld in beslag... Euroshopper pastasaus en pasta voor het winnen.
Je smaakpapillen liggen duidelijk overhoop, Heinz ketchup is beter dan huismerk troepquote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Heinz. Vieze amerikaanse troep, die ketchup van hen is echt niet te eten.
Maar ik zal de pastasaus dan wel een suitproberen.
Pastasaus van Heinz is zaaaaaalig.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Heinz. Vieze amerikaanse troep, die ketchup van hen is echt niet te eten.
Maar ik zal de pastasaus dan wel een suitproberen.
Dat kan ik me bijna niet voorstellen, maar ik geef Heinz morgen wel even een kans.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Pastasaus van Heinz is zaaaaaalig.
Je moet het ooit leren, zelfs ik kan het als het moetquote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik moet zo strijken..![]()
Mama is ziekjes
Succes met netjes kleren ophangen van een gezin, hangt je hele huis volquote:Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Zijn er nog mensen die strijken dan? Ik strijk mijn kleren nooit, ik hang ze gewoon netjes op als ze drogen zodat ze mooi glad opgevouwen kunnen worden
.
Ja, dat kan natuurlijk prima, maar stel dat je het van 5 of meer mensen moet doenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Als student dan, he? Ik hang één keer per week precies een rekje vol.
Ik ken hetquote:Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:.
Ik zit nu een aflevering van house MD te kijken, terwijl ik nog ruim 150 pagina's aan Strategic Business Planning door moet nemen... Ik ga falen...
Niet nodig toch?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:10 schreef Todesschwalben het volgende:
Wat een slecht geschreven bericht.
Gratie is wel mogelijk en daar hoeft in Nederland geen nieuw feit voor te zijn. Ze halen het door elkaar met de mogelijkheid tot herziening (na veroordeling bij de hoogste instanties). Frappant is dat ze aan het eind het dan wel weer goed zeggen.
Goede lyricsquote:
Organisatieadvies/projectmanagement/consultancy gedoe.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
In welke business zit jij dan?
Herkansingen moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Uurtje, ik zo zo van huis.
Maar ach, 2 vakken niet halen is ook niet het einde van de wereld. Vanaf volgend trimester ga ik gewoon dagelijks een a twee uur naar de bieb om te studeren.
Goedzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar eigenlijk wil ik wel gewoon een lange zomervakantie.
En ik denk dat ik nu wel een beetje van die middelbareschoolmentaliteit af ben.
Wallah, ik zweer.quote:
Gewoon een net-wel examen joh pessimistquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wallah, ik zweer.
Weer een net-niet examen, denk ik. Maar ik weet nu dat het halen van zo'n examen gewoon een kwestie is van het boek en de lecture slides goed doornemen. Nu heb ik dus 4 avonden om nog een keer 600 pagina's door te nemen
.
Tot hier dacht ik... Awww hij heeft geen vriendenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Rotterdam.
Ik heb zelf eigenlijk wel zin om mijn waterpijp te roken, te poolen of gewoon te chillen... Helaas, pindakaas.
Gelukkig wel, zonder vrienden zou het leven wel héél saai zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik... Awww hij heeft geen vrienden
Ja, ik heb geen idee hoe lang of vaak je eigenlijk in Nederland zitquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, zonder vrienden zou het leven wel héél saai zijn.
Tsja, nu ben ik er wel voor een tijdje, maar sowieso is het wel zo handig om nieuwe vrienden te maken als je verhuist en gaat studerenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:25 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee hoe lang of vaak je eigenlijk in Nederland zit
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, nu ben ik er wel voor een tijdje, maar sowieso is het wel zo handig om nieuwe vrienden te maken als je verhuist en gaat studeren. En gelukkig ben ik geen moeilijke kerel of zo
.
Faler.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wallah, ik zweer.
Weer een net-niet examen, denk ik. Maar ik weet nu dat het halen van zo'n examen gewoon een kwestie is van het boek en de lecture slides goed doornemen. Nu heb ik dus 4 avonden om nog een keer 600 pagina's door te nemen
.
Ook lekker !quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, morgen wordt het pasta. Vandaag rundergehakt met krieltjes.
Alhoewel, morgen is het weekend. Mischien heb ik dan wel gewoon zin in een kipdoner met friet.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:39 schreef Rookert het volgende:
Hey dikzak en Marokkaanse![]()
Ik ben weer terug van m'n tour de Holland, afgesloten met een lekke achterbandMaar was wel leuk
Daar staan veel mensen voor in de rijquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik ga niet nog meer foto's plaatsen.
Fuck jullie dan.
Wat zeg jij nou joh !quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daar staan veel mensen voor in de rij
Nee, kostte 6 euroquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Mag je met je OV/kaart ook gratis met de fyra?
Ja, je moet gewoon naar automaat en dan kiezen voor Fyra toeslag (linksonder). Dan gewoon Rotterdam->Schiphol enkele reis, 2e klas, vanaf vandaag geldig en klaar. Kaartje geldt dan i.c.m je OV inderdaad. Trein is altijd leeg ongeveer, zat met 6 andere mensen in de wagonquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
6 euro valt wel mee. Kan je daarvoor eigenlijk gewoon een kortingskaarte uti de automaat halen en dan i.c.m. je OV/kaart met korting reizen? Lijkt me wel handig als ik met kerst op vakantie ga, het scheelt wel aardg wat tijd volgens mij.
Because. This. Is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:32 schreef Ben. het volgende:
[..]
Zo weinig? Hoezo dat? Waarom niet 1000? Word op heel veel fora gedaan...
Of niet? ahhaquote:Op zondag 22 november 2009 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Zozo, deze site werkt wel naar behoren!
Een gezond tussendoortjequote:Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
En jij denkt dat Sultana's en Evergeens gezond zijn?
Reclameleuzen zijn wat anders dan de waarheidquote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een gezond tussendoortje, iig zo wordt het genoemd
Klopt, maar het was voor mij een tijdje wel een vervanger van andere zoetigheden. At meestal anderhalf pak op school, echt zo'n pak van liga en sultana in m'n tas.quote:Op zondag 22 november 2009 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Reclameleuzen zijn wat anders dan de waarheid.
Het gaat om hoe je jezelf voelt, voel je je gezond dan ben je dat.quote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee..daar zijn ze te lekker voor.
Maar iig minder ongezond dan vette snacks..
En alles bij elkaar opgeteld vind ik dat ik wel gezond heb gegeten
Vreetzakquote:Op zondag 22 november 2009 17:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt, maar het was voor mij een tijdje wel een vervanger van andere zoetigheden. At meestal anderhalf pak op school, echt zo'n pak van liga en sultana in m'n tas.
Yoghurt en muesli 's ochtends is echtquote:Op zondag 22 november 2009 17:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jij bent een bitch.
Als ontbijt muesli met yoghurt (zonder suiker) hiehie
's middags een tonijnsalade zonder dressing oid..was best smerig. In de loop van de middag nog sultana en evergreen gegeten,een appel en een mandarijnVoor de rest alleen melk en en thee gedronken.
Best gezond..toch?
dit is zeker weer een grapje van jou.. want liga en sultana vullen echt niet.quote:Op zondag 22 november 2009 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gaat om hoe je jezelf voelt, voel je je gezond dan ben je dat.
[..]
Vreetzak![]()
.
Ik vind het jammiequote:Op zondag 22 november 2009 17:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Yoghurt en muesli 's ochtends is echtBrood met van alles en nog wat (behalve hartige dingen, behalve in Italië waar ze superlekkere parmaham en kaas hebben voor op een stokbrood 's ochtends
) moet je nemen
![]()
En wie heeft er goed geleerd tijdens de downtime van Fok?![]()
Ik niet
Naja, smaken verschillen, heb ik veel te veel tijd aan besteed in discussies, dus ga ik niet meer doenquote:Op zondag 22 november 2009 17:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind het jammie![]()
Nope..was het wel van plan. Ben het nog steeds van plan
Nee, dit is bloedserieus. Anderhalve doos sultana'squote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit is zeker weer een grapje van jou.. want liga en sultana vullen echt niet.
Ik bedoel niet zo'n voorraaddoos he, dat neem ik toch niet mee naar school..quote:Op zondag 22 november 2009 17:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dit is bloedserieus. Anderhalve doos sultana's!!!
dat klinkt als moeite..quote:Op zondag 22 november 2009 17:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naja, smaken verschillen, heb ik veel te veel tijd aan besteed in discussies, dus ga ik niet meer doenMaar je hebt wel gezond gegeten, je krijgt een schouderklopje
![]()
Wat ook chill is: sausje van bieslook, yoghurt, citroensap en peper en op geroosterd brood met komkommer. Dat is gezond en frisheid ten top
12 x 3 = 36 sultanakoekjes op een dag?quote:Op zondag 22 november 2009 17:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zo'n voorraaddoos he, dat neem ik toch niet mee naar school..ff serieus
Ik bedoel zo'n pak, hoeveel zitten er in? niet meer dan 6 denk ik, waren ook tijden dat ik 2 of meer van die pakken at per dag... serieus dat vult niet, probeer het eens
Ik vind moeite voor een lunch nooit moeite, lekkere broodjes maken is een hobby van mequote:Op zondag 22 november 2009 17:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
dat klinkt als moeite..![]()
Zal best lekker zijn hoor..maar uhm no.
Liga continue is trouwens t lekkerst van alle liga's/sultana's/mueslirepen oid.
Vet ongezond..met chocolade
Ik doe het ook niet meer! Het was een tijdje terug vervangen door snickers, milkyway en andere chocolade. I.p.v. dat eet ik nu appels en wortels.. weet niet of dat zo gezond is (te veel fruit?)quote:Op zondag 22 november 2009 17:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
12 x 3 = 36 sultanakoekjes op een dag?Je kan beter normaal eten, nu zit je vol met smaakversterkers
quote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind moeite voor een lunch nooit moeite, lekkere broodjes maken is een hobby van me![]()
Daar gaat ze weer
Beter te veel fruit dan te veel snoep.quote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer! Het was een tijdje terug vervangen door snickers, milkyway en andere chocolade. I.p.v. dat eet ik nu appels en wortels.. weet niet of dat zo gezond is (te veel fruit?)
Maar is veel fruit ook schadelijk? Ik weet niet wat (te) veel fruit is.. ik eet nu 3 tot 6 stuks. En walnotenquote:Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beter te veel fruit dan te veel snoep.
Ach, je kan het hebben toch?quote:Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je moet wel oppassen dat je de ''gezonde'' versie niet meeneemt..![]()
Douchen: ik was alleen m'n lichaam (3 tot 5 minuten)quote:Op zondag 22 november 2009 17:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hoelang doen jullie er 's ochtends over om te douchen aankleden haar doen blbala..alles gewoon?
Ik doe het altijd op mijn gemak, en sta meestal wel anderhalf uur tot twee uur voor mijn lessen beginnen op om rustig wakker te kunnen worden. Maar het zou ook binnen 15 minuten kunnen, als het echt nodig zou zijn.quote:Op zondag 22 november 2009 17:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hoelang doen jullie er 's ochtends over om te douchen aankleden haar doen blbala..alles gewoon?
Zonder etenquote:Op zondag 22 november 2009 17:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wtf! Eten, douchen, (haar), aan/omkleden in maximaal een kwartier?
Ok, zou anders wel toptempo zijn. Eten red ik meestal niet in de ochtend, sta te laat op, dus lekker op school ontbijten.quote:Op zondag 22 november 2009 17:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zonder etendaar doe ik ook een kwartier over, lekker chill
quote:
Hoe laat sta jij op als je je haren wast in de ochtend? Of fohn je het, anders lijkt het me erg lastig, wachten tot het vanzelf droogtquote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als ik een joggingsbroek aandoe en niks met mn haar doe behalve wassen en in een knotje draaien op weg naar de bushalte lukt mij dat ook
Was je je haar wel elke dag? of niet? Is niet zo goed voor je haar heb ik gehoord...maar ik kan écht niet zonderquote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Douchen: ik was alleen m'n lichaam (3 tot 5 minuten)
Haar: met m'n hand meestal, 1 minuut
Eten: verschillend, sla het soms over, dan ontbijt ik het eerste uur op school, als ik het thuis doe 15 tot 20 minuten
Jij?
Niks, meestal koop ik wat of ga ik even naar huis om lunchpauze te hebben.quote:
Ja dat is wel fijn extra vroeg opstaan..dan kan je nog lekker een halfuur op je bedrand zitten en denken ''zucht''quote:Op zondag 22 november 2009 17:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe het altijd op mijn gemak, en sta meestal wel anderhalf uur tot twee uur voor mijn lessen beginnen op om rustig wakker te kunnen worden. Maar het zou ook binnen 15 minuten kunnen, als het echt nodig zou zijn.
Ik was het wel elke dag, maar niet in de ochtend, alleen in het weekend was ik het soms in de ochtend of als ik ergens heen moet.quote:Op zondag 22 november 2009 17:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Was je je haar wel elke dag? of niet? Is niet zo goed voor je haar heb ik gehoord...maar ik kan écht niet zonder
Ik zou vorig jaar mn school,20 minuten fietsen, niet eens halen zonder ontbijt... 4 boterhammen en thee, melk of jus d'orangequote:Op zondag 22 november 2009 17:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, zou anders wel toptempo zijn. Eten red ik meestal niet in de ochtend, sta te laat op, dus lekker op school ontbijten.
Dat doe ik in het weekend altijd, gaat de wekker, blijf ik eerst een half uur denken waarom ik in godsnaam zo vroeg de wekker heb gezetquote:Op zondag 22 november 2009 17:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn extra vroeg opstaan..dan kan je nog lekker een halfuur op je bedrand zitten en denken ''zucht''lol
Iets na half 7 tegenwoordig..quote:Op zondag 22 november 2009 17:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe laat sta jij op als je je haren wast in de ochtend? Of fohn je het, anders lijkt het me erg lastig, wachten tot het vanzelf droogt
20 minutenquote:Op zondag 22 november 2009 17:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou vorig jaar mn school,20 minuten fietsen, niet eens halen zonder ontbijt... 4 boterhammen en thee, melk of jus d'orange
Neem gewoon brood, koekjes en water mee, haal daar nog koffie
Hoezo niet? Is toch meer moeite als je je haar apart gaat wassen..quote:Op zondag 22 november 2009 17:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was het wel elke dag, maar niet in de ochtend, alleen in het weekend was ik het soms in de ochtend of als ik ergens heen moet.
Dat is toch koud buitenquote:Op zondag 22 november 2009 17:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Iets na half 7 tegenwoordig..
Hoezo is dat lastig? Ik draag het toch in een knotje
Dat eet je toch zo weg johquote:Op zondag 22 november 2009 17:50 schreef wikwakka2 het volgende:
5? broodjes nutella!? Duidelijk het tegenovergestelde van een anorexiapatientje dus
.
Ja, ik vroeg me ook al af waarom hij zo reageerde. Ok, als je dit normaal vindt, maar het duidelijk het tegenovergestelde van een anorexiapatient noemen, laat het overkomen alsof ik overdreven veel eet.quote:
Verander dat iets aan je mening? Stel he, dat ik maar 5 broodjes per dag eet, dat is toch echt niet veel.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt wel, wat voor meisjes ken jij
Nou.... serieusquote:
Dat zou walgelijk weinig zijn... Ga lekker eten, ik heb een hekel aan caloriebakvissenquote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Verander dat iets aan je mening? Stel he, dat ik maar 5 broodjes per dag eet, dat is toch echt niet veel.
Je zei "oh ze is een meisje..?", ik dacht dat je het daarom ineens wel veel vond. Dikke meisjes uit m'n omgeving zeggen soms ook "5 alleen op school al?!quote:Op zondag 22 november 2009 18:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zou walgelijk weinig zijn... Ga lekker eten, ik heb een hekel aan caloriebakvissen
Sarcasmequote:Op zondag 22 november 2009 18:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je zei "oh ze is een meisje..?", ik dacht dat je het daarom ineens wel veel vond. Dikke meisjes uit m'n omgeving zeggen soms ook "5 alleen op school al?!", terwijl het echt weinig is.
"wat eten jullie/Marokkanen vanavond" --> misschien eten jullie allemaal om 18.00quote:
Zie mijn vorige 100 posts waarin ik uitleg dat ik een GRAPJE maaktequote:Op zondag 22 november 2009 18:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou.... serieushoeveel broodjes per dag eten de meisjes die jij kent of vrouwen..
ik vroeg nog of dit weer zo'n grap van jou was..quote:Op zondag 22 november 2009 18:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zie mijn vorige 100 posts waarin ik uitleg dat ik een GRAPJE maakte.
'Weer zo'n grap'quote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vroeg nog of dit weer zo'n grap van jou was..
niet opgegeten, want moest hier wel om lachenquote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Weer zo'n grap'. Waar is je gevoel voor humor gebleven? Of heb je dat ook opgegeten!?
hihi.
Ga je jezelf belonen of alleen trots zijn? Beloningen motiveren..quote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga nu 2 uur lang lezen..en dan ben ik daarna zó trots op mezelf
Zal ik meedoen? Ik kan het nl wel gebruikenquote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga nu 2 uur lang lezen..en dan ben ik daarna zó trots op mezelf
Inderdaad, bel de shoarmaturk of hij over twee uur een extra grote kapsalon komt bringen. En dan al je geld aan je ouders geven die het na twee uur alleen aan jou geven als je echt hebt gestudeerd!quote:Op zondag 22 november 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga je jezelf belonen of alleen trots zijn? Beloningen motiveren..
Zulke beloonafspraken heb ik wel eens gemaakt met m'n ouders.. zonder bestellingenquote:Op zondag 22 november 2009 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, bel de shoarmaturk of hij over twee uur een extra grote kapsalon komt bringen. En dan al je geld aan je ouders geven die het na twee uur alleen aan jou geven als je echt hebt gestudeerd!
Ik beloon mezelf al te vaakquote:Op zondag 22 november 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga je jezelf belonen of alleen trots zijn? Beloningen motiveren..
quote:Op zondag 22 november 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Nu verdien je straf, want je zit alweer op fok!
quote:Op zondag 22 november 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar het beste met haar voor.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar het beste met haar voor.
Ja, ik weet dat het zo'n lomp stopwoordje als 'wolla' is geworden, maar het heeft toch wel een betekenisquote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Can't explain..je kan het ook niet vertalen oid maaruh nee ik kan het niet uitleggen haha.
Ben nooit zo sterk geweest in uitleggen![]()
Sjaakie of Mutant kan het vast wel uitleggen=p
Wollah betekent nog iets maar tazz heeft geen betekenis..quote:Op zondag 22 november 2009 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het zo'n lomp stopwoordje als 'wolla' is geworden, maar het heeft toch wel een betekenis.
Pff kan bijvoorbeeld irritatie uitdrukken.. wat drukt tazz uit, ik denk dat hij daarnaar op zoek isquote:Op zondag 22 november 2009 19:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee het is niet verzonnen. Maar ik bedoel ''pfffff'' betekent toch ook niks..nou zo een woordje is het dus=p
quote:Op zondag 22 november 2009 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Ah oke, maar dat was toch niet zo moeilijk uit te leggen.
Marokkanen moeten wel extreem zeurende papzakken zijn dan inderdaadquote:Op zondag 22 november 2009 19:22 schreef Rookert het volgende:
Je zal elke zin maar met pffff eindigen, zuchtende pafzak ben je dan
Ik ben een über nederlander waar jij op kickt! En het is hier gezellig hoor, distantieer je er maar weer van. Je staat buiten de maatschappijquote:Op zondag 22 november 2009 19:22 schreef WAARHEID het volgende:
Ook op Fok! is er sprake van zelfverkozen segregatie van sommigen, zo getuigen dit topic waar je als hollander liever snel langs klikt
Kan de juiste woorden niet vinden. Ik begreep dat hij daar naar op zoek is..daarom zei ik al dat ik het niet kon uitleggen.quote:Op zondag 22 november 2009 19:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff kan bijvoorbeeld irritatie uitdrukken.. wat drukt tazz uit, ik denk dat hij daarnaar op zoek is?
Jawel. Maar wil het niet verkeerd zeggen waardoor ik dalijk weer voor lul staquote:Op zondag 22 november 2009 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Je doet gewoon je best niet voor mij.
Nee. Wat is er mis met het woord ''dalijk''?quote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
'dalijk'!!! Ben je limburger of zo?
Tahzzzzzquote:Op zondag 22 november 2009 19:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kan de juiste woorden niet vinden. Ik begreep dat hij daar naar op zoek is..daarom zei ik al dat ik het niet kon uitleggen.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tahzzzzz
Laten we het op minachting danwel afkeuring houden soms op een semigrappende wijze
quote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef Rookert het volgende:
Oh je hebt het juiste 'gevoel' nog niet?
Ik ben bijna 19 en dan is het al een jaar illegaalquote:Op zondag 22 november 2009 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja ik ook.... maar ze kunnen zo geil zijn he... die breezah-sletjes![]()
Nou, hoop dat je een leuke nacht heb gehadquote:Op zondag 22 november 2009 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Mocht je een iets grotere uitdaging zoeken en gaan voor de donkere doch nuchtere variant de van de Breezah-slet, de Couscous-bitch dan is het behalve illegaal ook nog eens iets gevaarlijker en dus spannender
Je amg niet biljarten tijdens het offerfeest?quote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
Dan hebben ze tegen je gelogen, a.s. vrijdag is het offerfeest namelijk.
OOOOOOOOOOOOH WAAROM MOET JE ALTIJD MIJN DISS VERPESTEN!quote:Op zondag 22 november 2009 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je amg niet biljarten tijdens het offerfeest?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOH WAAROM MOET JE ALTIJD MIJN DISS VERPESTEN!![]()
![]()
En van turken mag niks, jwt. Mischien zit er wel varkensvet in de biljartballen verwerkt.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:46 schreef Rookert het volgende:
Ik vind hem meestal niks, maar dit is wel grappig, even helemaal kijken
quote:Op zondag 22 november 2009 21:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oke ik ben er weer. Geen woord gelezen..![]()
Maar wel gelachen
Cabaretquote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die heb ik al een keer gezien hehe. Ik vind t bijna altijd grappig.
Een paraplu? Beetje omstuimig herfstweer is juist wel chill, vooral als je buiten bent geweest en dan chill binnen kan zittenquote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Als t morgen nog steeds zo hard regent he..ga ik niet naar dat stomme hoorcollege hoor
Duh. Maar als t zo hard waait klapt je paraplu hoor.quote:Op zondag 22 november 2009 21:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een paraplu? Beetje omstuimig herfstweer is juist wel chill, vooral als je buiten bent geweest en dan chill binnen kan zitten
Je gaat toch met de metro, falerquote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Duh. Maar als t zo hard waait klapt je paraplu hoor.
En 't is gewoon zwaar kut als je helemaal drijfnat aankomt
Ik moet eerst hier toch naar de bushalte lopen ,sukkel! en het stuk van de metro naar t L-gebouw is verquote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je gaat toch met de metro, faler.
Je gaat idd met de bus en metro toch?quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Duh. Maar als t zo hard waait klapt je paraplu hoor.
En 't is gewoon zwaar kut als je helemaal drijfnat aankomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |